Volvo 764 lose radi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danijel65
    CBC Član
    • 06.11.2010
    • 43
    • Beograd

    Volvo 764 lose radi

    ovako tesko je opisati kvar al pokusacu. Vozim volvo 764 89god 2849cm 108kw automatik motor b280f V6 kad ujutru upalim dok je jos hladan vuce ko lud mirno radi na leru posle 10 min cim se teperetura pomeri na cetvrtinu auto pocne da se trese na leru i varira na 900 do 500 obrtaja motor se trese kao da radi na 2 klipa a ne na 6 lose prima gas nevuce nista na 6500 obrtaja ide jedva 40 km/h menjao sam svecice kablove kapu ruku senzor teperature senzor polozaja leptir gasa nema promena to je sve pocelo pre 20 dana ako ima neko neku ideju neka predlozi
  • sendo
    CBC Početnik
    • 25.06.2011
    • 4
    • BiH
    • opel vectra

    #2
    Jel to znači da dok je pod čokom daje sve uredu

    Comment

    • Danijel65
      CBC Član
      • 06.11.2010
      • 43
      • Beograd

      #3
      Da ali cim se malo zagreje pocine da se trese motor i lose prima gas i ima jku knedlu mada juce normalno radio danas po starom protokomer ispitan danas ispravan 100%

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Ovo mi je potpuno nelogicno. Razumem kad je izbacan da dogura do 6000 ali ako secka i nema snage

        kako dotera do 6000 kad je ubacen u brzinu? Jedino ako ga mu drzis kick down pa da ide prvom 40.

        Okaci jedan snimak pa ce neko da ti da predlog. Ovako mi se cini da pogresno prenosis kvar.

        Comment

        • Danijel65
          CBC Član
          • 06.11.2010
          • 43
          • Beograd

          #5
          u drugoj brzini ide oko 60 do kraja gas i tako drzi do oko 6000 obrtaja pa prebaci u 3 pa isto tako postize 80km/h ali to se desava kao da vozim pod rucnom auto nema snagu nekad se iznerviram pa ugasim motor i ponovo upalim on proradi normalno al nece uvek

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #6
            ili dizne ili je pumpa izgubila pritisak

            Comment

            • Danijel65
              CBC Član
              • 06.11.2010
              • 43
              • Beograd

              #7
              pumpa je nova stara 6 meseci dizne servisirane tako da nije do toga jer i na plin isto radi a plin nema veze sa pumpom i plin sam servisirao pre 5 meseci nove mebrene filtere i ostala stelovanja samo me je pumpa za bezin nov regulator pritiska i remont dizni i servis plina kostao 350e

              Comment

              • sErGiO
                Moderator
                • 30.01.2007
                • 2769
                • Neko selo pored Beogr
                • Alfa Romeo 156SW

                #8
                A struja? Kablovi, razvodne kape, svećice, bobine...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Meni ima tu nekih drugih nelogičnosti. Bio kvar ili ne ne može ići 2. 60km/h na 6k o/min i 3. na 6000 o/min samo 80km/h. Ako si dogurao do tih obrtaja 6k makar i sa raznim problemima u motoru auto treba ići daleko brže koliko mu to prenos nalaže. Kao da onda ima veze nešto sa tim menjačem automatikom kada se zagreje. Ne znam u kakvoj je kontroli-sprezi sa motorom.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  Working...
                  X