Jesi siguran da neuvlaci vazduh ispod karburatora li slicno?
Kako radi na leru?
Malo prerano paljenje?
auto malo duva na iberlauf...
Ovo je zahtevalo da se paljenje presteluje, da bi radio na leru lepo.
Izmena svecica takodje moze biti jedan od krivaca ako su promenjene za drugi tip .. tu se negde vrti problem...
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
@BOOST
ler do dzadza, ne vuce falsh, -11 -12 paljenje, novo elektronsko SVE ugradjeno skoro (2.000), NGK BP6E V-Line 4 (umesto Bosne 65p)
@b_samardzic
ne pricamo o par mm nego, ako je skala otpr. 30mm, o 8-9mm
@Dora
o, Doro postovanje. aj probacu SAD. idem malo na autoput, pa vam pisem sutra. inace sam stelovao sam gas, onako kako si ti bio par puta opisivao. i veoma sam zadovoljan sa odzivom, lerom, paljenjem svime sem sa temp. pri opterecenju...
masjtori, strava ste, SVI. ponekad covek zaboravi da i na toliko banalnom motoru ima bezbroj eventualnih stvari za pogledati...
za sada poeni za BOOST-a (svaka cast), majstoru je crkao stroboskop pistolj za podesavanje pretpaljenja a rekao mi je da je sa njim namestio . elem, podesio sam sam (kao i dosad, najbolje sto moze) na sluh, i dobio sam nizu temperaturu za oko trecinu + bolje performanse + tisi rad pri vecim obrtajima... DAKLE, LOSE PRETPALJENJE - koje cu naravno podesiti ljudski ali ne da ostavim auto vec da podese predamnom, sa instrumentom.
idemo dalje...
izvestavacu vas.
@Dora
probao sam da se igram sa glavnom slavinom (prvo sam to probao i pre pretpaljenja), ali svaki put isto (bez vecih efekata). ponovo sam sve podesio i ovaj put kako si i opisao vise puta, i mislim da je, sto se tice toga, ok.
Pa onda je ok, najčešći uzrok pregrevanja je paljenje i siromašna smeša, ne računam ostale termostate i sl... Ovako si eliminisao jednu mogućnost, siromašnu smešu.
Comment