problem sa pregrejavanjem. vw vento 1.9 gtd aaz motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lemi319
    CBC Član
    • 10.03.2011
    • 43
    • beograd

    problem sa pregrejavanjem. vw vento 1.9 gtd aaz motor

    u zadnje vreme je poceo auto da mi nabija pritisak u crevima,isterava vodu i greje se. ja skinem glavu odnesem je na ravnanje(nisam radio hidrotest idiot), stavim nov dihtung,upalim auto ono jos 3 puta gore nego pre, nabija ogroman pritisak u creva,u karteru nema vode a u boci ima skrame od ulja, da li je to siguran pokazatelj da je glava zavrsila svoje ili je nesto drugo riknulo?
    volim BMW ali nemam pare da ga vozim!
    TURBO nije vrsta narodne muzike!
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    vrlo verovatno,glava na hidrotest u svakom slucaju...

    Comment

    • chaboo
      CBC Veteran
      • 17.06.2012
      • 195
      • Beograd V.Mostanica
      • citroen C5 hdi

      #3
      Slazem se sa Gorkyim ali ako je glava ok tu zna i blok da krrcc!
      Last edited by chaboo; 06.06.2013, 11:40.

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        Kada si skinuo glavu da li si dobro pregledao dihtung?Ako nije bilo ocitog proboja prstena iznad cilindra,nisi trebao ni montirati glavu nazad,jer je problem verovatno na drugom mestu.

        Ako je svaki metalni prsten od dihtunga cist i sija se (sa obe strane) to znaci da tu nije pustao.

        Mada postoji i scenario dva: pukla glava ili blok,pa kad svuce nivo tecnosti osteti i dihtung...

        Comment

        • kalimero1
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2010
          • 318
          • zagreb
          • c5

          #5
          jel si pogledao vodenu pumpu da se nisu okrenule peraje,kad auto radi pogledaj jel miješa vodu.

          Comment

          • lemi319
            CBC Član
            • 10.03.2011
            • 43
            • beograd

            #6
            pa po diftungu se nista nije moglo zakljuciti, nije bilo znakova ni d aje probio ali isto tako nisu krugovi bili bas jasni, malo su bili najedeni kanali u vodenom prostoru, to su mi izvarili i poravnjali je. nije vodena pumpa, jer i previse mesa vodu i bas izbacuje napolje. odnecu ovih dana glavu na tst kad skupim pare.
            volim BMW ali nemam pare da ga vozim!
            TURBO nije vrsta narodne muzike!

            Comment

            • icedjoka
              CBC Početnik
              • 07.12.2018
              • 5
              • zemun
              • opel astra f

              #7
              neki ljudi su radili glavi sve ok a problem i dalje tu na kraju se uspostavi da je termostat otisao i cep na posudi i mozda zapusen hladnjak neki mimo toga me zanima da li neko zna kako se ozracava sistem za antifriz na opel astri f 1.7 td 50kw motor nemac dti da se ispusti vazduh dal ima neki cep ventil ili se pusti otvoren da radi

              Comment

              • sErGiO
                Moderator
                • 30.01.2007
                • 2769
                • Neko selo pored Beogr
                • Alfa Romeo 156SW

                #8
                Pogledaj da li ima mali čep negde na hladnjaku kao na slici:

                Click image for larger version

Name:	Fiat-Punto-Lancia-Y-Engine.jpg
Views:	1
Size:	46.4 KB
ID:	882327

                Ako ima onda njega odvrneš 2-3 kruga (ne skroz) i dok radi motor pratiš da li je počela da curi tečnost. Kad počne da curi zavrneš i ideš dalje. Tražiš da li još na nekom crevu ima nešto slično. Kod nekih automobila ima na crevu koje ide kroz požarni zid ka malom hladnjaku u kabini. Ako nema ništa od ovoga onda verovatno sve ide preko čepa na posudi.

                Comment

                Working...
                X