Pa veoma slicno se manifestuje problem...ali ima razlike za osetiti.
Zaprljane dizne se najvise osete na leru, pri malom broju obrtaja i pri dodavanju gasa iz niskih obrtaja....tada brljavi, trokira, trese dok se sa povecanjem br. obrtaja sve to gubi da se skoro ni ne oseti ako su dizne blago zaprljane. Ako su vise zaprljane bice i osetan pad snage i na visim obrtajima
A kod slabog pritiska pumpe se najvise oseti gubitak snage na visim obrtajima i trokiranje jer nema dovoljno goriva.
Ako je bas slab pritisak pumpe osetices ga isto kao i kod dizni i na malom broju obrtaja i dodavanju gasa ali sa visim obrtajima se sve vise muci i ne moze ih postici....dok kod dizni se trokiranje pretezno gubi sa visim obrtajima u vec gore opisanom pasosu.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ne znam kakav ti je sistem na autu (holenderi ili creva sa selnama) i kakav je pristup.
Ja sam ga jednostavno napravio...uzmes neki stari sat od kompresora i nabodes crevo. Ako je kod opela sa kapicom na rampi...odvrnes samo ventil i nabodes direktnpo manometar....ako nema ventil a na crevo kupis T-racvu i onda kacis. Jedini problem je ako su samo holenderi bez ispitnog ventila na rampi.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
kaplje (lagano) ulje oko dihtunga kartera, jel se menja samo dihtung?
mislim, karter nije nesto skup, al ne moram da bacam pare ako ne treba i koliko majstori zagube ulja u toj akciji, da znam da dokupim, ili mora da se menja ulje skroz, nisam presao ni 3k km (felicia 1.3 - plinomobil je u pitanju)
Ne verujem da ista treba sem dihtunga,sem ako nisi ostetio karter ili nije nesto deformisan,makar je tako bilo kod mene.Sto se tice ulja menja se komplet,malo je blesavo da ga presipas,a i majstora mrzi to da radi.Koliko ti gubi ulja,ako nije mnogo sacekaj regularnu zamenu pa uradi sve od jednom...
pa gubi, onako
recimo da sutra prodajem auto i pokazem kupcu gde ga parkiram ne bi ga nikad kupio
to mu dodje fleka prechnika 5-8cm za noc, plasim se da slikam mesto gde parkiram da me ne upuca neko od eko-manijaka
u litrima mozda litar na 3-4k km, slobodna procena
karter nije ostecen, jes zagreban, ali pre prosle zamene ulja, bilo je samo musavo, nisam vidjao fleke ispod auta, i zamenili mi ulje i ukazem im na musavost kartera, oni dotegnu srafove i od tada i kaplje
Ma nije to strasno,sem sto flekas parking Ako ti je bas stalo da sacuvas to ulje vozi ga jos 2-3k km pa menjaj dihtung...A to sto su ti dotezali srafove je verovatno i uzrok curenja,sa karterom ti je ko sa poklopcem ventila,treba znati i kad promenis dihtung kao to stegnuti,gomila majstora recimo kad vidi da curka dihtung poklopca ventila dotegne srafove pa posle curi jos vise...
Comment