I ja isto. Hajde nemoj da se zaleces... Resicemo to nekako.
Hitna pomoc, stade mi auto!
Collapse
X
-
Nismo vadili merač ulja... ono što sam i sam video je, beli dim iz auspuha, mada ne znam da ocenim koliko je beo dim kada voda uđe u cilindar
pa jbg... već sam im ostavio auto i rasturiće ga od ponedeljka i reći mi pravo stanje. Ako je neko voljan da u ponedeljak dođe do mene na pićence i klopu i da skoknemo do servisa, dobrodošao je. Mogu da me vozaju, jer se mehanikom ne bavim, ali sam u Ninić otišao po preporuci sa dosta strana. Uostalom i najbliži mi je (na nekih 500m od kuće)
Btw, koliko orijentaciono može da košta zamena dihtunga, gumica ventila, ravnanje glave... to su mi rekli da treba odraditi kada se skida glava.
Comment
-
-
ono što sam i sam video je, beli dim iz auspuha,
vrlo verovatno je dijagnoza tacna.
sto se tice glave, ako nije doslo do pregrevanja vrlo je verovatno da se glava niej iskrivila, a tada nema ama bas nikakve potrebe za ravnanjem (ako je ravno zasto ravnati ?) niti bilo kakvom dodatnom obradom.
u domacoj radinosti, tesko je da ce bilo ko bolje odraditi glavu nego sto je to uradila fabrika pri proizvodnji, moj je savet prvo premeriti glavu i utvrditi stanje pa tek onda ako zaista ima potrebe odluciti sta treba da bi se sve dovelo na fabricku meru.
slicno i za gumice ventila, one nisu u dodiru sa vodom/antifrizom i na njih ne utice to sa dihtungom glave samo po sebi.
ja bih pre obratio paznju na karike i klipove, da nije doslo do tzv hidro blokade i mehanickih naprezanja u tom segmentu.
ja bih uradio
A- za male pare samo prostu zamenu duhtunga glave i podesavanje/faziranje motora, i ponadao se najboljem.
B- kompletnu generalnu motora sa zamenom svih delova koji su van fabrickih mera.
ako se uradi A , uvek ostaje i varijanta B ako nesto krene po zlu. ako A zadovolji, bice povelika usteda para.
sve zavisi od realnog stanja motora, to se vidi kada se otvori i premeri....
ovako na daljinu je samo stvar nagadjanja.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
sto se tice glave, ako nije doslo do pregrevanja vrlo je verovatno da se glava niej iskrivila, a tada nema ama bas nikakve potrebe za ravnanjem (ako je ravno zasto ravnati ?) niti bilo kakvom dodatnom obradom.
slicno i za gumice ventila, one nisu u dodiru sa vodom/antifrizom i na njih ne utice to sa dihtungom glave samo po sebi.
Sutra će mi dati dijagnozu kada ga otvore i vide pravo stanje, pa ću je ovde prezentovati.
Koje su okvirne majstorske cene za varijantu A i B, misleći samo na rad, bez delova ? Da li se može staviti u neki raspon cena?
Comment
-
-
Pobogu Aco nas pitas za cene. Nije valjda da nisi pitao u servisu koliko ce to da kosta (ruke). Nemoj da te neko valja bezveze. Ne kazem da hoce ali pazi malo. Ako si pitao da znas koliko kosta to isto u drugim servisima onda je ok. Zazvucalo mi je ono prvo
Comment
-
-
Originally posted by brickono što sam i sam video je, beli dim iz auspuha,
vrlo verovatno je dijagnoza tacna.
Beli dim jeste znak da je zaptivač probio ali to već treba znati razlikovati šta je kondenzat a šta probijen zaptivač.
Zaptivač nikad ne crkne sad ga ima sad ga nema i jako retko bez podizanja temperature i kuvanja motora.
I ja delim mišljenje da je tu nešto drugo u pitanju a postoje načini da se utvrdi sve to i pre skidanja glave. Onda je kasno makar za zaptivač. Obzirom da se menjaju gumice onda je možda još i opravdano iako se gumice mogu menjati i bez skidanja glave.
