Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #91
    Jel mogu ja? Priblizava se vreme kada treba da zamenim amortizere na Dijani. Razlikuju se po konstrukciji (gasni i uljni) i po tvrdoci. Zanima me koje ja da uzmem? Auto je tezak 610kg. Prazan naravno. Ne moze da ide brzo, i hipoteticki ne moze da se prevrne.
    Što više za što manje

    Comment

    • SaL
      CBC Veteran
      • 12.01.2006
      • 121
      • Srbija

      #92

      Bas me goruce zanima jedna stvar, na forumu u odeljku CANNON special, imamo poseban deo o Drag-u, ali niko nista ne prica o Drift-u, zasto, zar to nije isto toliko rasprostanjeno i popularno?
      Zar toga ima samo u USA i JP?
      Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

      Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #93
        Originally posted by ica
        e nisam probao to po postovima ..
        pa .. kako god da ukucam kazhe nema ni jedan post ..
        Ico, search baza je full indexirana. Ili ne trazhish kako treba (spajash previshe rechi) ili toga shto ti treba definitivno nema.

        Poigraj se sa rechima i ne vezuj previshe rechi zajedno. Takodje, povedi rachuna o slovima ch, sh itd. Unosi ih kao c, s...
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • itza
          CBC Senator XXL
          • 28.12.2004
          • 658
          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
          • -

          #94
          ma znam .. vodim ja rachuna o tome .. kapiram da ne kucaju svi kao ja ..
          ali mi nije poshlo za rukom da natjem taj post ... a prochitao sam bash da je boost napisao kako je on negde o tome pisao ali se ni on ne setja gde ...
          u svakom sluchaju korisna informacija mi je bila pretraga po postovima a ne po temi .. na to nisam obratjao pazhnju ..

          nego ukucam jednu rech i izbaci mi 30 tema sa po 10 stranica .. i ko tje da nadje shta mi treba tu .. jednostavnije bi mi bilo da kopam sam

          hvala u svakom sluchaju
          "Brano sine , vozi POLAKO..."

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            #95
            Originally posted by SaL

            Bas me goruce zanima jedna stvar, na forumu u odeljku CANNON special, imamo poseban deo o Drag-u, ali niko nista ne prica o Drift-u, zasto, zar to nije isto toliko rasprostanjeno i popularno?
            Zar toga ima samo u USA i JP?
            Upravo je sada puna sezona drifta, kod nas se samo drifta kad je led ili sneg.
            Evo sinoc je bilo kod bazena na Banjici masa driftera.
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • SaL
              CBC Veteran
              • 12.01.2006
              • 121
              • Srbija

              #96
              Ljudi, proradila mi masta!!!
              Ovakva stvar je u pitanju:
              Bi turbo, koristi se uglavnom kod vecih motora (ispravite me ako greshim), sada mene zanima da li bi moglo da se uradi to na inline 6? Naprimer, da se izduvna grana isece na dva dela i da se odvoje po tri cevke na jedan turbo, pa da se ugrade dve turbine, ili jos GORE dva twin turbo-a na tako nesto, ili da se oba dela vezu na dva mala twin screwa, i to sve veze sa prebacivacem na ona druga dva normalna turbo-a kada se predje oblast turboloch-a?
              Konkretno za BMW-ov motor tip S 38, koji se, ako se ne varam ugradjivao u M5 E34. Koje bi to sve prepravke trazilo?( SEM onih za koje znam.)


              Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

              Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

              Comment

              • SaL
                CBC Veteran
                • 12.01.2006
                • 121
                • Srbija

                #97
                Da parafraziram dali da se to uradi ili ne!?
                Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

                Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #98
                  Zasto ne bi moglo? Skyline ima takvu konfi*****iju punjenja, doduse turbine ne rade paralelno nego sekvencijalno, ali zasto da ne.

                  Koje prepravke? Receno vec puno puta, klasicna prepravka sa atmosferca na turbo punjenje, od klipova, dighunga, usisnih i idzuvnih grana, ECU-a, merenja mase vazduha, ojacavanja drugih sklopova itd itd...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • SaL
                    CBC Veteran
                    • 12.01.2006
                    • 121
                    • Srbija

                    #99
                    Crosflow?
                    I jos nesto, koliko je teska skroz ogoljena karoserija BMW E30?
                    Samo karoserija nista vise?
                    Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

                    Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

                    Comment

                    • dusan
                      CBC Član
                      • 25.03.2006
                      • 21

                      Molio bih Vas napisete nesto vise o NIKASLU. Cuo sam da ljuscenje nikasla prouzrokuju goriva sa vecim procentom sumpora. Dali postoji neki drugi nacin oblaganja hilzni. U slucaju nikaslovanja koje karike i klipove treba koristiti? Gde se radi kod nas i kolike cu cene oblaganja?

                      Unapred zahvaljujem
                      Dusko

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Cao

                        Kod nas se neradi, njblize i najjeftinije je Engleska, dakle posalje se blok, cena oko 1000? za 4C motor.

                        Alusil je zamena otporna na sumpor.
                        Karike nista specijalno. standard.

                        Jeftinija solucija je razbusiti blok i nabosti lajnere koji su oblozeni , negde oko 700? za motor od oko 90mm promera.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • dusan
                          CBC Član
                          • 25.03.2006
                          • 21

                          BOOST koja se poboljsanja dobivaju sa nikasl. cuo sam da se vise i lakse vrti , i da nije tog F1 nebih imale tako visoke obrtaje?

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Najveci dobotak je redukcija frikcije karika/cilindar koja je inache najveca frikcija u jednom motoru.
                            Frikcija kao frikcija nije problem za efekat gde ga ima puno no termicki stres izazvan frikcijom je negativna strana svega.


                            Da, bez Nikasila F1 nebi bio gde je kao ni japanski MCi , manje vishe svaki motor gde je brzina klipa preko 20-ak M/sec
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • dusan
                              CBC Član
                              • 25.03.2006
                              • 21

                              HVALA

                              Comment

                              • dusan
                                CBC Član
                                • 25.03.2006
                                • 21

                                Jesam navalio sa pitanjima

                                Dakle, pitanje glasi!
                                Kojim redosledom ide spajanje grana u varijantu 4-2-1, birajuci pri tome da se spoje grane iz cilindara da odgovarajucim redosledom paljenja. Na primer: Izduvna grana 1-3 i 2-4.

                                Comment

                                Working...
                                X