Vectra C 18xe, stuca kada je hladna??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Grumpy
    CBC Veteran
    • 30.10.2009
    • 151
    • Cartolle, Cattaro bay
    • Meriva B, BMW 520d

    Vectra C 18xe, stuca kada je hladna??

    Dakle, u pitanju Vectra C, z18xe 90kw, sa oko 180k na satu.
    Kada se upali prvi put ujutru (ili u toku dana, kad je hladan motor) radi nestabilno, stucka, varira ler gas.
    Inace i tada prima gas bez problema, i vuce bez gubitka snage. Ciscene dizne u ultrazvucnoj kadici, nov je filter goriva, filter vazduha.
    Kada se malo zagreje nema ovih simptoma. Potrosnja goriva u okviru normalnog, ulje oko 2dl na 10k, kao i do sada.
    Jedan majstor mi rece di je mozda do bobina?? Svecice jedino nisam gledao, menjane su pre 15k.

    Anybody??

    (napomena, vozi se na kracim relacijama 15-20km, a kada se zagreje motor znam da je par puta poteram do limita na 6500rpm... na izduvu je Remus univerzalni lonac, ako ima kakvog uticaja na problem.
    i, da, kada se upali ujutru, iz auspuha izbaci malo nekakvog dima, kao da je ostalo nesto sto nije sagorelo, i posle nema pojave dima ni u jednoj opciji, ni kada ga poteram punim gasom do limita, ulje ne trosi.)
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    Vectra C 18xe, stuca kada je hladna

    pozdrav;da slucajno ne gubi malo tecnosti za hladjenje

    Comment

    • Grumpy
      CBC Veteran
      • 30.10.2009
      • 151
      • Cartolle, Cattaro bay
      • Meriva B, BMW 520d

      #3
      Originally posted by rados View Post
      pozdrav;da slucajno ne gubi malo tecnosti za hladjenje
      Ne gubi tecnost za hladjenje... sve na normali... ali ajd, malo da ugrabim vremena, pa cu ujutru kada je hladan da skinem svecice, i da pogledam, pozz..

      Comment

      • Grumpy
        CBC Veteran
        • 30.10.2009
        • 151
        • Cartolle, Cattaro bay
        • Meriva B, BMW 520d

        #4
        Iako je auto prodat, mozda ce nekome trebati resenje problema. A ima ga.

        Vise puta je ciscen leptir gasa (elektronski), i to je na kratko resavalo problem rada. Ciscene i dizne, i proverene na stolu, da li drze pritisak, kakvo je rasprsivanje, i sve okk...
        Jednom prilikom sam otkrio da kada se prstom pomera leptir, ima otpora, i da malo koci (kao da prenos unutar mehanizma nije podmazan, ili ima neke necistoce medju zupcanicima).

        Reseno sa malom rupicom (3mm) na vrhu prenosnog mehanizma, i obilnijom upotrebom Wurth silikonskog podmazivaca u spreju HHS200 (tako nekako), a onda se rukom vise puta otvori leptir gasa da se to lepo podmaze.
        Motor od prve (na hladno) radi i prede kao sto treba, nema stucanja, i zagrcivanja pri voznji malim gasom.

        eto...

        Comment

        Working...
        X