Mitsubishi L200 2.5 DIID - neće da vuče povremeno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    Mitsubishi L200 2.5 DIID - neće da vuče povremeno

    Auto iz naslova, prešao malo manje od 60000km, 2008. godište...redovno su mu rađeni svi servisi, uglavnom vožen po gradu, nešto po terenima i nešto po autoputevima...

    Pre 15-ak dana je prvo počela da zeza elektrika/elektronika odjednom ne rade žmigavci (samo sva 4 kad se uključe), ne mogu maglenke da se upale, brisači rade samo na trećoj brzini i sa vozačevih vrata nije moguće upravljati drugim prozorima osim vozačevog (svi drugi prozori rade samo preko prekidača na samim vratima)...ujedno je počeo slabo da ide do 2000rpm dok ne uključi turbinu pa onda vuče normalno, dimi pozadi...

    Sutradan sve ok, pa malo radi, ide pa malo zeza...onda je posle 2 dana potpuno proradilo sve a par dana kasnije je opet počeo slabo da vuče (elektrika radi normalno). Kad krećem uzbrdo sa njim moram da povučem ručnu, pa da mu naturiram gas da bi krenuo inače se guši kao da mu nisam ni dao gas. Oteran do servisa nekako, na dodavanje gasa izbaci manji oblak crnog dima i smrdi oko auta sačuvaj bože. Pritom se ne pali nijedna lampica na tabli, kao da je sve ok.
    Nakon 7 dana auto vraćen iz servisa, ništa mu nisu ustanovili, samo su očistili EGR i neke senzore. Prema njihovoj priči na dijagnostici nema nikakve greške, auto radi normalno ali mi je šef servisa kaže da je auto tog dana kad je stigao u servis radio na 3 cilindra. Ako se ponovo javi greška da oteram auto u servis a oni tipuju da je turbina u problemu ukoliko opet počne da zeza.

    E sad meni nije jasno kako može auto da radi na 3 cilindra ako ga zeza turbina, meni to nema nikakve logike. Pre će biti da ne valja neka dizna.
    Da li sam u pravu? Šta bi još mogao da bude problem?

    Nije mi samo jasno kako to da auto radi nekoliko dana normalno pa onda jedan dan malo radi, malo zeza ili skorz zeza. Nema nikakvog pravila.
    BTW dizel se sipa na NIS-u i uvek do vrha.
  • ivanfly1979
    CBC Član
    • 28.02.2011
    • 21
    • Srbija
    • Opel Astra 1.7dti

    #2
    Slično iskustvo je imao čovek koga sam zatekao kod mog majstora, mislim da je pežo 406 dizel (mislim) nije vukao, merili mu kompresiju sve ok, i onda ustanovili da malo motor slabije radi jer je oslabio jedan grejač na jednom cilindru.

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #3
      Može biti i neki problem sa masama u instalaciji,to bi se sve moralo peške proveravati.
      Negde neka glupa žica gubi kontakt i slično. Najgore za pronaći...

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #4
        Nakon čišćenja EGR ventila motor radi kako treba, ne guši se i ne dimi. Neko vreme je i elektrika radila ali u ponedeljak nako što je auto bio u perionici opet problem sa strujom. Izgleda da se neki odvodni kanal za vodu začepio pa negde preliva i kvasi instalaciju.

        Comment

        • Chubbs
          Everybody lies
          • 29.01.2006
          • 5807
          • Novi Sad
          • Audi A6 1.8T

          #5
          daj da ja to kupim za male pare, pa cu se ja muciti
          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

          Comment

          • sErGiO
            Moderator
            • 30.01.2007
            • 2769
            • Neko selo pored Beogr
            • Alfa Romeo 156SW

            #6
            A razmišljao sam i ja slično ali kad sam video koliko košta samo jedna guma za taj auto odustao sam oma

            Comment

            Working...
            X