Yugo se ugasio u toku vožnje i nece da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slavke89
    CBC Član
    • 05.01.2012
    • 75
    • Kikinda

    #16
    I ako na kraju utvrdim da je i to dobro, šta još treba da proverim?

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #17
      Onda, korak po korak, dalje. Za rad oko el. instalacije, podrazumeva se, da imaš AVO-metar. Izmeriti otpor, između kablova koji vode na razvodnik, na konektoru komutatora

      Comment

      • slavke89
        CBC Član
        • 05.01.2012
        • 75
        • Kikinda

        #18
        Prikačene su dve zice od komutatora do razvodnika palenja, više puta sam proveravao, ali provericu ponovo. Koji otpornik je moguce pregoreo, gde se nalazi? Palenje ima na sebi neki okrugli deo, mislim da je za vakuum, iz kojeg je iscurelo ulje pre par meseci kad sam skinuo palenje i okrenuo naopako. Da li tu treba da ima ulja?Na to se prikaci crevo koje ide u karburator.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #19
          Originally posted by slavke89 View Post
          Prikačene su dve zice od komutatora do razvodnika palenja, više puta sam proveravao,...
          Merenjem otpora, može se utvrditi, da li je to kolo zatvoreno - ili u prekidu.

          Ručica razvodnika sa elektronskim palenjem, treba da ima otpornik. To ćeš videti, ako na temenom delu ima staklasti umetak između centralne tačke za kontakt sa grafitnom četkicom i mesinganog kraja, sa koga se varnica prenosi na kontakte za kablove cilindara. Na nekim ručicama, na tom mestu, ugrađivan je običan žičani otpornik.

          Pomenuto ulje, ne bi trebalo da se nalazi u vakum uređaju u tolikim količinama, ali sada, to nije u vezi s ovim problemom.

          Comment

          • slavke89
            CBC Član
            • 05.01.2012
            • 75
            • Kikinda

            #20
            U razvodnoj rucici izmedju dva mesinga koji su u sredini i kraju ima samo okrugli grafit i opruga..da li je moguce da ne baca varnicu jer je napukla razvodna kapa na sva 4 kontakta gde se prikljuce kablovi?

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #21
              Između dva mesinga na ručici je žuta traka, u kojoj je pominjani otpornik. Pošto se ne radi o fabričkoj ugradnji, ne znam o kom tipu razvodnika se radi, a s obzirom, da je i razvodna kapa u fazi raspadanja, najbrže rešenje je poseta autoelektričaru.

              Cena nove ručice je 200 dinara.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Proveri takodje i dolazi li struja do bobine i komuatora. Naravno sumnja prvo pada na komutator pa na sve ostalo pa cak i bobinu.

                Comment

                • slavke89
                  CBC Član
                  • 05.01.2012
                  • 75
                  • Kikinda

                  #23
                  Do bobine baca varnicu,do svecica ne. Kamo da proverimda li baca varnica na komutator. Razvodna ruka je po meni dobra. Razvodna kapa je napukla,ali iz nje ne probija varnica, jer varnice nema na izlazu za svecice. Sta da pregledam dalje?

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #24
                    promeni kapu
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • slavke89
                      CBC Član
                      • 05.01.2012
                      • 75
                      • Kikinda

                      #25
                      Promenuo sam kapu i razvodnu ruku, ali opet nista. Interesuje me da li plavo-crna žica koja je povezana na + od bobine treba da ima spoj i na + i na masu? Po meni ne treba, pa mislim da je do toga problem, jer te veceri kad mi je stao auto padala je kisa, pa je verovatno usla voda u kablove i napravila kratak spoj, u taj snop kablova ispod osigurača. Kako da proverim ispravnost bobine i komutatora?

                      Comment

                      • slavke89
                        CBC Član
                        • 05.01.2012
                        • 75
                        • Kikinda

                        #26
                        Danas kad dođem kuci razbucacu sve sto ima veze sa palenjem, pa cu ici redom. Da li moze biti problem i do kontak brave? Juce sam i to raskacio i proveravao taj plavo crni kabel koji vodi do bobine. Razumem da ima spoj prema masi ili prema plusu, ali da ima i jedno i drugo, to mi je sumnjivo.

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          #27
                          Yugo je poznat po gašenju motora u vožnji po jakoj kiši i kroz bare na putu, ali zbog vlaženja kablova na razvodniku palenja. Dolazi do varničenja (špricanja) između kabla sa bobine i ostalih, kao i na masu, ako je prislonjen. Ipak, motor pali i trokira, dok se kablovi ne posuše. Ako i tada ne pali, došlo je do većeg oštećenja, kablova, bobine, ili komutatora.

                          Ne može, jedan kabel, biti povezan na "+" i "-", jer bi to izazvalo kratki spoj.

                          Traži pomoć autoelektričara, koji će vrlo brzo otkriti u čemu je problem!

                          Kad se sredi auto, kupi kod kineza neki AVO-metar. Ima za 400 dinara, pa uči kako se upotrebljava.

                          Comment

                          • slavke89
                            CBC Član
                            • 05.01.2012
                            • 75
                            • Kikinda

                            #28
                            Imam obican digitalni instrument i njime merim otpornost. Znam da ne moze da ima + i -, zato cu danas pregledati sve kablove koji imaju veze sa palenjem. Ako ni to e uspe, odoh kod autoelektričara.

                            Comment

                            • slavke89
                              CBC Član
                              • 05.01.2012
                              • 75
                              • Kikinda

                              #29
                              Yugo je konacno upalio. Juče sam sve rasturio, instalaciju, palenjem, komutator, bobinu, karburator, i sve vratio kako je i bilo, i na kraju uspeo da upalim. Mislim da je bio problem do razvodne kape i ruk. Hvala svima na savetima.

                              Comment

                              • stevak
                                CBC Senator XXL
                                • 31.05.2009
                                • 1215
                                • Zemun
                                • Saab 9000 cs 2.0T

                                #30
                                Originally posted by slavke89 View Post
                                Promenuo sam kapu i razvodnu ruku, ali opet nista
                                Originally posted by slavke89 View Post
                                Mislim da je bio problem do razvodne kape i ruk.

                                Šta si ti onda menjao???
                                ex SAABotražitelj

                                Comment

                                Working...
                                X