Vectra b 1.8 16v greška 0505 tesko pali pomoć

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mario1976
    CBC Član
    • 10.01.2014
    • 32
    • Niš
    • Vectra b 1.8 16v

    Vectra b 1.8 16v greška 0505 tesko pali pomoć

    vectra b 1.8 16v 97 god!!!danas sređivao dizne za plin i majstor video da su mi oguljene žice koje idu na step motora!!!izolirao lepo i od tad mi auto tesko pali.treba da izverglam od 5 do 10 sekundi i upali.ugasim ga probam upali is prve!!!odstoji malo opet isto!!!uradio sam kućnu dijagnostiku sa prespajanjem 5 i 6 pina i očitao mi je pored tri stare
    0130
    1110
    0135
    nova greška je 0505 iscitao na onom sajtu da je to "
    0500 Idle speed stepper motor/idle air regulator"
    gde po vama da tražim problem!!!prve tri greške su tu odavno i auto je palio bez problema
    pozz
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Problem je, negde na ožičenju, ili konektorima. Proveriti kablove, koje je majstor izolovao, kao i ostale na busu kompjutera. Loš spoj (kontakt):

    P0505 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene Prüfanleitung B-019
    P0505 idling regulator short-circuit/interruption

    Proveriti konektore senzora temperature i protokomera.

    Comment

    • Mrcela
      CBC Veteran
      • 23.02.2013
      • 191
      • Zemun
      • Citroen C5 HDi 98 kw

      #3
      Pozdrav,
      Svu tu izolaciju skini i pregledaj ,ponovo izoluj,a možda ne bi bilo loše skinuti step motorić i očistiti ga. Ako ne pomogne onda kako je kolega nabrojao. Javi šta si uradio!
      -Жиле-

      Comment

      • mario1976
        CBC Član
        • 10.01.2014
        • 32
        • Niš
        • Vectra b 1.8 16v

        #4
        skinuo sam step motora i očistio ga(nije bio nešto prljav)proverio ga i radi!kad sam probao direktno na akumulator za nešto malo otprilike 1mm-1,5mm više gurne motorčić onu šipkicu nego kad je povezan na njegov džek.protokomer radi(ima struju i menja rad kad se otkači)sve sam drugo provereno osim senzor temperature!!!
        posle akcije auto i dalje vergla oko 7 do 10 sekunde i upali!!!ugasim ga,okrenem ključ upali ko mina


        za prijatelja Franju!!!
        P0505 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene Prüfanleitung B-019
        P0505 idling regulator short-circuit/interruption
        to je valjda za euro tri motore!!!
        ja čitao ovde
        http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_....htm#simtec565
        Last edited by mario1976; 11.01.2014, 23:11.

        Comment

        • Mrcela
          CBC Veteran
          • 23.02.2013
          • 191
          • Zemun
          • Citroen C5 HDi 98 kw

          #5
          Skini svečice i pogledaj one mogu dosta pokazati.
          Najverovatnije da su prljave. Evo tog koda samo je od: EOBD-OBD2 P0505 Sistem kontrole broja obrtaja na leer - lose radi

          P.S. Možda ti ovo tema pomogne:http://www.opelteamserbia.com/forum/...p?f=30&t=18231
          Last edited by Mrcela; 12.01.2014, 12:00.
          -Жиле-

          Comment

          • mario1976
            CBC Član
            • 10.01.2014
            • 32
            • Niš
            • Vectra b 1.8 16v

            #6
            svecice čiste nisu masne.očišćene i one!kako da proverim senzor temperature dal radi dobro?

            Comment

            • Mrcela
              CBC Veteran
              • 23.02.2013
              • 191
              • Zemun
              • Citroen C5 HDi 98 kw

              #7
              Ovde :http://www.francuskiautomobili.com/t9-senzori-u-motornim-vozilima#27224

              Re: Senzori u motornim vozilima

              od Petrucci taj Pet Dec 23, 2011 11:47 am
              Senzor rashladne tečnosti

