Audi A4 - Čudan problem sa radnom temperaturom i termostatom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #31
    Sta veli ovlasteni servis.

    Sta veli dijagnostika?

    Ima li rada ventilatora?

    Sta je sa senzorom temperature? Onaj na racvi od vode sto se nalazi?

    Kakvo je paljenje auta kad je hladan, a kakvo kad je vruc?

    Comment

    • doktorrr
      CBC Član
      • 01.10.2010
      • 47
      • Novi Sad

      #32
      Audi je poslao dopis u ovlastene servise da je ovakvo ponasanje u redu. Dijagnostika ne izbacuje greske. Sta ja imam od toga kad se smrzoh zimi u kabini, jer umesto grejanja dobijam hladan vazduh, kad mi najvise treba. Ako je to u redu, onda ovih drugih 10ak auta koje sam vozio nisu u redu, jer oni imaju grejanje zimi kad ti je potrebno i njima je kazaljka zakucana na 90 u svim uslovima voznje kada se auto jednom zagreje do radne temp.
      Zato sam u postu zamolio ako je neko vlasnik modela A4 B8 2012-2015 2.0 TDI da javi svoja iskustva. Da li se i njemu desava da nema grejanja zimi i da pada radna temperatura. Meni kada je zima i ukljuceno grejanje, recimo stojim na semaforu i cekam zeleno, vidim kako kazaljka radne temperature pada na 80 stepeni. Kada krenem opet za neko vreme dodje do 90 i sve tako.

      Comment

      • hirurg83
        CBC Senator XXL
        • 26.02.2014
        • 398
        • Banjaluka
        • VW Jetta

        #33
        Kolega s posla ima 2013g isli smo se vozat malo. Auto grije kao lud. Ne pada temp. Probali smo niz vece brdo u leru.... Pala je temp oko 10 temp.

        Jedino sto mu jako puno treba da pocne da grije. Klasicno dizelski. Tako da def tvoj auto nije ok. Ima neki problema

        Comment

        • doktorrr
          CBC Član
          • 01.10.2010
          • 47
          • Novi Sad

          #34
          Da, izgleda da nesto nije u redu samo niko ne moze da otkrije u cemu je fora.
          A da li je grejanje u kabini podeseno na 22 stepena ili vise?

          Comment

          • hirurg83
            CBC Senator XXL
            • 26.02.2014
            • 398
            • Banjaluka
            • VW Jetta

            #35
            Grijanje na max kad stavimo grije. Nema variranja u toploti na izduvu. Grije kao lud.

            Comment

            • doktorrr
              CBC Član
              • 01.10.2010
              • 47
              • Novi Sad

              #36
              A da li je na njegovom autu radjen apdejt softvera zbog VWovih muljaza za izduvnim gasovima. Moj je uvezen iz EU i radjen mi je apdejt 2016. Neki majstori mi kazu da auta kojima je radjen taj apdejt softvera imaju slicne probleme kao moj dok ovi drugi nemaju.

              Comment

              • hirurg83
                CBC Senator XXL
                • 26.02.2014
                • 398
                • Banjaluka
                • VW Jetta

                #37
                Radio je 2017 apdejt softvera. Sad sam ga pitao.... Ali od tad mu bolje ide auto. Radio je u austriji. Nije nikad imo problem. Prvi je vlasnik.

                Comment

                • doktorrr
                  CBC Član
                  • 01.10.2010
                  • 47
                  • Novi Sad

                  #38
                  Ajde neka smo i taj mit resili o apdejtu softvera. Znaci covek je prvi vlasnik i nakon apdejta grejanje u kabini je poptuno isto i kazaljka radne temperature se isto ponasa kao i pre apdejta.

                  Comment

                  • hirurg83
                    CBC Senator XXL
                    • 26.02.2014
                    • 398
                    • Banjaluka
                    • VW Jetta

                    #39
                    Da. Mozda ti je hladnjak kabine sjeban. Jesi razmisljao i zamjeni? Mozda mu je protok los.

