Belicasta skrama na cepu od ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    #16
    Evo update:

    Ulje je i dalje crno, na auspuhu nema belog dima, u posudi nema mehurića niti ulja, samo je promena ta što nema ni antifriza u njoj

    Primetio sam da je sunđer koji se nalazi ispod tabla, u delu levo od volana, skroz mokar Prosto se cedi voda iz njega, a ako se auto ostavi na suncu (bilo ga je pre neki dan ), sav se zamagli.

    E sada mene zanima, kojim tajnim kanalima voda (ako je iz sistema hlađenja), prođe do tog dela (ponavljam) levo od volana? Koliko sam ja uspeo da vidim, creva koja dovode tečnost u grejač kabine prolaze sredinom auta, sunđer desno od volana je suv.

    Ima li iko bilo kakav manual od Škode Felicie, a vidim bar na crtežima kuda sve prolaze creva?
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #17
      Unutrasnji grejac kabine, ili ventil koji ga otvara ako je unutar kabine. Zajebana kombinacija, imao sam je u par navrata, treba poskidati tih plastika , sajli i gluposti da bi se prislo, odsrafilo sve kako treba. Znam da mehanicari uzimaju 50-ak evra za ruke za takvu akciju.
      Lako ces proveriti da li je voda iz hladnjaka, jer antifriz ima drugaciji ukus od vode koja bi mozda usla spolja na drugi nacin.

      Comment

      • Zeljko
        CBC Veteran
        • 22.05.2006
        • 115
        • Kać
        • Fiat Bravo

        #18
        Kod moje Skode Favorit (vozim na gas by Dora) kad je hladno ima belicaste skrame na cepu od ulja, kad je toplo nema. Procitao sam na forumu da je to normalno za auto tog tipa, pa me nije previse zabrinjavalo (ulje ima normalnu boju, nivo rashladne tecnosti opada ali jako sporo, mozda 0.1L na 1000 km, tako da se nadam da pusta na nekom crevu a ne na dihtungu).
        E sad sta me interesuje, pre neki dan odmah posle voznje sam zagledao motor i primetim da sa spoja usisne cevi kucista filtera vazduha kaplje voda i ispod se vidi da je u toku voznje nakapalo mozda toliko da pokrije dno male case za zestinu. Proverio sam i drugi dan i ista pojava. Zanima me da li je i to normalno kod ovog tipa auta, ili to ukazuje na neku anomaliju. Jos jednom , u pitanju je spoj plasticnih cevi groz koje ulazi vazduh u kuciste filtera. Cevi su stegnute selnom.

        Hvala unapred na odgovoru!

        Comment

        • Heinz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 1027
          • Beograd, Voždovac
          • Avensis 2.0 D4D

          #19
          Da se oglasim i ja

          Škoda i dalje radi normalno, skrama se i dalje hvata, ulje je polusintetika.
          Ona voda u kabini je bila posledica lošeg kedera šoferšajbne, kao i zapušenog otvora ispod kedera koji služi za odvod vode.

          @Zeljko

          Pošto se skrama hvata na čepu, motor je dalje u****va kroz crevo koje vodi u kućište filtera vazduha. Tu se dalje talaži pena koja nastaje na taj način. Obavezno prekontrolišli u kakvom je stanju filter vazduha, i očisti celo kućište od te pene, zna baš dosta da je bude
          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

          Comment

          • Zeljko
            CBC Veteran
            • 22.05.2006
            • 115
            • Kać
            • Fiat Bravo

            #20
            Filter je OK.
            U kucistu je bilo jako malo pene, ali i nesto tecnosti u najnizoj tacki kucista.
            Otvor na kucistu filtera koji vodi do creva je bio zapusen potpuno penom, da li je to problem?

            Comment

            Working...
            X