              Obično se nalazi na glavi cilindra ili usisnoj grani. Ovaj senzor prati temperaturu rashladne tečnosti, a funkcioniše tako što mu se proporcionalno menja elektro-provodljivost sa promenom temperature rashladne tečnosti. Kad ECU dobije informaciju da je temperatura rashladne tečnosti dovoljno visoka, zaključuje da je motor dostigao radnu temperaturu i tada ECU sa "open loop" prelazi na zatvoreni povratni hod (closed loop) upravljanja motorom. Sa prelaskom na "closed loop" ECU analizira i ostale ulazne podatke sa senzora kako bi kontrolisao kvalitet (emisiju) izduvnih gasova. Ovaj senzor je jako pouzdan u eksploataciji, ali ako pretrpi oštećenje i izgubi funkciju sprečava ECU da pređe na "closed loop", što će dovesti do "prebogate" smeše, jako izraženog povećanja potrošnje i povećane emisije karbon monoksida (CO). Senzor koji nije više u funkciji se lako može dijagnostikovati merenjem elektro-provodljivosti istog dok motor dostiže radnu temperaturu, jer se njegova elektro-provodljivost neće menjati sa promenom temperature rashladne tečnosti (motora).. Pretraži ovo :http://www.mercedesklub.rs/printthread.php?tid=441
              Last edited by Mrcela; 12.01.2014, 14:54.
              -Жиле-

              Comment

              • Mrcela
                CBC Veteran
                • 23.02.2013
                • 191
                • Zemun
                • Citroen C5 HDi 98 kw

                #8
                6. Leptir gasa, njegov prekidač (TPS) i ler "motorić"

                Autima kod kojih je neravnomeran ler i ler vaga i slično ili je smjesa totalno pogrešna pa kompjuter ne uspeva održati okvire u zadatim granicama (ovo je moguće samo kod vozila sa električnim ler motorićem koji stoji izmedju dve cevi na usisnoj grani i rade u KAT režimu, kod starijih gde je mehanički ler motorić koji stoji pored ventil dekle ovo nije mogući uzrok) ili sistem vuče falš zrak ili je neko pogrešno podesio leptir gasa koji nikad više ne stiže u početni položaj (odgovarajući prekidač nikad ne zatvara) pa motor niti ne zna da je u "leru" i da bi trebao regulirati okretaje da budu stabilni. Treba pratiti kablić koji ide od leptira do jednog mesta na usisnoj grani gde se nastavlja dalje u vidu konektora sa tri pina. Srednji je zajednički i jedan je pun gas, drugi je skroz otpušten gas. Oni se lako provere unimerom i ukoliko se utvrdi da neki od njih ne zatvara prvo se proba našelovati (ima na leptiru šraf i kontra šraf sa spoljne strane) a ako ne pomaže menja se prekidač na leptiru ali se prethodno sve mora raskopati da se pridje.
                Ler motorić se proverava kada je sve gornje naštelovano, tako što se auto upali, povuče ručna kočnica, ubaci u prvu brzinu i polako se otpušta kuplung bez druge noge na gasu (otpušten gas i kao da želimo krenuti polako vrlo polako otpuštamo kuplung) dok obrtaji ne padnu na jedno 500 o/min kao da će se auto ugasiti. Tada naglo stisnemo kuplung i obrtaji bi trebali skočiti na cca 1500 pa opet pasti na 800-1000. Ukoliko se to ne desi ili ler motorić nije ispravan ili je elektrointalacija prema njemu u prekidu.

                7. KE „kompjuter“ motora
                U principu retko retko kad odlazi, ukoliko se sumnja na njega a paralelno gori i ABS lampica dok se vozite najčešće je pokvaren regulator prenapona sa osiguračem na sebi koji se nalazi odmah pored kompjutera tu gde su relej pumpe i klime (kod onih koji imaju klimu)

                Taj regulator prenapona ima gore providni poklopac i osigurač na sebi. Treba proveriti osigurač, ako nije on a kompjuter i dalje ne dobija struju (koja ide preko njega) razlog je hladan spoj koji se unutra njega desio. Najbolje zameniti ga drugim ispravnim regulatorom napona.

