Priča počinje ovako:
Auto je Volvo 440 1.7i turbo 91. godiste. Od kompjutera ima Bosch LH Jetronic 2.2 i Bosch EZ 210k komp. AMM jedinicu 007. Motor je inace renoov. Usled voznje na gas (Sekvencijalni sistem) crkla mi AMM jedinica (pola dana nam je trebalo da skontamo). Istu sam zamenio sa drugom polovnom sto sam imao.
Auto kad je hladan pali instanto odma bez puno verglanja. Cim je malo ugrejan auto, treba mu duze verglanje bar 3 puta duze nego li na prvi zub kad je hladan. U skorije vreme sam primetio da mi je temperatura vode u sistemu negde oko 55-65 stepeni!!! Bilo kakve voznje. :x
Kad ga vozim malo ostrije ode i na 75, al preko toga nece u voznji. Kad zaustavim auto posle takve voznje temperatura skoci i do 90 stepeni gde se i upali ventilator za hladjenje. U mestu kad radi ne ode preko 70 stepeni. Znaci senzor mi je dobar sto meri temperaturu vode. Izvadio sam stari termostat i stavio drugi novi.
Ovaj stari sam probao da li radi (bio je zatvoren kad sam ga skinuo) starom metodom voda na ringlu i te fore i radi!!! Znaci da je ispravan. Sa novim termostatom mi se nista nije promenilo!
Kad sam ispustao antifriz iz hladnjaka i kad sam skinuo kuciste termostata nije bilo antifriza. A termostat je bio zatvoren... Mozda nema veze, al da napisem... To sam primetio sad kad je odjednom zahladnelo, al tako mi je radio otkada sam osposobio auto...
Vozim vec 2.000km tako. Inace auto je imao havariju i zamenjeni su svi delovi. Motor se dobro ponasa samo ima malo oscilacija na leru kad je hladan (a uvek je ?hladan? max 75 stepeni u pokretu)... Ponekad se auto ugasi kad naglo zakocim, il kad stanem na semaforu, obrtaji padnu ispod 300-400 obrtaja. (kad je veca temperatura motora preko 70 onda se to ne desava) Nemam lambda sondu, a predvidjeno je.
Imam dodatnu pumpu za vodu koja tera vodu kroz turbo koja se ukljucuje kad skinem kontakt i radi neko vreme (2-5 minuta). Verovatno je povezana jos sa senzorom temperature vode, jer mi se pali u voznji. Pre ugradnje plina mi se nije palila pumpa u voznji.
Eto to me muči, zašto ne može da postigne radnu temperaturu! Trebala bi da je oko 85 stepeni. (nasao sam podatak na nekom forumu) Termostat otvara na 89.
Mislim sta reći...
Ja kad ne pišem onda ne pišem, a kad napišem i onda ne napišem
Auto je Volvo 440 1.7i turbo 91. godiste. Od kompjutera ima Bosch LH Jetronic 2.2 i Bosch EZ 210k komp. AMM jedinicu 007. Motor je inace renoov. Usled voznje na gas (Sekvencijalni sistem) crkla mi AMM jedinica (pola dana nam je trebalo da skontamo). Istu sam zamenio sa drugom polovnom sto sam imao.

Auto kad je hladan pali instanto odma bez puno verglanja. Cim je malo ugrejan auto, treba mu duze verglanje bar 3 puta duze nego li na prvi zub kad je hladan. U skorije vreme sam primetio da mi je temperatura vode u sistemu negde oko 55-65 stepeni!!! Bilo kakve voznje. :x
Kad ga vozim malo ostrije ode i na 75, al preko toga nece u voznji. Kad zaustavim auto posle takve voznje temperatura skoci i do 90 stepeni gde se i upali ventilator za hladjenje. U mestu kad radi ne ode preko 70 stepeni. Znaci senzor mi je dobar sto meri temperaturu vode. Izvadio sam stari termostat i stavio drugi novi.

Ovaj stari sam probao da li radi (bio je zatvoren kad sam ga skinuo) starom metodom voda na ringlu i te fore i radi!!! Znaci da je ispravan. Sa novim termostatom mi se nista nije promenilo!

Kad sam ispustao antifriz iz hladnjaka i kad sam skinuo kuciste termostata nije bilo antifriza. A termostat je bio zatvoren... Mozda nema veze, al da napisem... To sam primetio sad kad je odjednom zahladnelo, al tako mi je radio otkada sam osposobio auto...
Vozim vec 2.000km tako. Inace auto je imao havariju i zamenjeni su svi delovi. Motor se dobro ponasa samo ima malo oscilacija na leru kad je hladan (a uvek je ?hladan? max 75 stepeni u pokretu)... Ponekad se auto ugasi kad naglo zakocim, il kad stanem na semaforu, obrtaji padnu ispod 300-400 obrtaja. (kad je veca temperatura motora preko 70 onda se to ne desava) Nemam lambda sondu, a predvidjeno je.

Imam dodatnu pumpu za vodu koja tera vodu kroz turbo koja se ukljucuje kad skinem kontakt i radi neko vreme (2-5 minuta). Verovatno je povezana jos sa senzorom temperature vode, jer mi se pali u voznji. Pre ugradnje plina mi se nije palila pumpa u voznji.
Eto to me muči, zašto ne može da postigne radnu temperaturu! Trebala bi da je oko 85 stepeni. (nasao sam podatak na nekom forumu) Termostat otvara na 89.
Mislim sta reći...

Ja kad ne pišem onda ne pišem, a kad napišem i onda ne napišem

Comment