Audi A4 2007 multitronic problem sa radom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goran636
    CBC Početnik
    • 03.04.2015
    • 4
    • Podgorica
    • Audi A4

    Audi A4 2007 multitronic problem sa radom

    Dobar dan zelim svima. prvi put koristim site i svidja mi se. Nadam se da ce neko uspjeti da mi pomogne da rijesim problem.
    Iz Podgorice sam i poznajem vecinu majstora ovdje ali svi su mi nesigurni u donosenju odluke o dijagnozi; problem je sledeci.
    Radi se o Audiju A4 2.0 tdi sa multitronic menjacem 2007 godiste, imam problem kada je auto u leru tj u P ili N motor trese sto se moze osjetiti najbolje sjedjenjem na sjedistu. Isto tako zatrese i kad se auto iz kretanja skroz zaustavi i pri kretanju se osjecaju vibracije. Kad je auto u R ili u D sa nogom na kocnici nista se ne osjeca. Mjenjao sam senzor bregaste i doveo bregastu u tacke takodje je doveo po kompjuteru na 4.9 jer su mi rekli da treba da bude od 2-6, od tada mi se desava po nekad i da mi zategne malo na verglanju da ne upali lagano. Provjerio sam dizne sve su na nuli sto pokazuje da su dobre jer je dozvoljeno odstupanje od -1.5 do 1.5. pored svega toga neko kaze da moze da bude neka dizna a neko kaze da je zamajac. Po mojoj slobodnoj procijeni rekao bih da zamajac nije u predobrom stanju ali mi se ne mjenja ako to nije zbog njega. da li je neko imao ovakav problem i da li neko moze da mi da neki savjet? Mjenjac je CVT multitronic i ima plivajuci zamajac.
  • stevak
    CBC Senator XXL
    • 31.05.2009
    • 1215
    • Zemun
    • Saab 9000 cs 2.0T

    #2
    Nosač menjača si proveravao?
    ex SAABotražitelj

    Comment

    • kalimero1
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2010
      • 318
      • zagreb
      • c5

      #3
      kao prvo nemogu sve dize biti na nuli,vjerovatno se niste spojili u pravu centralu,
      što se tiče faze tu se nemoj igrati nisi napisao jel motor 8 ili 16v ali faziraju se u principu isto
      blokiraš bregastu sa 6mm šarafom a na vanjskoj remenici radilice imaš mali zarez koji
      se mora poklapati sa zarezom na zaštitnom limu i to ti je to nemoj kemijati sa
      tim stvarima jer nečeš ništa napraviti.inače vibracije su vjerovatno od dmf-a a to je prilično skup sport.

      Comment

      • Goran636
        CBC Početnik
        • 03.04.2015
        • 4
        • Podgorica
        • Audi A4

        #4
        Hvala na komentarima, dizne mozda nisu na nuli tacno ali variraju u granici normale, auto je 4 ventila po cilindru a majstor je bregastu ufazio sve po propisu. Moje misljenje je da je sve do zamajca. Jer sam veceras probao prije stajanja da prebacim u N i on tad ne zatrese, a ako se zaustavim skroz u D on zatrese. A sta je DMF? Mislio si DPF ili sam ja neupucen sta je DMF? Samo me cudi sto bregasta kad se ufazi auto ne pali kako treba

        Comment

        • vladaomega
          CBC Senator XXL
          • 11.10.2010
          • 484
          • beograd

          #5
          Dmf JE zamajac.zategne malo na verglanju da ne upali lagano? to je znak da motor nije uzupcen dobro
          Last edited by vladaomega; 04.04.2015, 05:46.

          Comment

          • Goran636
            CBC Početnik
            • 03.04.2015
            • 4
            • Podgorica
            • Audi A4

            #6
            Pa mene to i brine, zasto zateze pri paljenju ako je uzupcen kako treba?

            Comment

            • vladaomega
              CBC Senator XXL
              • 11.10.2010
              • 484
              • beograd

              #7
              nije uzupcen dobro zato I trese na leru. za zupcenje ti trebaju tri alata ,jedan za radilicu I dva za bregastu. radio sam taj motor , zamenu kaiseva , spanera I pumpe za vodu. prvo sam postavio alat za radilicu pa onda fiksator kroz desnu remenicu ali fiksator kroz levu remenicu nije hteo da prodje kroz onu rupu do kraja.obelezio sam tacnu poziciju ona tri srafa na levoj remenici I posle ih popustio I zaokrenuo tako da fiksator dodje na svoje mesto. nakon zamene zupcastog,spanera I pumpe sam upalio motor ali je onda imao cudan zvuk I tresao na leru. iako su sva tri alata bila tacno na svom mestu tu nije bilo nesto kako treba. ponovo sam popustio ona tri srafa na levoj remenici I vratio ih u prvobitni polozaj kao sto su I bili pre zamene zupcastog kaisa. motor je odmah poceo normalno da radi. culo se to po samom zvuku motora.

              Comment

              • kalimero1
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2010
                • 318
                • zagreb
                • c5

                #8
                faza ti ide kako sam napisao stavi radilicu na oznaku popusti m8 šarafe na bregastima
                i sa 18 klučem bregaste namjestiš da ti blokade lagano ulaze to je sva filozofija
                ako ne pali dobro uzrok može biti loš dmf ili slab anlaser,na verglanju mora imati
                min.250 okretaja.šarafe na bregastima steži na 25nm

                Comment

                • Goran636
                  CBC Početnik
                  • 03.04.2015
                  • 4
                  • Podgorica
                  • Audi A4

                  #9
                  Hvala momci puno, konsultovat cu se sa majstorima i predocit im vase komentare, ako nekom jos nesto padne na pamet od biska misljenja glava ne boli

                  Comment

                  • vladaomega
                    CBC Senator XXL
                    • 11.10.2010
                    • 484
                    • beograd

                    #10
                    Originally posted by kalimero1 View Post
                    faza ti ide kako sam napisao stavi radilicu na oznaku popusti m8 šarafe na bregastima
                    i sa 18 klučem bregaste namjestiš da ti blokade lagano ulaze to je sva filozofija
                    ako ne pali dobro uzrok može biti loš dmf ili slab anlaser,na verglanju mora imati
                    min.250 okretaja.šarafe na bregastima steži na 25nm
                    upravo sam ja tako uradio I pokazalo se lose pa sam m8 srafove vratio kako su I bili pre zamene kaisa

                    Comment

                    Working...
                    X