Poštovani forumaši,
Imam problem sa Opel Vectrom, radi se o modelu iz 2001, sa 1,8 16v benzinskim motorom. Veceras sam stao ispred jedne prodavnice i kad sam se vratio u auto upalio sam ga, ali posle 2 sekunde je počeo malo da trokira i sve vise i vise i ugasio se... Neposredno posle toga nisam uspeo da ga upalim....
Posle nekih 15 min sam pokušao ponovo i upalio je iz prve, ali je nakon 2 sekunde opet počeo da trokira i ugasio se... Jednostavno gas tada ne prima i ugasi se...
Kada dam kontakt čuje se pumpa, pa mi deluje da ona radi, ali sada da li je pravi pritisak ili šta već to ne znam. Iskreno ja sumnjam na neku elektroniku, a to iz razloga što već neko vreme auto nemirno radi kada na hladan start. Treba mu skoro minut da spusti obrtaje ispod 1000, a ako krenem ranije onda mi nakon puštanja gasa nekako zadržava te obrtaje tj. sporo padaju. Pored toga palila se lampica ona kod Opela sa ključom (ne check engine) koju sam "ignorisao jer je auto išao", a delovalo mi je da neće napraviti neku mehanničku štetu... Koliko sam čitao o tome moze biti step motor, lambda ili nešto treće...
Imam auto već 4 godine i stvarno sam ga održavao zaista kvalitetno, a čekam prinovu pa iz tog razloga ignorisao sve stvari koje mi nisu bas hitne u poslednjih par meseci, tako i taj problem, pa sumnjam da se on sada manifestovao u nekom kvaru.
Dakle, kolege forumasi, da li imate ideju šta bi moglo biti? Da li je moguce da sam u pravu vezano za ovu elektroniku ili bi se to manifestovalo drugacije, mozda pumpa? Da li uopste upalio makar i na 2 sekunde da je pumpa?
Hvala unapred
Imam problem sa Opel Vectrom, radi se o modelu iz 2001, sa 1,8 16v benzinskim motorom. Veceras sam stao ispred jedne prodavnice i kad sam se vratio u auto upalio sam ga, ali posle 2 sekunde je počeo malo da trokira i sve vise i vise i ugasio se... Neposredno posle toga nisam uspeo da ga upalim....
Posle nekih 15 min sam pokušao ponovo i upalio je iz prve, ali je nakon 2 sekunde opet počeo da trokira i ugasio se... Jednostavno gas tada ne prima i ugasi se...
Kada dam kontakt čuje se pumpa, pa mi deluje da ona radi, ali sada da li je pravi pritisak ili šta već to ne znam. Iskreno ja sumnjam na neku elektroniku, a to iz razloga što već neko vreme auto nemirno radi kada na hladan start. Treba mu skoro minut da spusti obrtaje ispod 1000, a ako krenem ranije onda mi nakon puštanja gasa nekako zadržava te obrtaje tj. sporo padaju. Pored toga palila se lampica ona kod Opela sa ključom (ne check engine) koju sam "ignorisao jer je auto išao", a delovalo mi je da neće napraviti neku mehanničku štetu... Koliko sam čitao o tome moze biti step motor, lambda ili nešto treće...
Imam auto već 4 godine i stvarno sam ga održavao zaista kvalitetno, a čekam prinovu pa iz tog razloga ignorisao sve stvari koje mi nisu bas hitne u poslednjih par meseci, tako i taj problem, pa sumnjam da se on sada manifestovao u nekom kvaru.
Dakle, kolege forumasi, da li imate ideju šta bi moglo biti? Da li je moguce da sam u pravu vezano za ovu elektroniku ili bi se to manifestovalo drugacije, mozda pumpa? Da li uopste upalio makar i na 2 sekunde da je pumpa?
Hvala unapred

Comment