Motor ne moze da dostigne radnu temperaturu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #16
    Dolivao sam antifriz, al zato sto nisam sve usuo, tj. nisam imao... iso sam da kupim... al nista se nije promenilo... Bilo hladnih toplih creveta... pa posle su sva bila topla

    Temperatura skoci na 85 kad ga stisnem... al cim pustim gas, onda padne odma na 75 mozda me senzor zeza za infocentar gde pokazuje temperaturu... mada imam i za ulje temp. i nije preko 80 stepeni

    Za termostat Vernat.. vermut ili tako nesto

    Pa menjao sam ga zato sto sam sumnjao da je otvoren non stop A on ispravan i funkcionise vec u drugom autu (bolje da ne pominjem marku ) Znate kaki smo:
    jel imas termostat?
    imam
    ako pase uzimam
    evo ti

    p.s. ma ne zekim... a uostalom doci cu kod tebe da vidis kad vec nisam bio kad si mi bio blizu
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Svi ti instrumenti su osetljivi na napon u sistemu, dok imas vece obrtaje imas i veci napon , prekledaj malo kakvo je stanje sa kontaktima, glavnim, masama itd...
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #18
        Originally posted by BOOST
        Svi ti instrumenti su osetljivi na napon u sistemu, dok imas vece obrtaje imas i veci napon , prekledaj malo kakvo je stanje sa kontaktima, glavnim, masama itd...
        Izgleda da ce problem biti bas u ovome.

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #19
          Bas sam sinoc nesto gledao i na stranim forumima u vezi brljanja sa temperaturnim senzorima i kontaktima... tako da se bacam na brus papir i kontakt sprej 10x! na savetima
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            cek cek, ti nemas instrumente (normalne ko i svi ostali auti ) direktno vezane na termo senzor vec sve ide preko kompjutera koji onda softverski interpolira vrednosti i dalje prikazuje svojim signalom ??

            hm, zaboravio sam da je 400 serija poznata po elektro magiji, tvoje godise je pre 1994 modela i revizije problematicne elektrike ili kasnije vec popravljeno fabricki ?

            da li dobro tumacim da imas 2 auta na raspolaganju, odnosno 2 seta elektro pribora ?

            mozda da probas da merenjem poredis ponasanje na jednom i na drugom autu, mislim na merenje napona prema pokazivanju temperature.

            uh, bas nezgodno

            ima mnogo zica i svega za proveru

            probaj sistematski, napravi check listu za proveru...pa sa srecom.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #21
              Nisam ja te srece Razliciti su... stranac nema elektriku
              I jos nesto sam primetio... kad je auto ugasen, pokazuje oko 10 stepeni vecu temperaturu i za ulje i za vodu... Znaci ako je upaljen 75, ugasen je 85 I jos nesto, senzori za temperaturu za plin i za reduktor i za injection rail pokazuju istu temperaturu ko i moj kompjuter
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Boost ima nos. Dovoljno ti je da recimo kabl ili njegov spoj od NTC otpornika kao senzora ima samo malo veci otpor zbog korozije i eto ti razlika za 10°C. To se cak ne zove ni "los kontakt" i tesko ga je meriti ili sa sigurnoscu utvrditi. Prskaj sve zivo i "razradi" svaki spoj dobro. Mora da je negde zez. Do tada meri ako imas cime stalno stanje temperature nekim posebnim termometrom koji se napaja svojom baterijom. Ovo zadnje je isto vazno

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #23
                  Cim se budem dokopao auta
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    uh, ni vreme ti bas ne ide naruku

                    usput proveri i regulator napona koji se nalazi sa zadnje strane instrument table- na seriji 2/7/9/70 je tako pa je mozda i kod tebe.
                    ne znam, nisam nikada video uzivo instrument tablu sa 440, mislim s ledja...

                    meni lici da imas problema sa masama, cim tako nestabino pokazuje jedan te isti parametar,
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      #25
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • Saabo
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1724
                        • Vrbas
                        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                        #26
                        Dokopao sam se konacno auta i procesljao malo konektore i gle cuda Sad mi pokazuje istu temperaturu kako ugasen tako i kada radi I krece se oko 84-86... sto je ok temp. za njega, ventilator se pali na oko 91 stepen. Tako da sam samo vezbao zamenu termostata Hvala svima na savetima
                        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          A uplasio si se, priznaj ...

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            #28
                            Pa znas kako... pratim temperaturu i ne kuva i ovo ono, mislim nisam se uplasio, al... ima svasta u grad
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            Working...
                            X