Dobar dan zelim svima. prvi put koristim site i svidja mi se. Nadam se da ce neko uspjeti da mi pomogne da rijesim problem.
Iz Podgorice sam i poznajem vecinu majstora ovdje ali svi su mi nesigurni u donosenju odluke o dijagnozi; problem je sledeci.
Radi se o Audiju A4 2.0 tdi sa multitronic menjacem 2007 godiste, imam problem kada je auto u leru tj u P ili N motor trese sto se moze osjetiti najbolje sjedjenjem na sjedistu. Isto tako zatrese i kad se auto iz kretanja skroz zaustavi i pri kretanju se osjecaju vibracije. Kad je auto u R ili u D sa nogom na kocnici nista se ne osjeca. Mjenjao sam senzor bregaste i doveo bregastu u tacke takodje je doveo po kompjuteru na 4.9 jer su mi rekli da treba da bude od 2-6, od tada mi se desava po nekad i da mi zategne malo na verglanju da ne upali lagano. Provjerio sam dizne sve su na nuli sto pokazuje da su dobre jer je dozvoljeno odstupanje od -1.5 do 1.5. pored svega toga neko kaze da moze da bude neka dizna a neko kaze da je zamajac. Po mojoj slobodnoj procijeni rekao bih da zamajac nije u predobrom stanju ali mi se ne mjenja ako to nije zbog njega. da li je neko imao ovakav problem i da li neko moze da mi da neki savjet? Mjenjac je CVT multitronic i ima plivajuci zamajac.
Iz Podgorice sam i poznajem vecinu majstora ovdje ali svi su mi nesigurni u donosenju odluke o dijagnozi; problem je sledeci.
Radi se o Audiju A4 2.0 tdi sa multitronic menjacem 2007 godiste, imam problem kada je auto u leru tj u P ili N motor trese sto se moze osjetiti najbolje sjedjenjem na sjedistu. Isto tako zatrese i kad se auto iz kretanja skroz zaustavi i pri kretanju se osjecaju vibracije. Kad je auto u R ili u D sa nogom na kocnici nista se ne osjeca. Mjenjao sam senzor bregaste i doveo bregastu u tacke takodje je doveo po kompjuteru na 4.9 jer su mi rekli da treba da bude od 2-6, od tada mi se desava po nekad i da mi zategne malo na verglanju da ne upali lagano. Provjerio sam dizne sve su na nuli sto pokazuje da su dobre jer je dozvoljeno odstupanje od -1.5 do 1.5. pored svega toga neko kaze da moze da bude neka dizna a neko kaze da je zamajac. Po mojoj slobodnoj procijeni rekao bih da zamajac nije u predobrom stanju ali mi se ne mjenja ako to nije zbog njega. da li je neko imao ovakav problem i da li neko moze da mi da neki savjet? Mjenjac je CVT multitronic i ima plivajuci zamajac.
Comment