                    Comment

                    • doktorrr
                      CBC Član
                      • 01.10.2010
                      • 47
                      • Novi Sad

                      #40
                      Ma ne znam. Vec sam dva puta menjao po dva termostata. Jednom sam menjao neki elektromagnetni ventil. Desetak puta bio na dijagnostici ne bi li se nesto utvrdilo. Da znam da je 100 posto problem u njemu, menjao bih. Ovako, sve nesto idem na tu varijantu eliminacije, ali izmenjacu bojim se ceo rashladni sistem, a resenje necu naci. Kad bih nasao nekog dobrog majstora kome nije problem da uzme auto i ne vraca ga dok ne resi problem, pristao bih. Do sada svi kod kojih sam bio izbegavaju tu vrstu odgovornosti. U ovlastenom kazu da su im ruke vezane zbog dopisa koji su dobili iz centrale u kome se kaze da je sve OK.

                      Comment

                      • hirurg83
                        CBC Senator XXL
                        • 26.02.2014
                        • 398
                        • Banjaluka
                        • VW Jetta

                        #41
                        Cisto sumnjam da je audi napisao dopis kako je normalno da auto nema grijanje kako treba i da temperatura radna treba da je 50 stepeni. Moj ti je savjet da nadjes mehanicara koji radi vw i da odvezes auto i kazes da ti ne rasi grijanje bez da spominjes da si sta radio i da si sta mjenjao. Ostavis kola dan dva. Kad dodjes idete isprobati. Ako grije platis ako ne... Produzis dalje.

                        Zamolio bi te ako vec imas spravu laseraku za mjerenje. Da izmjeris temperaturu koja ulazi u kabinu i koja izlazi. Te dve cijevi su spojene na hladnjak grijanja u kabini. Pa vidi da li voda uospte ulazi vrela u kabinski prostor.

                        Kad sam kupio moj auto imao sam problem sa javljacem temp vode. Stalno je varirao. Odem kod majstora. On zameni
                        , uzme orginal kao. Solidno naplatio i deo i ruke. Mene opet zezao... Ja odem opet.... Kaze mozda navalja taj senzor... Daj racun... Naravno racun sam izgubio... Kao otice opet da kupi... Kad mene opet nakon nekoliko dana zeza taj senzor... Sta cu kud cu sta cu? Nov je stavio, gde da reklamiram 2 puta nemacki deo. Kad jest sipak. Lik je moj stari otvorio ocistio, uzeo kondom i ubacio ga i vratio na mjesto. Ladno me presvukao 2 puta za lovu za senzor. Kad glupak nisam ni gledao sta pise na racunu.... Eto do koje mjere se ide. Vidim nije nauka da se zameni, odem kupim sam i zamenim i nikad problema.od tada sve sam radim, nisam vise ovcica za ****nje, pogotovo mehanicara koji se dice da sve znaju. Fala bogu ima pametnih ljudi na internetu. Razmene se misljenja.

                        Uglavnom kad izmeris ove dve cevi prema kabini resices misteriju.

                        Moze biti i klapna da ti nevalja za topao i hladni zrak, pa da uvjek vuce ledeno s vana. To zna da pobrljavi kalibraciju motoric koji to radi. Pa da mozda i to kalibrises na dijagnostici.

                        Comment

                        • doktorrr
                          CBC Član
                          • 01.10.2010
                          • 47
                          • Novi Sad

                          #42
                          Što se tiče dijagnostike, proveravano više puta i sve je uvek bilo u redu, pa i ta klapna.

                          A ovo za dopis 100 posto tačno. Provereno u ovlaštenim servisima u Srbiji i BiH, a isto sam pronašao negde i na jednom engleskom forumu. Eto na šta je spala renomirana firma. Da svoje kupce farbaju dečijim pričama. Kao navodno velika je iskoristivost tih novih motora 2.0 TDI pa zato dolazi do pada radne temp. i kao normalno je da motori mogu da rade lepo i na 50 stepeni. Postavlja se pitanje ako je to tako kao što kažu, zašto će im uopšte termostat da zatvara sistem ako je svejedno, a oni su stavili dva. Kako im ne dolazi do toga u Passatu sa istim motorom. Lično sam vozio i Passata sa potpuno istim motorom i auto zimi nikakav problem nema. Podesiš grejanje na 23 stepena u kabini i moraš da se skidaš u kratki rukav, a kazaljka radne temperature zakucana na 90 uvek. Zašto isti motor u Passatu nema toliku iskoristivost?

