Jel mogu ja? Priblizava se vreme kada treba da zamenim amortizere na Dijani. Razlikuju se po konstrukciji (gasni i uljni) i po tvrdoci. Zanima me koje ja da uzmem? Auto je tezak 610kg. Prazan naravno. Ne moze da ide brzo, i hipoteticki ne moze da se prevrne.
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Bas me goruce zanima jedna stvar, na forumu u odeljku CANNON special, imamo poseban deo o Drag-u, ali niko nista ne prica o Drift-u, zasto, zar to nije isto toliko rasprostanjeno i popularno?
Zar toga ima samo u USA i JP?Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom
Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...
Comment
-
-
Originally posted by icae nisam probao to po postovima ..
pa .. kako god da ukucam kazhe nema ni jedan post ..
Poigraj se sa rechima i ne vezuj previshe rechi zajedno. Takodje, povedi rachuna o slovima ch, sh itd. Unosi ih kao c, s...
Comment
-
-
ma znam .. vodim ja rachuna o tome .. kapiram da ne kucaju svi kao ja ..
ali mi nije poshlo za rukom da natjem taj post ... a prochitao sam bash da je boost napisao kako je on negde o tome pisao ali se ni on ne setja gde ...
u svakom sluchaju korisna informacija mi je bila pretraga po postovima a ne po temi .. na to nisam obratjao pazhnju ..
nego ukucam jednu rech i izbaci mi 30 tema sa po 10 stranica .. i ko tje da nadje shta mi treba tu .. jednostavnije bi mi bilo da kopam sam
hvala u svakom sluchaju"Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
Originally posted by SaL
Bas me goruce zanima jedna stvar, na forumu u odeljku CANNON special, imamo poseban deo o Drag-u, ali niko nista ne prica o Drift-u, zasto, zar to nije isto toliko rasprostanjeno i popularno?
Zar toga ima samo u USA i JP?
Evo sinoc je bilo kod bazena na Banjici masa driftera.Garaza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-
-
Ljudi, proradila mi masta!!!
Ovakva stvar je u pitanju:
Bi turbo, koristi se uglavnom kod vecih motora (ispravite me ako greshim), sada mene zanima da li bi moglo da se uradi to na inline 6? Naprimer, da se izduvna grana isece na dva dela i da se odvoje po tri cevke na jedan turbo, pa da se ugrade dve turbine, ili jos GORE dva twin turbo-a na tako nesto, ili da se oba dela vezu na dva mala twin screwa, i to sve veze sa prebacivacem na ona druga dva normalna turbo-a kada se predje oblast turboloch-a?
Konkretno za BMW-ov motor tip S 38, koji se, ako se ne varam ugradjivao u M5 E34. Koje bi to sve prepravke trazilo?( SEM onih za koje znam.)
Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom
Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...
Comment
-
-
Zasto ne bi moglo? Skyline ima takvu konfi*****iju punjenja, doduse turbine ne rade paralelno nego sekvencijalno, ali zasto da ne.
Koje prepravke? Receno vec puno puta, klasicna prepravka sa atmosferca na turbo punjenje, od klipova, dighunga, usisnih i idzuvnih grana, ECU-a, merenja mase vazduha, ojacavanja drugih sklopova itd itd...
Comment
-
-
Molio bih Vas napisete nesto vise o NIKASLU. Cuo sam da ljuscenje nikasla prouzrokuju goriva sa vecim procentom sumpora. Dali postoji neki drugi nacin oblaganja hilzni. U slucaju nikaslovanja koje karike i klipove treba koristiti? Gde se radi kod nas i kolike cu cene oblaganja?
Unapred zahvaljujem
Dusko
Comment
-
-
Cao
Kod nas se neradi, njblize i najjeftinije je Engleska, dakle posalje se blok, cena oko 1000? za 4C motor.
Alusil je zamena otporna na sumpor.
Karike nista specijalno. standard.
Jeftinija solucija je razbusiti blok i nabosti lajnere koji su oblozeni , negde oko 700? za motor od oko 90mm promera.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Najveci dobotak je redukcija frikcije karika/cilindar koja je inache najveca frikcija u jednom motoru.
Frikcija kao frikcija nije problem za efekat gde ga ima punono termicki stres izazvan frikcijom je negativna strana svega.
Da, bez Nikasila F1 nebi bio gde je kao ni japanski MCi , manje vishe svaki motor gde je brzina klipa preko 20-ak M/secAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment