Passat 3 izbacuje vodu iz rezervne boce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cvijeta
    CBC Član
    • 03.09.2012
    • 10
    • banjaluka

    Passat 3 izbacuje vodu iz rezervne boce

    Vozim passata 3 vec 12 godina i dosada me super sluzio al u zadnje vreme izbacuje dio vode posle voznje kada ugasim auto, skala za tempereturu dodje do ukljucenja ventilatora i ventilator odradi al voda ipak izadje. Promjenila sam mu i motor, hladnjak, termostat, male pecurke na crijevima za vodu i temperaturu, bocu za vodu, cep na boci al nista nije pomoglo. Bila sam i kod mog automehanicara al nista nije naso, navodim da na cepu od vode i sipki na mjeracu ulja nema kajmaka. Dali mi ko moze dati savjet sta bi moglo da bude da otklonim kvar. Unapred se zahvaljujem.
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    #2
    Mozda vodena pumpa.

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Originally posted by cvijeta View Post
      Vozim passata 3 vec 12 godina i dosada me super sluzio al u zadnje vreme izbacuje dio vode posle voznje kada ugasim auto, skala za tempereturu dodje do ukljucenja ventilatora i ventilator odradi al voda ipak izadje. Promjenila sam mu i motor, hladnjak, termostat, male pecurke na crijevima za vodu i temperaturu, bocu za vodu, cep na boci al nista nije pomoglo. Bila sam i kod mog automehanicara al nista nije naso, navodim da na cepu od vode i sipki na mjeracu ulja nema kajmaka.
      Malo više podataka o vozilu: godište, tip, motor. Zašto je menjan motor i da li isti tip? Novi, ili osvežen (generalna)?

      Hladnjak i termostat novi, ili polovni - po katalogu proizvođača VW?

      Ovako, trebalo bi, da je sve u redu. Nije spomenuta vodena pumpa, ali ona nije uzrok, jer se to dešava nakon gašenja motora, kada pumpa ne radi. Nije spomenut ni davač temperature rashladne tećnosti, čija neispravnost može da bude uzrok izbacivanju vode, ali to bi majstor verovatno uočio.

      Koliko rashladne tećnosti (nadam se, da nije obična voda) izbaci i da li stalno dolivaš? Da li izbacuje na čep, ili možda prelivno crevo?

      Nije jasno ni:

      skala za tempereturu dodje do ukljucenja ventilatora
      Ventilator se stalno pali-gasi, kad motor postigne radnu temperaturu i na skali je to povećanje od nekoliko stepeni, skoro neprimetno. Istina, nakon gašenja motora, temperatura raste rapidno, ali ako "ventilator odradi svoje", ne bi trebalo da uđe u crveno.

      Ako ne dolazi do ključanja i izbacivanja pare, ne mora da bude zabrinjavajuće. Neki stariji motori, naprosto vole da rade sa manje rashladne tećnosti, pa pokušaj, da voziš sa rashladnom tećnošću na minimumu, pa i nešto ispod.

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #4
        Franjo,ja mislim da je ona menjala motor ventilatora a ne agregat,mada ni ja nisam razumeo.

        Comment

        • cvijeta
          CBC Član
          • 03.09.2012
          • 10
          • banjaluka

          #5
          Originally posted by Franjo View Post
          Malo više podataka o vozilu: godište, tip, motor. Zašto je menjan motor i da li isti tip? Novi, ili osvežen (generalna)?

          Hladnjak i termostat novi, ili polovni - po katalogu proizvođača VW?

          Ovako, trebalo bi, da je sve u redu. Nije spomenuta vodena pumpa, ali ona nije uzrok, jer se to dešava nakon gašenja motora, kada pumpa ne radi. Nije spomenut ni davač temperature rashladne tećnosti, čija neispravnost može da bude uzrok izbacivanju vode, ali to bi majstor verovatno uočio.

          Koliko rashladne tećnosti (nadam se, da nije obična voda) izbaci i da li stalno dolivaš? Da li izbacuje na čep, ili možda prelivno crevo?

          Nije jasno ni:



          Ventilator se stalno pali-gasi, kad motor postigne radnu temperaturu i na skali je to povećanje od nekoliko stepeni, skoro neprimetno. Istina, nakon gašenja motora, temperatura raste rapidno, ali ako "ventilator odradi svoje", ne bi trebalo da uđe u crveno.

          Ako ne dolazi do ključanja i izbacivanja pare, ne mora da bude zabrinjavajuće. Neki stariji motori, naprosto vole da rade sa manje rashladne tećnosti, pa pokušaj, da voziš sa rashladnom tećnošću na minimumu, pa i nešto ispod.
          VHvala Gorane na ovako opsirnom odgovoru. Evo ja cu napisati jos podataka o vozilu. Passat 3 je 1992 godiste, motor benzinac 1,8. Motor sam mjenjala zato sto je majstor pretpostavio da je dihtung produvo, to se vec jednom desilo i radjena je brusenje glave i zamjena dihtunga, stavit je isti motor od drugog passata, hladnjak je takode polovni a termostat novi, neznam sta je davac temperature rashladne tecnosti pa to nisam ni spominjala, Nazalost jeste voda u hladnjaku i izbaci otprilike pola litre na prelivno crevo. Skala za temperaturu dize se na 90 i uvjek je tu nakon krace voznje, kada stajem na semaforu ili parkiram auto ventilator se pali, sto mislim da je normalno. Toliko za sada lijep pozdrav.

