Re: Opel Kadet suza 1.2 gasenje motora u voznji
Tim pre, ako jeste, da im dokaze da su zeznuli stvar i da je njihova greska sto auto ne radi kako treba.
Logicno je da je karburator, ali posto je covek rekao da je servisirao isti, nisam ga dalje uzimao u obzir, a trebalo je.
Posebno jer sam imao slican slucaj sa mojim kadetom 1.6 SV sa dvogrlim karburatorom, silnim vakumima i strujom.
Kod mene je otisla neka od pumpica, korektora, bem li ga, i dok radi auto na automatskom sauhu, dobro je, cim ga iskljuci auto gubi snagu i gasi se.
Iscitavanjem preporuka za karburator servis, ovde na nasem cbc-u, nadjem servis preko puta Sava Centra, koji je skup, ali ljudi samo naplacuju svoje znanje i nikad mi nije bio problem da platim strucnost. Jeftino na kraju ispadne skuplje, tako da se ta skola uci samo jednom.
Odvezem auto i srede mi karb za sve pare. Taj motor ima 90ks, ali ko da je imao 150, kako je grizo asfalt. Prosto je prodisao motor, iz svakog podrucja obrtaja je vukao bez zadrske, ma drugi auto. Radjen je i neki test opterecenja, koliko rasipa goriva po cilindrima, sto ukazuje na pohabanost motora i svasta nesto. Zakacena skalamerija na motor i uradjen EKG
. Napominjem da sam picajza za automobile i tehniku uopste i da auto nije bio zapusten, pa sad propevao odjednom, jer se servis karburatora obicno radio pred zimu, ali u nekim drugim servisima gde je to kostalo oko 2000 din i do tada nije bilo potrebe za nekim vecim zahvatima. Kod ovih ljudi sam otisao prvo po preporuci, a drugo jel stanujem blizu i samo do njih sam mogao da stignem dok mi ne iskljuci sauh
. Ranije sam servisirao kod Gavre na Karaburmi i sa njima sam bio zadovoljan.
Sto li sam ovo pisao ne znam, ali dobro.
Elem, bitno da je sad sve u redu.
Pozdrav
Tim pre, ako jeste, da im dokaze da su zeznuli stvar i da je njihova greska sto auto ne radi kako treba.
Logicno je da je karburator, ali posto je covek rekao da je servisirao isti, nisam ga dalje uzimao u obzir, a trebalo je.
Posebno jer sam imao slican slucaj sa mojim kadetom 1.6 SV sa dvogrlim karburatorom, silnim vakumima i strujom.
Kod mene je otisla neka od pumpica, korektora, bem li ga, i dok radi auto na automatskom sauhu, dobro je, cim ga iskljuci auto gubi snagu i gasi se.
Iscitavanjem preporuka za karburator servis, ovde na nasem cbc-u, nadjem servis preko puta Sava Centra, koji je skup, ali ljudi samo naplacuju svoje znanje i nikad mi nije bio problem da platim strucnost. Jeftino na kraju ispadne skuplje, tako da se ta skola uci samo jednom.
Odvezem auto i srede mi karb za sve pare. Taj motor ima 90ks, ali ko da je imao 150, kako je grizo asfalt. Prosto je prodisao motor, iz svakog podrucja obrtaja je vukao bez zadrske, ma drugi auto. Radjen je i neki test opterecenja, koliko rasipa goriva po cilindrima, sto ukazuje na pohabanost motora i svasta nesto. Zakacena skalamerija na motor i uradjen EKG


Sto li sam ovo pisao ne znam, ali dobro.
Elem, bitno da je sad sve u redu.
Pozdrav
Comment