Problem sa nosačima pre svega nastaje ako ih je proizvela naša privreda a ugradila Zastava
....Šalim se ,uz relativno normalnu vožnju i orginalne nosače nemaš problema sigurno 8-10 godina.Da se razumemo mislim na ozbiljne proizvodjače automobila i komponenti za njih, odnosno pre svega za delove iz prve ugradnje.
Nosac motora
Collapse
X
-
Tetak, potpuno si u pravu. Zastava je uvek imala problema sa MATERIJALIMA kao i cela ex. YU privreda koja jednostavno nije mogla ili htela da plati kvalitet. Svi znamo gde su fabrike petrohemijskih proizvoda.Ja sam mislio na motore koji su nabudzeni na bar duplo vise snage kao sto je Boost imao problem sa nosacima inace nema tu sta da se posebno diskutuje jer ozbiljni proizvodjaci znaju sta rade ali ni tada bas nije sve vecno pa ne treba racunati da ce nosaci biti kao novi posle 20+ godina kao sto bi neko hteo.....pojedine plastike i gume imaju tendenciju da se samoraspadaju zbog oksidacije i tu mi ne mozemo nista. Pozdrav drustvu
Comment
-
-
a
da li mi neko moze dati neki savet. imam fiat cromu i pukao mi je nosac motora,odnosno deo koji drzi nosac motora,kada odem kod "majstora" on mi kaze da kupim deo i on ce ga zameniti ali nema pojma kako se taj deo zove. ja lutam i trazim i znam kako izgleda ali ne mogu da objasnim ................ servis, otpad ili nesto trece hvala
Comment
-
-
neprijatelj broj jedan gumenih delova, posebno nosaca je ulje (mineralno) koje ga "jede" i ubrzano dovodi do trosenja.
isto tako i visoke temeprature, mada to nije kriticno kao ulje i masti.
moje iskustvo je da ti nosaci redovno crkavaju na svakih oko 200.000km +- (15 godina) i da cim prodje taj period vise nisu pouzdani.
najbolje nosace motora koje sam video do sada su ugradjeni u Mercedesa, suplji, mekani a zadrzavaju formu i odlicno progusuju vibracije uz veliko trpljenje virbracija/opterecenja.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
da. ali to nisu reparirani nego novi nosaci. covek naliva gumu- ono sto zovu mala privreda.
za prvu ruku do servisa moze da posluzi, za trajnu upotrebu nije bas.
ta guma koju naliva ne lici uopste na originalni nosac, veoma tvrda i skoro bez efekta (ne amortizuje vibracije skoro nista).
novi nosac motora/menjaca je oko 10tak evra obicno, to dodje slicno koliko i ti reparirani.
ja sam prosao tu skolu bas tu kod Olimpa pre vise godina na preporuku i bacio sam pare prakticno (nisam bio zadovoljan kvalitetom).
plus, mora da se nadje ispravan (ceo) original da bi mogao da uzme meru posto nema gotove. dobro, imao je za Zastavu ali toga ima ionako svuda.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
pa nisu deset eura, i manje.
za moj autic je originalni nekih 9 USD odnosno oko 7 i po evra.
ja sam platio altnernativni letos nekih 2,70 evra, i platio rad jos nekih 4 evra da se prilagodi (odsece,skrati sraf), znaci ukupno nepunih 7 evra.
naravno, za onaj fabricki trebao sam da cekam nekoliko nedelja do 3 meseca pa sam zato isao na alternativna resenja.
i inace, ti nosaci su bagatela za Opel znam da je prosle godine cena bila oko 400 dinara ili oko 5 i po evra ( u radnji).
slicno je i za VW, Fiate i ostale veliko serijske modele.
veci je problem naci ih u prodaji, i da bas ima u radnji ono sto nama treba. a ja obicno nemam srece i sta god da trazim nikada nema na licu mesta
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Nađeni delovi u OBJEKTIMA MALOPRODAJE :
MOTOR * DELOVI - Nosac motora - prednji desni za
OPEL/CORSA A SALOON (91_, 92_, 96_, 97
/1.0 /1982-1992
Broj strane: 1
PRODAVAC PROIZVOĐAČ SLIKA
CENA (din)
1 GEST-1
Beograd
Kneginje Zorke 58
011/344-0266; ITALIJA
02966
1.310,40 dinara
2 SM MIKI
29. Novembra 126
011/329-0013; HANS PRIES
201 375
1.625,80 dinara
Nađeni delovi u OBJEKTIMA MALOPRODAJE :
MOTOR * DELOVI - Nosac motora - zadnji za
OPEL/CORSA A SALOON (91_, 92_, 96_, 97
/1.0 /1982-1992
Iako smo izuzetno pažljivo pripremili ovaj servis za vas, AutoMARKET ne može da snosi odgovornost za tačnost podataka za koje su odgovorni prodavci.
Nazad
Broj strane: 1
PRODAVAC PROIZVOĐAČ SLIKA
CENA (din)
1 SM MIKI
29. Novembra 126
011/329-0013; HANS PRIES
201 360
1.625,80 dinara
oko 20tak evra za CorsuLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Jel zna neko dimenzije za SAAB-ov nosac pa da na onovu toga nadjem alternativu. Inace kod onog sto naliva gumu cena je oko 1500 dinara. U Amazonu je 2500 dinara komad. Sto znaci da mi za zamenu po tim cenama treba od 3000-5000 dinara. Mislim da je mnogo.
Inace pre neki dan mi je bio drugar sto vozi Citroen ZX i kod njega je nosac 800 dinara- original. Malo je uzi od sabovog. Ne znam da li da nabavim dva stara nosaca pa da idem od prodavnice do prodavnice pa da uporedjujem.J***m ti turbinu!
Comment
-
-
Sta se bunite za cenu, meni je pre godinu dana za mrtvog escorta iz 87. drzac bio 1800 dinara
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Za Saaba najmanja cena koju sam ikada video je bila preko 50 evrica pa sve do 120 po komatu. Ali i nije to bas samo guma tek tako. Ipak je skupo za ono sto je ali nema pomoci.
Cena uopste ne zavisi od toga da li su hidraulicki ili gumeni nego kako je ko izmislio cenu. Haos.
Comment
-
.
Comment