honda prelude 2.0 '91g

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • caki855
    CBC Početnik
    • 17.05.2011
    • 8
    • bor

    honda prelude 2.0 '91g

    imam hondu prelude 2.0 sa dva karburatora 91 god imam problem sa ler gasom ne mogu ga spustiti ispod 2500 obrtaja pre toga mi je otisao dihtung na glavi ravnjao sam glavu i vratio sve na svoje mesto ali nikako ne mogu vratiti stari rad motora dali neko mozda imao slican problem ili mozda neku predpostavku...pooz
  • stepa53
    Banovan
    • 17.05.2011
    • 56
    • kragujevac
    • honda civic coupe

    #2
    Re: honda prelude 2.0 '91g

    Posto i ja vozim honde a imao sam i jednu ludu,verovatno ti falsira negde vazduh kod tih karburatora.
    Ona ima gumene trube na ulazu glave one znaju da ispucaju i prave problem.
    Pozz

    Comment

    • caki855
      CBC Početnik
      • 17.05.2011
      • 8
      • bor

      #3
      Re: honda prelude 2.0 '91g

      i kako si resio kvar dali imas neki savet...pozz

      Comment

      • stancir
        CBC Član
        • 22.03.2011
        • 20
        • zagreb

        #4
        Re: honda prelude 2.0 '91g

        uzmi sprej za ciscenje kocnica i pospricaj okolo po grani i gumama da vidis dal ubrzava.dali ste nakon sta ste vratili glavu ponisti greske?

        edit by Gavra:

        Sprej za kocnice se NE SME koristiti umesto start spreja,jer prilikom zagrevanja isparenja i suvog ostatka na temperature vece od 320*C dolazi do stvaranja nervnog gasa koji ubija bez upozorenja i nema protiv otrova.

        Vise informacija ima OVDE

        Comment

        • nikolans78
          CBC Senator
          • 16.03.2006
          • 277
          • Vankuver, Kanada

          #5
          Re: honda prelude 2.0 '91g

          Ja sam imao isti auto, i isto sam imao problema sa lerom.
          Problem je bio iacv, probaj da ga zapusis za probu da vidis da li ce ler da se smiri.
          Ne mogu tacno da se setim gde sam ga bio zapusio, mislim da se skine filter za vazduh, pa jedna od cevi sto idu odande
          Ako ti nije tesko, uslikaj sa skinutim filterom za vazduh, pa okaci, pa cu se verovatno setiti.
          Moze biti i da nije dobro izluftiran vazduh is sistema za hladjenje.
          Takodje moze biti da je jedno od onih milion creva za vakuum spalo odnekle,
          Moze biti i sauh da ne valja, mislim da je kod njih neki sistem sa voskom.
          Probaj ovo prvo sto sam rekao pa javi

          Comment

          • caki855
            CBC Početnik
            • 17.05.2011
            • 8
            • bor

            #6
            Re: honda prelude 2.0 '91g

            probao sam sa sprejem za kocnice i kao da ubrzava mozeli mi neko reci kako da ponistim greske da probam i to...i da dali se moze uraditei auto dijagnoza na ovom autu...pozzz

            Comment

            • stancir
              CBC Član
              • 22.03.2011
              • 20
              • zagreb

              #7
              Re: honda prelude 2.0 '91g

              kod motora imas kutiju s osiguracima tamo je jedan od 10A taj se cupa van na 10 sec.prvo vidi ispod suvozacevih nogu koje greske ima ,imas na tepihu kockasti prorez i ispod njega prozorcic s lampicom .izbroji koliko puta blicne lampica pa javi.a ako ubrzava na sprej onda negdje vuce fals zrak tako da moras sve ponovno dobro provjerit.vidi si gumene flande na spoju grane i karburatora sta ti je decko gore rekao.i jos nesto autodijagnoza ti je ta lampica svaki kvar i gresku ona javlja sve ti je objasnjeno na auto dati

              Comment

              • stancir
                CBC Član
                • 22.03.2011
                • 20
                • zagreb

                #8
                Re: honda prelude 2.0 '91g

                Originally posted by stancir
                uzmi sprej za ciscenje kocnica i pospricaj okolo po grani i gumama da vidis dal ubrzava.dali ste nakon sta ste vratili glavu ponisti greske?

                edit by Gavra:

                Sprej za kocnice se NE SME koristiti umesto start spreja,jer prilikom zagrevanja isparenja i suvog ostatka na temperature vece od 320*C dolazi do stvaranja nervnog gasa koji ubija bez upozorenja i nema protiv otrova.

                Vise informacija ima OVDE
                e pa kad bi mi po radionama gledali sta se smije a sta se sve nesmije sta je otrovno i opasno a sta nije nebi nista ni radili.kao sto smo voidli decko je probao i jos je ziv.