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            Cvijeto,sunce nase!....moram da se obradujem jer skoro nisam *video* na ovom forumu osobu slabijeg pola i stoga se radujem...a i tebe da obradujem...sto je bilo, bilo,ali verovatno ti se podvrnula gumica na cepu ekspanzione posude....kad je odvijes-videces da je negde ispala iz lezista...vratis je gde treba i krug u zavijanje,cetvr nazad...i tako u zavijanju do kraja,eventualno kupis novi cep!

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              [QUOTE=cvijeta;572744] Nazalost jeste voda u hladnjaku i izbaci otprilike pola litre na prelivno crevo. Skala za temperaturu dize se na 90 i uvjek je tu nakon krace voznje, kada stajem na semaforu ili parkiram auto ventilator se pali, sto mislim da je normalno./QUOTE]

              Voda, ako nije destilovana, šteti hladnjaku i celom sistemu za hlađenje, zbog stvaranja kalcifikata. Zato, na vreme napuni sistem odgovarajućim antifrizom, kojeg ne treba menjati ni leti. Po svemu sudeći, sve je u redu. Tih pola litra je normalno i zato služi prelivna posuda. Nakon hlađenja, vratit će se u hladnjak, ako je ventil-čep hladnjaka ispravan. Kao što sam rekao, nemoj neko vreme da dopunjavaš preko prelivne posude, a povremeno proveri nivo na dobro zagrejanom motoru. Voda (antifriz) bi se morao pojaviti u prelivnoj posudi. Ako se ne pojavljuje, neka majstor proveri, da li na nekom mestu gubi rashladnu tećnost i dihtuje sistem.

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Franjo!?,pravis ti razliku izmedju prelivne posude i zatvorenog sistema hladjenja?A i da pravis,nije tak normaaalno,i ne mere tako bit,jelte!

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  taj pasat ima zatvoren sistem, ne sipa se voda u hladnjak i ima expanzionu posudu kao i svaki drugi zatvoreni sistem. meni nije jasno da li izbacuje vozu iz posude ili dize nivo u posudi. posuda ima svoj maximum. sve preko toga ce da izbaci napolje.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • banekg
                    CBC Senator XXL
                    • 06.09.2010
                    • 1274
                    • Nis
                    • Toyota Carina e 2.0

                    #10
                    ...i ako je cep neispravan, izbacivace vodu stalno napolje...
                    Long Live CBC!!!

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Min ,Max je ono sto je preporuceno od strane fabrike....nece ni u jednom slucaju izbaciti van,iznad 1 do 1.5 bara pritiska u sistemu, naznacenog na cepu ili u teh. dokumentaciji.....a to je kad pipnes creva(koliko su napeta) ,da se uplasis sto vec nije negde puklo...smo bezi sto dalje...i cekaj da se ladne

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        pa creva ne treba da budu tvrda ne znam koliko ako je sve u redu. ja sam na bmw-u mogao u sred radne temperature na upaljen auto da odvrninem cep bez da ostanem bez ociju i koze na rukama+sto je kod bmw-a exp.sud na samom hladnjaku nije fizicki odovojen kao kod VW-a.

                        Ono sto mi sad pada na pamet je situacija koju sam imao sa Audijem A4. Jednom prilikom mi je jedan strucnjak menjao vakum creva i pogresno ih je povezao. Auto je nakon toga kao sumanut poceo da izbacuje vodu iz posude ali u toku voznje nije dizao temperaturu nego cim stanem i ugasim motor on pocne da kulja kao da je prokuvao. Oterao kod lika koji radi VW i kad je otvorio haubu odma je znao sta je. Prespojio creva kako treba i nije vise bilo problema. E sad, u pitanju je bio V6 motor ali posto zena kaze da je menjan motor moze da se desi da majstor nesto nije dobro uradio.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #13
                          Ja i ne pricam da creva trebaju biti ekstremo tvrda uvek....samo neposredno pre izbacivanja tecnosti van.Sve PRE toga ukazuje na neispravan cep!BMV po konstrukciji ima malo vise naduvana creva u eksploataciji sto je i razumljivo jer ih ima malo,mala eks posuda, a tecnost,kao i svaka materija ima osobinu da se siri,kad ga visko drzi oko 90,moze se pazljivo odviti cep a da nema opekotina prvog stepena,naravno i da pritisak u sistemu nije visi(zbog pregorelog dihtunga),od nekih...0.5-08bar.A sto se tice audija ,vakuma i i curenja rash.tecnosti,....hmmm,lici mi da opet na gumicu cepa,a majstori kao majstori,vazno da su u kombinezonima poznate firme
                          Last edited by TECA; 06.09.2012, 23:23.

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            ne stvarno, ovo je bilo do izmesanih vakum creva jer sam kupio novi cep i opet isto. lik u kombenesonu mi je ortak tako da nema lazi nema prevare. uradio je to predamnom. bmw nije imao visko vec klasican elektricni vent a creva je imao dva komada ulaz i izlaz

                            mozda je ovaj motor u pasatu sto je naknadno stavljen u maleru sa dihtungom jer ne mora da znaci da ce da pravi majonez kad prne diftung. sve i da je cep u maleru, pola litre vode je mnogo. a moze da bude i da gospodjica gospodja stalno doliva a on izbacuje visak
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #15
                              Pazi ovako...pol litre nece izbaciti niukom slucaju,osim ako pritisak ne predje 1bar(oko,vise od 100c) ili ako ne valja cep...na 90,nema sanse...a licno me zanimaju ta vakum creva na audiju,od cega su,gde idu,cemu sluze...

                              Comment

                              Working...
                              X