imam hondu prelude 2.0 sa dva karburatora 91 god imam problem sa ler gasom ne mogu ga spustiti ispod 2500 obrtaja pre toga mi je otisao dihtung na glavi ravnjao sam glavu i vratio sve na svoje mesto ali nikako ne mogu vratiti stari rad motora dali neko mozda imao slican problem ili mozda neku predpostavku...pooz
honda prelude 2.0 '91g
Collapse
X
-
Re: honda prelude 2.0 '91g
uzmi sprej za ciscenje kocnica i pospricaj okolo po grani i gumama da vidis dal ubrzava.dali ste nakon sta ste vratili glavu ponisti greske?
edit by Gavra:
Sprej za kocnice se NE SME koristiti umesto start spreja,jer prilikom zagrevanja isparenja i suvog ostatka na temperature vece od 320*C dolazi do stvaranja nervnog gasa koji ubija bez upozorenja i nema protiv otrova.
Vise informacija ima OVDE
Comment
-
-
Re: honda prelude 2.0 '91g
Ja sam imao isti auto, i isto sam imao problema sa lerom.
Problem je bio iacv, probaj da ga zapusis za probu da vidis da li ce ler da se smiri.
Ne mogu tacno da se setim gde sam ga bio zapusio, mislim da se skine filter za vazduh, pa jedna od cevi sto idu odande
Ako ti nije tesko, uslikaj sa skinutim filterom za vazduh, pa okaci, pa cu se verovatno setiti.
Moze biti i da nije dobro izluftiran vazduh is sistema za hladjenje.
Takodje moze biti da je jedno od onih milion creva za vakuum spalo odnekle,
Moze biti i sauh da ne valja, mislim da je kod njih neki sistem sa voskom.
Probaj ovo prvo sto sam rekao pa javi
Comment
-
-
Re: honda prelude 2.0 '91g
kod motora imas kutiju s osiguracima tamo je jedan od 10A taj se cupa van na 10 sec.prvo vidi ispod suvozacevih nogu koje greske ima ,imas na tepihu kockasti prorez i ispod njega prozorcic s lampicom .izbroji koliko puta blicne lampica pa javi.a ako ubrzava na sprej onda negdje vuce fals zrak tako da moras sve ponovno dobro provjerit.vidi si gumene flande na spoju grane i karburatora sta ti je decko gore rekao.i jos nesto autodijagnoza ti je ta lampica svaki kvar i gresku ona javlja sve ti je objasnjeno na auto dati
Comment
-
-
Re: honda prelude 2.0 '91g
Originally posted by stanciruzmi sprej za ciscenje kocnica i pospricaj okolo po grani i gumama da vidis dal ubrzava.dali ste nakon sta ste vratili glavu ponisti greske?
edit by Gavra:
Sprej za kocnice se NE SME koristiti umesto start spreja,jer prilikom zagrevanja isparenja i suvog ostatka na temperature vece od 320*C dolazi do stvaranja nervnog gasa koji ubija bez upozorenja i nema protiv otrova.
Vise informacija ima OVDE
Comment
-
-
Re: honda prelude 2.0 '91g
Sledeci put ga koristite slobodno umesto spreja "TantumVerde", on se inace sprica u usta
Dzabe ti Gavro pises ovde, sto bi ona narodna rekla, nekom ce pre u pedu nego u glavuEX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Re: honda prelude 2.0 '91g
E ovako, nemaš nikakav kompjuter ili ECU, znači ništa od kodova. Ukoliko si radio obradu glave neophodno je da uradiš kompletan postupak podešavanja karburatora. Sauh se kod tih karburatora kontroliše na tri odvojena načina automatski plus mehanički. Imaš vremensko otvaranje bimetalnim grejačem (trebalo bi da je sa suvozačke strane karbova plastična kapica sa izvodima za napajanje, kad se opuste tri šrafa koji ga drže može da se došteluje). Vakumsko otvaranje termo-ventilom na kućištu termostata (vezano za mali vakum aparat iznad bimetalnog grejača) i termo-vosak otvaranje (uređaj se nalazi sa vozačke strane karbova, vezana su creva od rashladnog sistema na njega i ima polugu direktno vezanu za sklop gasa).
Skini uputstvo pa sve polako po knjizi. Proveri dobro ugao predpaljjenja veoma je bitan za pravilan rad.
Javljaj kako ide, ja sam se spakovao juče i mašina prede, setup je isti ali je motor 1.8
E da, ako imaš crnu kutiju pod haubom onda je sistem dosta komplikovaniji ali nije bauk. Ima dosta troubleshoothinga ali se isplati na kraju.Lud za Prelude
Comment
-
-
Re: honda prelude 2.0 '91g
Vrlo je moguće da ja grešim. Nisam baš enciklopedia ali mi nije jasno zašto bi postojao i koje greške bi beležio ako je sistem sa karburatorima i mehaničkim razvodnikom paljenja. Možda je neki cross-over u pitanju.
@stancir koji kompjuter imaš i koja je njegova uloga u sistemu? Stvarno ne znam.Lud za Prelude
Comment
-
-
Re: honda prelude 2.0 '91g
Imao sam i ja kompjuter ('89 godiste sa 2 karba), bas kod suvozacevih nogu, kao sto je stancir rekao. Sa sve cicak prozorcetom za ocitavanje gresaka.
Ni ja nemam pojma sta je kontrolisao, ali je definitivno tamo bio i bio je povezan.
Moguce da je kontrolisao IACV (idle air control valve) i neke ekoloske komponente.
Evo sta kaze wikipedia za ovaj motor:
B20A3
(12-valve, SOHC, dual side-draft carburetors)
Found in:
1988-1990 Honda Prelude 2.0 S
Power: 104 hp (78 kW) @ 5800 rpm (MT)With cata, 115 hp (86 kW) @ 5800 rpm without cata
Torque: 111 lb·ft (150 N·m) @ 4000 rpm
It was PGM-CARB microprocesor controlled (pk-1)
Pretpostavljam da je tvoj B20A4, ali bi trebalo da je isto.
Evo i sa preludepower stelovanje karburatora i greske sa ECU:
http://www.preludepower.com/forums/show ... p?t=264926
B20a3 ECU error codes:
I figured that this is worth putting here too. The B20a3 PGM-Carb system has a totally different set of ECU error codes than normal Honda's. This is why I took the time to make a small list of error codes and what they mean.
Error Code ::: System Indicated
1 ::: Oxygen Content
2 ::: Vehicle Speed Pulser
3 ::: Manifold Absolute Pressure
4 ::: Vacuum Switch Signal
5 ::: Manifold Absolute Pressure
6 ::: Coolant Temperature
8 ::: Ignition Coil Signal
10 ::: Intake Air Temperature
14 ::: Electronic Air Control
If you get code 7, 9, 11, 12, 13, 15, or greater than 15; This means you have read the codes wrong or you may have a faulty ECU or electrical connection going to the ECU.
Comment
-
Comment