Odg: Lampica za ulje...
Sad pali normalno, obrtaji odu na 1500, kao na snimku u prethodnom postu, jutros mi se desilo da sam palio a nisam prebacio na plin (treba drzati 3 sec. taster), pa je valjda povukao malo "zaostalog" plina u crevu/isparivacu ili gde vec, posto ga trenutno palim na plin i gasim na plin, pa po paljenju nije prebacio na plin pa se ugasio.
Kao sto se vidi na snimku, palim auto, obrtaji skoce na 1500+ i lampica se gasi 1 sec posle toga. Na koliko rpm vrti kad vergla nemam pojma...
E sad kazes
meni se ona ne pali u toku rada, nikada, cak ni kada sam ranije imao situaciju da obrtaji padaju gotovo na 0, ako si mislio da se pali u toku vznje i slicno, ili si mislio da podizaci i ostalo nisu uzrok kasnijeg gasenja lampice???
I nije mi jasno za pu ulja, zar ne bi trebalo karter->pumpa->filter, da kroz filter gura ulje a ne da ga vuce? Nisam expert ali imam takvu informaciju...
zanimalo me sta ide prvo, sto je Dora odgovorio, radilica pa dalje, cisto onako da se zna...
Filter, odrovarajuci. Promenio sam dva proizvodjaca koja sam mogao da nedjem u Ki. Ni jedan nema nepovratni ventil u sebi, takvi su po katalogu, a takvi su i kod Kadeta, nekih modela Astre i jos dosta Opela.
Sto se tice pumpe, davac ide na nju sa leve strane kako stoji slika, to je sigurno, tu je i inastalacija i nasao sam po netu. Sa desne strane, gore ima uvrnut samo jedan sraf na inbus i to je to, koliko sam video, dok sa desne strane dole ima jedan klipic supalj sa strane, opruga pa sraf. Pumpa je opet ista kao kod Kadeta 1.6 i Astre F 1.6, po recima ovih mojih majstora, ako ti nesto znaci... kao i blok
Sad pali normalno, obrtaji odu na 1500, kao na snimku u prethodnom postu, jutros mi se desilo da sam palio a nisam prebacio na plin (treba drzati 3 sec. taster), pa je valjda povukao malo "zaostalog" plina u crevu/isparivacu ili gde vec, posto ga trenutno palim na plin i gasim na plin, pa po paljenju nije prebacio na plin pa se ugasio.
Kao sto se vidi na snimku, palim auto, obrtaji skoce na 1500+ i lampica se gasi 1 sec posle toga. Na koliko rpm vrti kad vergla nemam pojma...
E sad kazes
Podizači i ostalo, nisu uzrok palenja lampice!
I nije mi jasno za pu ulja, zar ne bi trebalo karter->pumpa->filter, da kroz filter gura ulje a ne da ga vuce? Nisam expert ali imam takvu informaciju...

Filter, odrovarajuci. Promenio sam dva proizvodjaca koja sam mogao da nedjem u Ki. Ni jedan nema nepovratni ventil u sebi, takvi su po katalogu, a takvi su i kod Kadeta, nekih modela Astre i jos dosta Opela.
Sto se tice pumpe, davac ide na nju sa leve strane kako stoji slika, to je sigurno, tu je i inastalacija i nasao sam po netu. Sa desne strane, gore ima uvrnut samo jedan sraf na inbus i to je to, koliko sam video, dok sa desne strane dole ima jedan klipic supalj sa strane, opruga pa sraf. Pumpa je opet ista kao kod Kadeta 1.6 i Astre F 1.6, po recima ovih mojih majstora, ako ti nesto znaci... kao i blok
Comment