Probaj da izstiskaš creva koja dolaze na hladnjak, kada motor postigne radnu temperaturu. Možda će ti trebati neka krpa, creva umeju da butu neprijatno topla.
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Nadam se da je zagrejan skroz na radnu tempoeraturu (otvoren termostat) i pusteno grejanje. Pusti malo nece nista da mu faliu pa doli.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
A koji sve razlozi dovode do toga da su creva za hladjenje tvrda i sta se moze ocekivati u buducnosti sa takvim autom?
Zelim iscrpan odgovor, kratak znam i sam.
Comment
-
-
Prvi razlog je da mogu biti tvrda od starosti (krta) te se desi da crevo naprosto pukne, naprsne i vrlo brzo je motor u crvenom, prokuvao i pokrivio glavu.
Druga stvar je preveliki pritisak u vodenom sistemu iz razloga previsoke temperature vode, zbog ne dostatka ili ne odgovarajuce tecnosti, lose pumpe za vodu, loseg stanja hladnjaka i celog rashladnog sistema, prekasnog ukljucivanja ventilatora ili ti loseg termostata.
Treca i najgora stvar je da je otisao dihtung glave pa nabija pritisak u vodeni sistem.
Nadam se da je razumljiv i dovoljan odgovor.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Sledeci moj zahtev:
Blize objasniti trecu stvar.
Da li je za sanaciju kvara dovoljno samo zameniti dihtung?
Comment
-
-
Jeste. Uglavnom se radi o dotrajalom ili sprzenom dihtungu pri cemu pritisak koji se stvara u cilindrima produvava prema nekom od vodenih kanala te pravi previsok pritisak u vodenom sistemu i naduvava creva.
Nije to bas tako cesta pojava koliko se spominje u majsorskim pricama te treba dobro proveriti o cemu se radi da ne bi dzabe pravio posao bez posla. Proverava se sondom za ispitivanje izduvnih gasovane u vodenom sistemu.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Rec je o jednom (kao mom) bmw-u 318. Trosi 0,5l ulja na 1000 km, trosi i malo vode,i ocigledno nabija pritisak u creva. Pretpostavljam da otvaranje glave u svakom slucaju ne moze da skodi ( osim finansijski), makar da pogleda gumice i ventile.
Elem, sta bi sve trebalo da se radi kod sredjivanja glave i koliko otprilike moze to da kosta?
Comment
-
-
Pa gumice su jedno 1000 din i dihtung glave 2000 lupam napamet.
Obrada glave 1000-2000din.
Nove tecnosti i ulja sto ne racunaj ako si vec trebao da menjas.
Ruke...kako ko.
Ako su hidropodizaci ok iklackalice onda je cela popravka prihvatljiva reda 100eur.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Hmm, sidjem malopre dole do auta da izvrsim rutinsku kontrolu tecnosti itd. jer ce sad ovo ladno vreme pa reko da pregledam pre svega toga...Otvorim cep za dolivanje ulja kad ono majonez...Citao sam malo po forumu ali mi nije jasno to sto je nivo ulja dobar(standardno troskari oko 2dl na 1000km) ulje normalnog izgleda i boje, nivo rashladne tecnosti ok...Uzrok?
E da, na boxer-u je cep za dolivanje ulja povezan sa blokom direkt i tu je i onaj separator za uljne pare odakle ide iberlauf crevo na usis...Neki kondenz tu? Prosli put sam proveravao pre recimo 2000km i nije bilo tog sranja...
Comment
-
-
Kao sto si procitao na forumu uzrok su voznje na kratkim relacijama, odnosno motor ne stigne da se potpuno zagreje. Provozaj auto malo duze i nece biti tih naslaga na cepu."If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Comment
-
-
Nema razloga da se nesto extra kidas zbog toga.Razlog je voznja sa nedovoljno zagrejanom mashinom (uglavnom u zimskim mesecima).Jedini lek je da te voznje produzis ili ih izbegnes.U suprotnom,pomiri se sa time i vozi pa planiraj zamenu ulja i filtera na kraju zime.Ja tako praktikujem tj. da menjam ulje odmah posle zime (krajem marta,pocetkom aprila) cak iako nisam presao predvidjenu kilometrazu.Ako imas vise od jedne promene ulja godisnje,probaj ukalkulisi da ne menjas bas ulje posle 1.500-2 km(tipa,u januaru redovno,u martu zbog losih uslova zimi).
Comment
-
-
HITNOOOO!!!!!!!
Narode pomagaj te,stao je zetu auto na Kopaoniku,ima goriva ima struje ali nece da cuje da upali,vergla normalno!
Jel zna neko mozda nekog dobrog majstora u tom nekom predelu pa da nekako prebacimo auto kod doticnog!?
Bili su iz auto moto saveza i "konstatovali" da je auto prezupcio,medjutim auto nigde nije vozen, a pre toga je palio sasvim normalno! Daj te neki savet sta,gde i kako,please![/b]Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
Comment