                          Temp u crevima prema kabini sam već merio prošle zime. Isto su tople cevi koje idu prema hladnjaku kabine kao i one koje idu na glavni veliki hladnjak u sistemu. Problem je što se ceo sistem hladjenja zimi jako sporo greje i jako teško dostiže radnu temperaturu a i kada je dostigne kazaljka ne stoji zakucana na 90 nego na nizbrdici padne, ako je auto u leru a radi grejanje kazaljka odmah pada. Pominjao sam već primer čekanja na semaforima. Ja i kada mi kazaljka radne temperature dodje na 90 stepeni, laserom merim oko 85 stepeni na izlazu iz glave motora i kod senzora za temp. Već na crevima koja su bliže glavnom hladnjaku gore merim recimo 75, a na donjem crevu 65 stepeni.

                          Tako je slično i na crevima koja vode u hladnjak kabine. Tako da u suštini i ne može biti neko grejanje kada u kabinu dolazi voda oko 60-70, a ne 90 stepeni. Verovatno tih 20ak stepeni i pravi tu razliku, pa se pravi cela zbrka. Kabina traži grejanje, a onda ne može i motor i kabina da dobiju sve sa takvom temperaturom vode, pa dolazi do pada radne temperature.

                          Ja nisam stručnjak, ali mi veoma misteriozno deluje da temperatura vode na izlazu iz glave motora bude 85 stepeni, a već 50 cm dalje kroz creva prema glavnom hladnjaku temperatura padne za deset ili više stepeni. Dakle, pre nego što dođe do velikog hladnjaka voda se već ohladi za desetak stepeni. Potom je glavni hladnjak dodatno ohladi za desetak stepeni i vraća je preko donjeg creva. Ali pitam se šta je ohladi od glave motora kroz creva pre hladnjaka. Mada, tu negde u tim crevima pre glavnog hladnjaka isprepliće se i crevo koje vodi sa EGR ventila. Možda i on sa njegovim hladnjakom može nešto zezati.Ali opet, valjda bi dijagnostika pokazala neku grešku ako EGR ne radi kako treba.
                          Last edited by doktorrr; 30.09.2018, 23:36.

                          Comment

                          • stevak
                            CBC Senator XXL
                            • 31.05.2009
                            • 1215
                            • Zemun
                            • Saab 9000 cs 2.0T

                            #43
                            U svom ovom ludilu oko (ne)grejanja meni pada na pamet jedna blesava pomisao na koju sam došao upoređujući sa instalacijom kućnog centralnog grejanja. Naime, kod CG dotok vruće vode ulazi u donju zonu radijatora a izlaz je u gornjoj zoni što je protiv zakona fizike ali to omogućava pumpa koja tera vodu da se tako kreće. Shodno tome, pitam se da nije nekad neko skidao neka creva pa ih nije vratio kako je trebalo nego im zamenio mesta jer i kod kućnog CG bi bilo moguće da se zamene mesta dovoda i odvoda i grejanje bi funkcionisalo (zbog pumpe koja tera vodu) ali bi iskoristivost bila smanjena i problematična.
                            ex SAABotražitelj

                            Comment

                            • doktorrr
                              CBC Član
                              • 01.10.2010
                              • 47
                              • Novi Sad

                              #44
                              U svakom slucaju vredi prekontrolisati

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #45
                                lici i da imas neki vazdusni cep negde ,
                                nadji tacnu fabricku proceduru kako se izbacuje vazduh iz tog komplikovanog sistema,pa proveri.

                                ja sam inae bio ubedjen da ti je do nekog termostata,ali post nije ....neznam.
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X