Comment
-
-
Pobogu Aco nas pitas za cene. Nije valjda da nisi pitao u servisu koliko ce to da kosta (ruke). Nemoj da te neko valja bezveze. Ne kazem da hoce ali pazi malo. Ako si pitao da znas koliko kosta to isto u drugim servisima onda je ok. Zazvucalo mi je ono prvo
P.S. Zaboravih da napišem da su juče na licu mesta odvrnuli čep hladnjaka i na njega navukli neki stakleni instrument sa tečnošću, pretpostavljam neki merač pritiska ili sl. i nakon toga su mi dali pretpostavku o stradanju dihtunga.
Sutra ću, kada rasklope motor, da skoknem do servisa i uslikam sve do detalja pa da postujem slike. Možda bude od pomoći za analizu.
Comment
-
-
Originally posted by acathekingBtw, koliko orijentaciono može da košta zamena dihtunga, gumica ventila, ravnanje glave... to su mi rekli da treba odraditi kada se skida glava.
ali pre neki dan je jedan poznanik u jednom servisu platio isti posao 300EUTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Beli dim je uobičajena pojava u ovo doba godine zbog kondenzacije vlage u auspuhu, što duži auspuh sve jači beli dim pa i kapljanje vode što mnogi pogrešno tumače.
e sad videli nismo, koliko je to dima bele boje po kolicini ?volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Ako je kompresija dobra, skoro je merena, ne znam gde bi moglo drugde da se troši ulje osim na gumicama.
za samo 100.000km ne bi trebalo da ista fali gumicama, njima je veci problem temperatura (pregrevanje motora) i starost (zamor materijala) sto obicno nastupi u periodu 10-15 godina u proseku.
kao i sa svakim gumenim delovima, manje vise.
treba vise podataka, ali ako su ljudi u servisu koji su auto pregledali uzivo nesto vec konstatovali po osnovu pregleda mislim da verovatno su nesto nasli ako su deicidirano pomenuli dihtung glave.
mozda je nesto drugo, ovako na daljinu bez pregleda sve je neizvesno.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by acathekingEvo malo pre sam zvao servis... Probio je dihtung glave izmedju X i Y klipa (ne sećam se kojih). Ravnali su glavu, zamenili gumice ventila... ceo rad 150 EUR. Ništa više mi nisu rekli.
Više detalja ću izdejstvovati direktno sutra kada odem...
set gumica je isto oko 10-tak eur
dihtung glave je cini mi se 15 ili 20 eur
a za skidanje i remont glave se uzima najvise 70-tak eur (barem sam ja toliko platio kad mi se drugi put to desilo jer je stvarno *ebada skinuti glavu na puntu 1.7td je kod mene, za tog benz. neznam koliki je posao)
sad najbolje da utvrdis sta je uzrok popustanja dihtunga da se opet ne ponovi,vjrovatno je doslo do pregrijavanja tog dijela iz nekog razlogaHSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
-
prvi put kad sam sam radio trebalo mi je 12 sati (2 dana, 1. 8h, 2. 4h) ja sam nosio glavu na ravnanje i nabavljao dijelove u oba slucaja, a drugi put kad mi se desilo odveo sam kod majstora jer mi je mrak pao na oci kad sam se samo sjetio muke dok sam skinuo glavu,i majstor je zavrsio sve za jedan dan znaci manje od 8h( oduzmi oko 2h dok sam uzeo glavu od njega i odnio na ravnanje i vratio),e sad, majstor mi je komsija, a za golfa 2 1.6d uzima za zamjenu dihtunga glave 50 eur ali je na golfu posao gotov za 2h, vecina majstora uslugu naplacuje kao uslugu a ne preko broja radnih sati,e sad kod novijih auta oni znaju od prilike koliko im vremena treba pa izracunaju ali kod starijih im se to neisplati jer u vecini slucajeva najvecu muku zadaju stari sarafi koji zapeknu pa se izlize glava ili pukne pa dok se izvadi takav saraf prodje i 2h bez potrebe.HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
Comment