Pozdrav forumasi ! Imam jedan problem sa daewoo lanosom 1.5 . Prilikom paljenja u poslednje vreme se desavalo da ne upali iz prve, tacnije da pumpa ne nagura skroz gorivo. Kad okrenem kljuc pumpa zuji jednu sekundu umesto recimo tri. I cim cujem da kratko to uradi ja ni neverglam jer znam da nece upaliti. I tako okrecem kljuc dok ne cujem ceo rad pumpe i onda pali kao mina. Nekad je to bilo iz treceg puta a jutros sam se zazao sa njim petnaest minuta . Da li mozda neko ima neku ideju sta bi moglo da bude . Hvala
Daewoo Lanos problem sa paljenjem
Collapse
X
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
Da li se cuje rad pumpe u kabini i ako da da li je ravnomerno zujanje ili se cuje kao zavijanje?
Slicna manifestacija je bila kod mene, posle par dana je pumpa za gorivo otkazala skroz.while(!asleep()) {sheep++;}
-
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
Cuje se ravnomerno zujanje, bez oscilacija. Auto inace kada upali perfektno radi, vuce kao i obicno . Ali danas sam odlepio dok sam ga upalio prvo paljenje ujutru , tri puta , a posle podne petnaest minutaCorsa C 1.2 2002 god & Daewoo Lanos 1.5 1999 god LPG Koltec
Comment
-
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
Isti problem na devojkinom lanosu,samo sto se desava da mesec dana radi bez greske,a onda pet dana pravi te probleme,pa posle toga se neko vreme smiri,u sustini nema pravila.
Comment
-
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
Upravu si za to da neko vreme radi kako treba. Meni se to dogadjalo i prosle godine ali reko sta god da je bilo proslo je. Go ce ga znati? Ali sam sada resio da popravim to, zamisli da ti se ugasi negde u nekoj guzvi a ti verglaj verglaj, ili na nekom putu, pa sam mislio to da resim da mogu bez straxa da krenem negde.Corsa C 1.2 2002 god & Daewoo Lanos 1.5 1999 god LPG Koltec
Comment
-
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
Bio kod majstora i ko za inat sve radi kao sat. Probao milion puta da je nateram da neradi ali NECE. Kaze majstor dodji kad ti se desi ponovo da ne bi napamet nesto radio.Ne znam sta moze biti a da nije pumpa?Jer smo tu mogucnost iskljjucili posto ona ili radi ili ne radi !
Corsa C 1.2 2002 god & Daewoo Lanos 1.5 1999 god LPG Koltec
Comment
-
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
To sam ti ja gore i napisao,kod majstora ce raditi!Jedino da zoves majstora da dodje kada ti se to desi,ali moze se opet desiti da kada on dodje sve radi kako treba...Mozda je ipak trebao da proveri konektore na pumpi i na ECU,da izmeri koliki pritisak pravi pumpa...Mnogi majstori nece mnogo da se muce i razmisljaju,jednostavno ti kazu dodji kad ti auto skroz stane i to je to.
Comment
-
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
imao sam isti problem kod mene crko ti je nepovratni ventil na pumpi pa vraca gorivo nazad i tako nedrzi pritisak u istalaciji menije taj ventil na samoj pumpi a kod nekih je na crevu pre u**** u svako slucaju kad ga zamenis palice na pola kljuca uvek
Comment
-
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
Hvala na odgovorima. Oticicu kod majstora pa izneti tu teoriju. Kakao se tacno moze utvrditi da je on glavni problem, Ako je neka jeftinija stvarcica svakako cu je zameniti. Jel zna neko cenu tog dela. Pozdrav svimaCorsa C 1.2 2002 god & Daewoo Lanos 1.5 1999 god LPG Koltec
Comment
-
-
Re: Daewoo Lanos problem sa paljenjem
Code:pa najlakse mozes probati tako sto ces skunuti glavno crevo za dovod goriva u motor i ako u njemu nema pritisaka dok je auto bijo ugasen celu noc to ti je problem jer taj ventil sluzi da kad pumpa nabije pritisak u istalaciji za gorivo do samih dizni oko 2 bara od prilike dok dizna nepusti gorivo u cilindar uvek je isti pritisak a ako neradi nepovratni ventil tebi se svo gorivo vrati u rezervar i treba mu 3 do 4 verglanja da bi ponovi nabijo pritisak da sastavi. pa taj deo ima posebno da se kupi stavja se na samo crevo dovodnog za gorivo nije vise od 300 din i prosto izgleda kao cevcica u njoj se nalazi metalna kuglica i kad pumpa gura gorivo pritisak pomeri kuglicu i prolazi gorivo a kad pumpa neradi kuglica zatvori pod kontra pritiskom tako da nemoze da vrati gorivo u rezervar.to ti je jedno resenje a drugo ti je posto pumpa za gorivo je vezana sa senzorm radilice i radi samo kad se radilica okrece mozes premostiti struju sa drugog osiguraca tako da pumpa uvek rad kad das kontakt sacekas 4 sekunde i palis i resen ti je problem. nadam se da sam ti pomogao
Kompletan post zanemari jer je sve netacno napisano. Regulator pritiska i nepovratni ventil nije isto a automobil sa elektricnom pumpom NEMA nepovratni ventil na instalaciji. Popravke sistema za gorivo mogu prouzrokovati pozar i obavezno je da ih radi kvalifikovana osoba.
Comment
-
Comment