I ako na kraju utvrdim da je i to dobro, šta još treba da proverim?
Yugo se ugasio u toku vožnje i nece da upali
Collapse
X
-
Prikačene su dve zice od komutatora do razvodnika palenja, više puta sam proveravao, ali provericu ponovo. Koji otpornik je moguce pregoreo, gde se nalazi? Palenje ima na sebi neki okrugli deo, mislim da je za vakuum, iz kojeg je iscurelo ulje pre par meseci kad sam skinuo palenje i okrenuo naopako. Da li tu treba da ima ulja?Na to se prikaci crevo koje ide u karburator.
Comment
-
-
Originally posted by slavke89 View PostPrikačene su dve zice od komutatora do razvodnika palenja, više puta sam proveravao,...
Ručica razvodnika sa elektronskim palenjem, treba da ima otpornik. To ćeš videti, ako na temenom delu ima staklasti umetak između centralne tačke za kontakt sa grafitnom četkicom i mesinganog kraja, sa koga se varnica prenosi na kontakte za kablove cilindara. Na nekim ručicama, na tom mestu, ugrađivan je običan žičani otpornik.
Pomenuto ulje, ne bi trebalo da se nalazi u vakum uređaju u tolikim količinama, ali sada, to nije u vezi s ovim problemom.
Comment
-
-
Između dva mesinga na ručici je žuta traka, u kojoj je pominjani otpornik. Pošto se ne radi o fabričkoj ugradnji, ne znam o kom tipu razvodnika se radi, a s obzirom, da je i razvodna kapa u fazi raspadanja, najbrže rešenje je poseta autoelektričaru.
Cena nove ručice je 200 dinara.
Comment
-
-
Do bobine baca varnicu,do svecica ne. Kamo da proverimda li baca varnica na komutator. Razvodna ruka je po meni dobra. Razvodna kapa je napukla,ali iz nje ne probija varnica, jer varnice nema na izlazu za svecice. Sta da pregledam dalje?
Comment
-
-
Promenuo sam kapu i razvodnu ruku, ali opet nista. Interesuje me da li plavo-crna žica koja je povezana na + od bobine treba da ima spoj i na + i na masu? Po meni ne treba, pa mislim da je do toga problem, jer te veceri kad mi je stao auto padala je kisa, pa je verovatno usla voda u kablove i napravila kratak spoj, u taj snop kablova ispod osigurača. Kako da proverim ispravnost bobine i komutatora?
Comment
-
-
Danas kad dođem kuci razbucacu sve sto ima veze sa palenjem, pa cu ici redom. Da li moze biti problem i do kontak brave? Juce sam i to raskacio i proveravao taj plavo crni kabel koji vodi do bobine. Razumem da ima spoj prema masi ili prema plusu, ali da ima i jedno i drugo, to mi je sumnjivo.
Comment
-
-
Yugo je poznat po gašenju motora u vožnji po jakoj kiši i kroz bare na putu, ali zbog vlaženja kablova na razvodniku palenja. Dolazi do varničenja (špricanja) između kabla sa bobine i ostalih, kao i na masu, ako je prislonjen. Ipak, motor pali i trokira, dok se kablovi ne posuše. Ako i tada ne pali, došlo je do većeg oštećenja, kablova, bobine, ili komutatora.
Ne može, jedan kabel, biti povezan na "+" i "-", jer bi to izazvalo kratki spoj.
Traži pomoć autoelektričara, koji će vrlo brzo otkriti u čemu je problem!
Kad se sredi auto, kupi kod kineza neki AVO-metar. Ima za 400 dinara, pa uči kako se upotrebljava.
Comment
-
-
Comment