Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    A da pitam sad ja, kakvi su to posebni kablovi za LPG i po cemu se razlikuju oni koji jesu i oni koji nisu ?!!!
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • dima
      CBC Senator
      • 14.02.2007
      • 200
      • Niš

      Pa ne znam, zbog toga i pitam.
      OPEL ASTRA G 1.4 16V

      Comment

      • dima
        CBC Senator
        • 14.02.2007
        • 200
        • Niš

        Malo sam trazio po internetu i nasao u cemu je caka:

        Ovi Janmor kablovi koje sam nasao nose oznaku ODU203 napravljeni su od spoljasnjeg sloja silikona i unutrasnjeg sloja EPDM gume koja je otporna na temperaturu do 220 stepeni, a provodnik je najlonska nit impregniran grafitom. Kapice koje se navlace na svecice, razvodnu kapu i bobinu mogu biti ili od EPDM gume ili silikona. Ne preporucuju se za LPG jer po njima motori sa gasnom instalacijom prelaze 220 stepeni (verovatno na telu svecice).

        Postoje kablovi oznake ODS203 gde je i spoljasni i unutrasnji omotac od silikona kao i sve kapice, takodje sa grafitnom niti kao provodnikom i taj kabli izdrzava do 300 stepeni.

        Ako se dobro secam na kutiji Champion kablova pise "triple silicon", po tome bi oni trebali da budu jos bolji od ovih Janmor sa dva sloja silikona.

        Ono sto me buni je sledeci clanak u Wikipediji :
        EPDM exhibits satisfactory compatibility with fireproof hydraulic fluids, ketones, hot and cold water, and alkalis, and unsatisfactory compatibility with most oils, gasoline, kerosene, aromatic and aliphatic hydrocarbons, halogenated solvents, and concentrated acids.

        Po cemu EPDM nije otporan na ulja i goriva - a koriste ga za kablove u motornom prostoru gde uvek ima po malo ulja i benzinskih isparenja.
        OPEL ASTRA G 1.4 16V

        Comment

        • Macha
          CBC Početnik
          • 20.12.2007
          • 3
          • Bg

          audi 100 2.2TQ(1990)

          Drugari jedno pitanjce: Vec izvesno vreme se bakcem sa rashladnom tecnoscu,prvo mi puce sklopka za regulaciju tople vode koju sam samo skino i povezo crevom( verovatno mi na leto nece hladiti klima),pa onda puce crevo od pumpe za vodu do motora i to zamenio da bi konacno opet gubio antifriz ali sada mi je kabina( vozaceva i suvozaceva strana)stalno mokra!! Dali je unutrasnja posuda u pitanju?Kako da dodjem do nje!Spoljasnji odvod za vodu je cist tako da iskljucujem prelivanje..imali jos sta?vise?misim?

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            Mozda ti je probio dihtung glave, pa nabija pritisak u rashladni sistem, a on mora negde da izadje, pa ti zato pucaju creva i ostale stvari.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Macha
              CBC Početnik
              • 20.12.2007
              • 3
              • Bg

              audi 100 2.2TQ(1990)

              hvala zmaju! Moarm do majstora svakako...eh nista lepse nego kad se sam zamazes

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                sustanje u cevima za gas

                ili vise kao klokotanje , otprilike kao u cevima za parno grejanje kad nije ispusten vazduh.
                Prvi put sam cuo pre 5-6 dana. Cuje se samo u cevi koja vodi iz boce do motora ispod auta, cuje se celom duzinom , ili ce to mozda zvuk prenosi po celoj cevi - ne znam. Potrosnja normalna , kad se auto ugasi ne cuje se uopste. Ako nesto znaci evo i par informacija: uvek punim kad se boca napola isprazni, punim do vrha, iskljucivo na jednoj OMV pumpi kojoj pritisak ne prelazi 10 bara.
                Ranije se nije nikad desavalo.
                Ovo mi je prva zima na LPG, nemam bas iskustva, zanima me jel ima to neke veze sa temperaturom vazduha , posto je ovih dana naglo zahladnelo.

