Auto iz naslova, prešao malo manje od 60000km, 2008. godište...redovno su mu rađeni svi servisi, uglavnom vožen po gradu, nešto po terenima i nešto po autoputevima...
Pre 15-ak dana je prvo počela da zeza elektrika/elektronika odjednom ne rade žmigavci (samo sva 4 kad se uključe), ne mogu maglenke da se upale, brisači rade samo na trećoj brzini i sa vozačevih vrata nije moguće upravljati drugim prozorima osim vozačevog (svi drugi prozori rade samo preko prekidača na samim vratima)...ujedno je počeo slabo da ide do 2000rpm dok ne uključi turbinu pa onda vuče normalno, dimi pozadi...
Sutradan sve ok, pa malo radi, ide pa malo zeza...onda je posle 2 dana potpuno proradilo sve a par dana kasnije je opet počeo slabo da vuče (elektrika radi normalno). Kad krećem uzbrdo sa njim moram da povučem ručnu, pa da mu naturiram gas da bi krenuo inače se guši kao da mu nisam ni dao gas. Oteran do servisa nekako, na dodavanje gasa izbaci manji oblak crnog dima i smrdi oko auta sačuvaj bože. Pritom se ne pali nijedna lampica na tabli, kao da je sve ok.
Nakon 7 dana auto vraćen iz servisa, ništa mu nisu ustanovili, samo su očistili EGR i neke senzore. Prema njihovoj priči na dijagnostici nema nikakve greške, auto radi normalno ali mi je šef servisa kaže da je auto tog dana kad je stigao u servis radio na 3 cilindra. Ako se ponovo javi greška da oteram auto u servis a oni tipuju da je turbina u problemu ukoliko opet počne da zeza.
E sad meni nije jasno kako može auto da radi na 3 cilindra ako ga zeza turbina, meni to nema nikakve logike. Pre će biti da ne valja neka dizna.
Da li sam u pravu? Šta bi još mogao da bude problem?
Nije mi samo jasno kako to da auto radi nekoliko dana normalno pa onda jedan dan malo radi, malo zeza ili skorz zeza. Nema nikakvog pravila.
BTW dizel se sipa na NIS-u i uvek do vrha.
Pre 15-ak dana je prvo počela da zeza elektrika/elektronika odjednom ne rade žmigavci (samo sva 4 kad se uključe), ne mogu maglenke da se upale, brisači rade samo na trećoj brzini i sa vozačevih vrata nije moguće upravljati drugim prozorima osim vozačevog (svi drugi prozori rade samo preko prekidača na samim vratima)...ujedno je počeo slabo da ide do 2000rpm dok ne uključi turbinu pa onda vuče normalno, dimi pozadi...
Sutradan sve ok, pa malo radi, ide pa malo zeza...onda je posle 2 dana potpuno proradilo sve a par dana kasnije je opet počeo slabo da vuče (elektrika radi normalno). Kad krećem uzbrdo sa njim moram da povučem ručnu, pa da mu naturiram gas da bi krenuo inače se guši kao da mu nisam ni dao gas. Oteran do servisa nekako, na dodavanje gasa izbaci manji oblak crnog dima i smrdi oko auta sačuvaj bože. Pritom se ne pali nijedna lampica na tabli, kao da je sve ok.
Nakon 7 dana auto vraćen iz servisa, ništa mu nisu ustanovili, samo su očistili EGR i neke senzore. Prema njihovoj priči na dijagnostici nema nikakve greške, auto radi normalno ali mi je šef servisa kaže da je auto tog dana kad je stigao u servis radio na 3 cilindra. Ako se ponovo javi greška da oteram auto u servis a oni tipuju da je turbina u problemu ukoliko opet počne da zeza.
E sad meni nije jasno kako može auto da radi na 3 cilindra ako ga zeza turbina, meni to nema nikakve logike. Pre će biti da ne valja neka dizna.
Da li sam u pravu? Šta bi još mogao da bude problem?
Nije mi samo jasno kako to da auto radi nekoliko dana normalno pa onda jedan dan malo radi, malo zeza ili skorz zeza. Nema nikakvog pravila.
BTW dizel se sipa na NIS-u i uvek do vrha.
Comment