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #9
                  Re: honda prelude 2.0 '91g

                  Sledeci put ga koristite slobodno umesto spreja "TantumVerde", on se inace sprica u usta



                  Dzabe ti Gavro pises ovde, sto bi ona narodna rekla, nekom ce pre u pedu nego u glavu
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment

                  • Gavra
                    CBC Senator XXL
                    • 06.03.2008
                    • 2031
                    • Beograd

                    #10
                    Re: honda prelude 2.0 '91g

                    Poslednji nek ugasi svetlo

                    Comment

                    • nikolicji
                      CBC Veteran
                      • 26.06.2007
                      • 133
                      • Beograd

                      #11
                      Re: honda prelude 2.0 '91g

                      E ovako, nemaš nikakav kompjuter ili ECU, znači ništa od kodova. Ukoliko si radio obradu glave neophodno je da uradiš kompletan postupak podešavanja karburatora. Sauh se kod tih karburatora kontroliše na tri odvojena načina automatski plus mehanički. Imaš vremensko otvaranje bimetalnim grejačem (trebalo bi da je sa suvozačke strane karbova plastična kapica sa izvodima za napajanje, kad se opuste tri šrafa koji ga drže može da se došteluje). Vakumsko otvaranje termo-ventilom na kućištu termostata (vezano za mali vakum aparat iznad bimetalnog grejača) i termo-vosak otvaranje (uređaj se nalazi sa vozačke strane karbova, vezana su creva od rashladnog sistema na njega i ima polugu direktno vezanu za sklop gasa).

                      Skini uputstvo pa sve polako po knjizi. Proveri dobro ugao predpaljjenja veoma je bitan za pravilan rad.

                      Javljaj kako ide, ja sam se spakovao juče i mašina prede, setup je isti ali je motor 1.8

                      E da, ako imaš crnu kutiju pod haubom onda je sistem dosta komplikovaniji ali nije bauk. Ima dosta troubleshoothinga ali se isplati na kraju.
                      Lud za Prelude

                      Comment

                      • stancir
                        CBC Član
                        • 22.03.2011
                        • 20
                        • zagreb

                        #12
                        Re: honda prelude 2.0 '91g

                        kako nema kompjuter ako ima moja i sve ostale mora imat i njegova.ima komp i lampicu za cutanje codova greski

                        Comment

                        • nikolicji
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2007
                          • 133
                          • Beograd

                          #13
                          Re: honda prelude 2.0 '91g

                          Vrlo je moguće da ja grešim. Nisam baš enciklopedia ali mi nije jasno zašto bi postojao i koje greške bi beležio ako je sistem sa karburatorima i mehaničkim razvodnikom paljenja. Možda je neki cross-over u pitanju.

                          @stancir koji kompjuter imaš i koja je njegova uloga u sistemu? Stvarno ne znam.
                          Lud za Prelude

                          Comment

                          • nikolans78
                            CBC Senator
                            • 16.03.2006
                            • 277
                            • Vankuver, Kanada

                            #14
                            Re: honda prelude 2.0 '91g

                            Imao sam i ja kompjuter ('89 godiste sa 2 karba), bas kod suvozacevih nogu, kao sto je stancir rekao. Sa sve cicak prozorcetom za ocitavanje gresaka.
                            Ni ja nemam pojma sta je kontrolisao, ali je definitivno tamo bio i bio je povezan.
                            Moguce da je kontrolisao IACV (idle air control valve) i neke ekoloske komponente.

                            Evo sta kaze wikipedia za ovaj motor:

                            B20A3

                            (12-valve, SOHC, dual side-draft carburetors)

                            Found in:
                            1988-1990 Honda Prelude 2.0 S
                            Power: 104 hp (78 kW) @ 5800 rpm (MT)With cata, 115 hp (86 kW) @ 5800 rpm without cata
                            Torque: 111 lb·ft (150 N·m) @ 4000 rpm
                            It was PGM-CARB microprocesor controlled (pk-1)

                            Pretpostavljam da je tvoj B20A4, ali bi trebalo da je isto.

                            Evo i sa preludepower stelovanje karburatora i greske sa ECU:

                            http://www.preludepower.com/forums/show ... p?t=264926

                            B20a3 ECU error codes:
                            I figured that this is worth putting here too. The B20a3 PGM-Carb system has a totally different set of ECU error codes than normal Honda's. This is why I took the time to make a small list of error codes and what they mean.

                            Error Code ::: System Indicated

                            1 ::: Oxygen Content
                            2 ::: Vehicle Speed Pulser
                            3 ::: Manifold Absolute Pressure
                            4 ::: Vacuum Switch Signal
                            5 ::: Manifold Absolute Pressure
                            6 ::: Coolant Temperature
                            8 ::: Ignition Coil Signal
                            10 ::: Intake Air Temperature
                            14 ::: Electronic Air Control

                            If you get code 7, 9, 11, 12, 13, 15, or greater than 15; This means you have read the codes wrong or you may have a faulty ECU or electrical connection going to the ECU.

                            Comment

                            • caki855
                              CBC Početnik
                              • 17.05.2011
                              • 8
                              • bor

                              #15
                              Re: honda prelude 2.0 '91g

                              ljudi hvala na savetima sve sam sredio samo mi je ostala jos neka sitnica... sada mi samo trokira do 2000 obrtaja a na gore ide kao blesava...dali ima neko neku predstavu sta moze biti...pozzzz svima

                              Comment

                              Working...
                              X