Dakle, u pitanju Vectra C, z18xe 90kw, sa oko 180k na satu.
Kada se upali prvi put ujutru (ili u toku dana, kad je hladan motor) radi nestabilno, stucka, varira ler gas.
Inace i tada prima gas bez problema, i vuce bez gubitka snage. Ciscene dizne u ultrazvucnoj kadici, nov je filter goriva, filter vazduha.
Kada se malo zagreje nema ovih simptoma. Potrosnja goriva u okviru normalnog, ulje oko 2dl na 10k, kao i do sada.
Jedan majstor mi rece di je mozda do bobina?? Svecice jedino nisam gledao, menjane su pre 15k.
Anybody??
(napomena, vozi se na kracim relacijama 15-20km, a kada se zagreje motor znam da je par puta poteram do limita na 6500rpm... na izduvu je Remus univerzalni lonac, ako ima kakvog uticaja na problem.
i, da, kada se upali ujutru, iz auspuha izbaci malo nekakvog dima, kao da je ostalo nesto sto nije sagorelo, i posle nema pojave dima ni u jednoj opciji, ni kada ga poteram punim gasom do limita, ulje ne trosi.)
Kada se upali prvi put ujutru (ili u toku dana, kad je hladan motor) radi nestabilno, stucka, varira ler gas.
Inace i tada prima gas bez problema, i vuce bez gubitka snage. Ciscene dizne u ultrazvucnoj kadici, nov je filter goriva, filter vazduha.
Kada se malo zagreje nema ovih simptoma. Potrosnja goriva u okviru normalnog, ulje oko 2dl na 10k, kao i do sada.
Jedan majstor mi rece di je mozda do bobina?? Svecice jedino nisam gledao, menjane su pre 15k.
Anybody??
(napomena, vozi se na kracim relacijama 15-20km, a kada se zagreje motor znam da je par puta poteram do limita na 6500rpm... na izduvu je Remus univerzalni lonac, ako ima kakvog uticaja na problem.
i, da, kada se upali ujutru, iz auspuha izbaci malo nekakvog dima, kao da je ostalo nesto sto nije sagorelo, i posle nema pojave dima ni u jednoj opciji, ni kada ga poteram punim gasom do limita, ulje ne trosi.)
Comment