                Pozdrav svima i srecni praznici!!
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  nove gume i zanosenje u stranu

                  Kad sam vec ovde setih se jos necega: Istovremeno , u istom servisu, zamenjena mi je manzetna i stavljene nove gume. Od tad mi auto vuche udesno, cak i pri malim brzinama , npr. 60 km/h. Majstor (u ovom slucaju i vulkanizer) tvrdi da moram da reklamiram gume. Drugi majstor kaze da obavezno posle zamene guma mora da se ide na reglazu trapa.
                  Auto nema lufta, alufelne su u odlicnom stanju - provereno, a dok sam imao sve 4 razlicite gume nije zanosio i do 150 km/h.
                  Reglazu cu uraditi sigurno, samo me kolju ovi praznici pa nemam vremena, a voleo bih da cujem neko misljenje.
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    Centriranje je veoma pozeljno, balansiranje je obavezno. Neces znati da li je do guma ukoliko ne centriras trap i prednji i zadnji.
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • sezdesetdevetka
                      CBC Član
                      • 25.11.2007
                      • 76
                      • Vrbas

                      Na koliko se servisira plinski uredjaj (lovato)?
                      Niko nije savrsen

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        Ako je venturi ... na ~10K km - plinski filtercic (onaj mali okrugli) a na 40-50K km servis isparivaca (komplet membrane, opruge... sta god ima unutra). Mali fitercic = 800-900din, servis isparivaca = 50-60eur.
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • Probisvet
                          CBC Senator XXL
                          • 07.06.2005
                          • 423
                          • FRANCUSKA

                          Promenio sam 4 grejaca na dizel motoru Megana pocetkom Novembra prosle godine i sve je bilo ok do danas. Danas upalim normalno motor ali pocne da mi trza kao da jedan od grejaca ne radi dobro. E sad, dali neko zna na koji nacin mogu da proverim koji bi mogao da me zeza, dali merenjem otpora svakog, posle odkacenih prikljucaka za napajanje, mogu da otkrijem koji je defektan ili postoji neki drugi nacin. Grejaci su Sampion CH206/002 platio sam komad skoro 16 evra misleci na kvalitet a ono cvrc Milojka

                          Comment

                          • rajmax63
                            CBC Prijatelj
                            • 02.04.2005
                            • 1415
                            • Bačka Palanka
                            • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                            otkači napajanje i sa običnom auto-glinaricom proveri svaki ponaosob
                            blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                            Audi ima crveno T

                            Comment

                            • Probisvet
                              CBC Senator XXL
                              • 07.06.2005
                              • 423
                              • FRANCUSKA

                              Danas sam zamenio dva champion grejaca sa bery grejacima i utvrdio sam sledece kad sam odkacio napajanje grejaca izmerio sam otpor na sva cetiri i dobio rezultate : prva dva su merila 0,9 oma a druga dva 1,3 oma.
                              Zamenio sam ove od 0,9 i sad nema problema. Nije mi jasno da isti grejaci od iste fabrike mogu da variraju u otporu, po meni ovi od 0,9 oma su ustvari u kratkom spoju i verovatno su se stopili mada ne postoje nikakvi znaci spolja. Drugo ukoliko crkavaju grejaci interesuje me, obzirom da se u vecini slucajeva prodaju u paru, dali je obicaj da crknu oba, jer su u paru i napajaju, ili ako crkne jedan ne znaci da ce i drugi da crkne kasnije?

                              Comment

                              • Probisvet
                                CBC Senator XXL
                                • 07.06.2005
                                • 423
                                • FRANCUSKA

                                Danas sam upalio motor i isti k*, opet trza jedno pet sest sekundi i normalno radi. E da ga j* ne znam sta bi mogao da preduzmem da vidim dali su u pitanju grejaci ili releji koji napajaju grejace?

                                Comment

                                Working...
                                X