                Kompjuter se najlakše proverava na EH aktuatoru tako što se u paralelu veže ampermetar i kada je motor topao stavi se na 3000 okretaja i naglo pusti gas struja bi trebala bit -20mA ili manje, a kada se naglo doda gas struja kroz njega bi trebalo skočiti na preko +20mA

                Zaključak:

                1. KE Jetronic je poslednja, najmodernija faza mehaničkog ubrizgavanja benzina firme Bosch
                2. Dizne se mogu čistiti samo dodavanjem sredstva u gorivo dok motor radi. Nema pranja skinutih u ultrazvučnoj kadi i slično.
                3. Delovi koji najčešće odlaze usled velike kilometraže (preko 150-200.000km) te se moraju zameniti su: potenciometar protokomera i senzor temp. vode u glavi motora, dizne, povratni akumulator goriva i 2 gumice K glave.
                4. Delovi koji se raštelaju nakon 150.000km su regulator sistemskog pritiska, komore u K glavi, prekidač otpuštenog gasa (schubabschaltung) i prekidač na leptiru gasa (TPS)
                5. Delovi koji odlaze usled lošeg goriva su pumpa, dizne i sam distributor goriva (k glava)
                6. Ukoliko ima detonacija na plinu obavezno zameniti 2 gumice klipa na K glavi i sve kablove/svećice/kapu/ruku. Kablove menjati svakih 150.000km ako se ne vozi na plin, na plin na svakih 100.000km. Svećice menjati na benzin na 50.000km a na plin na 25.000km
                7. Ukoliko sistem ima Lambda sondu zameniti je max na 70.000km jer stara povećava potrošnju i smanjuje snagu motora.
                8. Dizne čistiti sipanjem sredstva u rezervoar najkasnije svakih 50.000km posebice na 6 cil i 8 cil motorima. Neispravne dizne što pre zameniti jer dizna koja više ne radi kako treba može dovesti do oštećenja odgovarajućeg cilindra
                9. Najbitnije za dug i sretan rad sistema je menjati kvaliteten filter goriva svakih 50.000km filter zraka takodje na 50.000km, ne voziti na rezervi goriva, sipati na proverenim postajama, promeniti obavezni potenciometar protokomera na svakih 150.000km i naštelovati ceo sistem
                10. Ukoliko obrtaji variraju u leru najverovatnije je TPS u prekidu ili pogrešno naštelovan.
                -Жиле-

                Comment

                • mario1976
                  CBC Član
                  • 10.01.2014
                  • 32
                  • Niš
                  • Vectra b 1.8 16v

                  #9
                  da ne baksuziram!!!auto palio danas kao i pre što je palio.sad šta je bilo neznam,al znam da sam sinoć skinuo akumulator i jutros ga povezao i (+) i (-) sam bio otkačio!!!
                  pu pu pu da ne ureknem

                  Comment

                  • Mrcela
                    CBC Veteran
                    • 23.02.2013
                    • 191
                    • Zemun
                    • Citroen C5 HDi 98 kw

                    #10
                    Resetovo si kompijuter.
                    -Жиле-

                    Comment

                    • mario1976
                      CBC Član
                      • 10.01.2014
                      • 32
                      • Niš
                      • Vectra b 1.8 16v

                      #11
                      ladan pali!!!kad se zagreje teže pali.znači opet jovo nanovo

                      Comment

                      • Mrcela
                        CBC Veteran
                        • 23.02.2013
                        • 191
                        • Zemun
                        • Citroen C5 HDi 98 kw

                        #12
                        Senzor tenperature pogleda,pregledaj: usisnu granu da negde ne pušta falš vazduh ,protokomer,map senzore
                        Senzori u motornim vozilima
                        -Жиле-

                        Comment

                        • mario1976
                          CBC Član
                          • 10.01.2014
                          • 32
                          • Niš
                          • Vectra b 1.8 16v

                          #13
                          pogledaću sutra.jel moguce da je možda senzor bregaste ili radilice?al nema na očitavanju grešaka da prijavi?!!?

                          Comment

                          • Mrcela
                            CBC Veteran
                            • 23.02.2013
                            • 191
                            • Zemun
                            • Citroen C5 HDi 98 kw

                            #14
                            Senzor radilice kada ode ne može se upaliti auto,ako znaš gde stoje ti senzori skini i očisti. Dijagnostika pokaže kada deo crkne. Ti si rekao da je problem paljenje kada se zagreje.Evo ti senzori: Senzori u motornim vozilima Probaj lambda sondu otkačiti jer ona treba da radi na radnoj temperaturi.
                            -Жиле-

                            Comment

                            • Keketarac
                              CBC Senator XXL
                              • 01.09.2007
                              • 588
                              • Novi Sad
                              • Seat Ibiza 1.2 TSI

                              #15
                              Probaj da ga vozis samo na benzin nekoliko dana sa plinom zavrnutim na boci, pa vidi kako se ponasa.

                              Comment

                              Working...
                              X