Ljudi imam problem,
sad kako je pala temperatura napolju auto, tj radna temperatura ne moze da mi se popne preko 60-65 stepeni.
Menjao sam antifriz pre 20-ak dana i odmah promenio termostat, jer nije menjan par godina unazad. Stavio sam termostat po kataloskoj vrednosti od 87 stepeni.
E sad..
Kada se guzvam po gradu (kreni-stani) temperatura se i popne na nekih 75-76, ali kombinovane voznje i auto put, ma preko 60-65 nece nikako... Dok nije bilo ovako hladno drzao je temperaturu oko 80-85 stepeni, u guzvi 90 MAX.
Kako da resim problem?
PS:
JA cim startujem motor ventilator hladnjaka radi, s`tim sto kada dodje malo pred 90 stepeni upali se i visko i onda ga pojacava i smanjuje shodno broju obrtaja.. Kada ga ohladi na 85 otprilike, ugasi se visko i ventilator i dalje vrti normalno. Posavetovao sam se sa majstorom i on mi kaze da je to tako na njemu, ali to je bilo pre ove zime, pa cisto me zanima kako da resim problem, jer ce udariti minus a ima da cvokocem u kolima...
sad kako je pala temperatura napolju auto, tj radna temperatura ne moze da mi se popne preko 60-65 stepeni.
Menjao sam antifriz pre 20-ak dana i odmah promenio termostat, jer nije menjan par godina unazad. Stavio sam termostat po kataloskoj vrednosti od 87 stepeni.
E sad..
Kada se guzvam po gradu (kreni-stani) temperatura se i popne na nekih 75-76, ali kombinovane voznje i auto put, ma preko 60-65 nece nikako... Dok nije bilo ovako hladno drzao je temperaturu oko 80-85 stepeni, u guzvi 90 MAX.
Kako da resim problem?
PS:
JA cim startujem motor ventilator hladnjaka radi, s`tim sto kada dodje malo pred 90 stepeni upali se i visko i onda ga pojacava i smanjuje shodno broju obrtaja.. Kada ga ohladi na 85 otprilike, ugasi se visko i ventilator i dalje vrti normalno. Posavetovao sam se sa majstorom i on mi kaze da je to tako na njemu, ali to je bilo pre ove zime, pa cisto me zanima kako da resim problem, jer ce udariti minus a ima da cvokocem u kolima...
Comment