A da pitam sad ja, kakvi su to posebni kablovi za LPG i po cemu se razlikuju oni koji jesu i oni koji nisu ?!!!
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Malo sam trazio po internetu i nasao u cemu je caka:
Ovi Janmor kablovi koje sam nasao nose oznaku ODU203 napravljeni su od spoljasnjeg sloja silikona i unutrasnjeg sloja EPDM gume koja je otporna na temperaturu do 220 stepeni, a provodnik je najlonska nit impregniran grafitom. Kapice koje se navlace na svecice, razvodnu kapu i bobinu mogu biti ili od EPDM gume ili silikona. Ne preporucuju se za LPG jer po njima motori sa gasnom instalacijom prelaze 220 stepeni (verovatno na telu svecice).
Postoje kablovi oznake ODS203 gde je i spoljasni i unutrasnji omotac od silikona kao i sve kapice, takodje sa grafitnom niti kao provodnikom i taj kabli izdrzava do 300 stepeni.
Ako se dobro secam na kutiji Champion kablova pise "triple silicon", po tome bi oni trebali da budu jos bolji od ovih Janmor sa dva sloja silikona.
Ono sto me buni je sledeci clanak u Wikipediji :
EPDM exhibits satisfactory compatibility with fireproof hydraulic fluids, ketones, hot and cold water, and alkalis, and unsatisfactory compatibility with most oils, gasoline, kerosene, aromatic and aliphatic hydrocarbons, halogenated solvents, and concentrated acids.
Po cemu EPDM nije otporan na ulja i goriva - a koriste ga za kablove u motornom prostoru gde uvek ima po malo ulja i benzinskih isparenja.OPEL ASTRA G 1.4 16V
Comment
-
-
audi 100 2.2TQ(1990)
Drugari jedno pitanjce: Vec izvesno vreme se bakcem sa rashladnom tecnoscu,prvo mi puce sklopka za regulaciju tople vode koju sam samo skino i povezo crevom( verovatno mi na leto nece hladiti klima),pa onda puce crevo od pumpe za vodu do motora i to zamenio da bi konacno opet gubio antifriz ali sada mi je kabina( vozaceva i suvozaceva strana)stalno mokra!! Dali je unutrasnja posuda u pitanju?Kako da dodjem do nje!Spoljasnji odvod za vodu je cist tako da iskljucujem prelivanje..imali jos sta?vise?misim?
Comment
-
-
Mozda ti je probio dihtung glave, pa nabija pritisak u rashladni sistem, a on mora negde da izadje, pa ti zato pucaju creva i ostale stvari.
Comment
-
-
sustanje u cevima za gas
ili vise kao klokotanje , otprilike kao u cevima za parno grejanje kad nije ispusten vazduh.
Prvi put sam cuo pre 5-6 dana. Cuje se samo u cevi koja vodi iz boce do motora ispod auta, cuje se celom duzinom , ili ce to mozda zvuk prenosi po celoj cevi - ne znam. Potrosnja normalna , kad se auto ugasi ne cuje se uopste. Ako nesto znaci evo i par informacija: uvek punim kad se boca napola isprazni, punim do vrha, iskljucivo na jednoj OMV pumpi kojoj pritisak ne prelazi 10 bara.
Ranije se nije nikad desavalo.
Ovo mi je prva zima na LPG, nemam bas iskustva, zanima me jel ima to neke veze sa temperaturom vazduha , posto je ovih dana naglo zahladnelo.
Pozdrav svima i srecni praznici!!Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
nove gume i zanosenje u stranu
Kad sam vec ovde setih se jos necega: Istovremeno , u istom servisu, zamenjena mi je manzetna i stavljene nove gume. Od tad mi auto vuche udesno, cak i pri malim brzinama , npr. 60 km/h. Majstor (u ovom slucaju i vulkanizer) tvrdi da moram da reklamiram gume. Drugi majstor kaze da obavezno posle zamene guma mora da se ide na reglazu trapa.
Auto nema lufta, alufelne su u odlicnom stanju - provereno, a dok sam imao sve 4 razlicite gume nije zanosio i do 150 km/h.
Reglazu cu uraditi sigurno, samo me kolju ovi praznici pa nemam vremena, a voleo bih da cujem neko misljenje.Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
Promenio sam 4 grejaca na dizel motoru Megana pocetkom Novembra prosle godine i sve je bilo ok do danas. Danas upalim normalno motor ali pocne da mi trza kao da jedan od grejaca ne radi dobro. E sad, dali neko zna na koji nacin mogu da proverim koji bi mogao da me zeza, dali merenjem otpora svakog, posle odkacenih prikljucaka za napajanje, mogu da otkrijem koji je defektan ili postoji neki drugi nacin. Grejaci su Sampion CH206/002 platio sam komad skoro 16 evra misleci na kvalitet a ono cvrc Milojka
Comment
-
-
Danas sam zamenio dva champion grejaca sa bery grejacima i utvrdio sam sledece kad sam odkacio napajanje grejaca izmerio sam otpor na sva cetiri i dobio rezultate : prva dva su merila 0,9 oma a druga dva 1,3 oma.
Zamenio sam ove od 0,9 i sad nema problema. Nije mi jasno da isti grejaci od iste fabrike mogu da variraju u otporu, po meni ovi od 0,9 oma su ustvari u kratkom spoju i verovatno su se stopili mada ne postoje nikakvi znaci spolja. Drugo ukoliko crkavaju grejaci interesuje me, obzirom da se u vecini slucajeva prodaju u paru, dali je obicaj da crknu oba, jer su u paru i napajaju, ili ako crkne jedan ne znaci da ce i drugi da crkne kasnije?
Comment
-
Comment