Pa jel imas nekih problema posle zamene? Ako nemas onda cuti i teraj... Sudeci po cifri koju si dao ne bi trebalo da budu losi, a ovako nikad cuo za tog proizvodjaca...
Trebao bih da zamenim kablove za Yuga, u AP sportu mi toplo preporucuju LIKA kablove za oko 1500 dinara, grafitne, a silikonski su 600 dinara, nemam pojma koji... Da li vredi tih 900 dinara razlike i koji kablovi su za preporuku za Yuga?
Ajde malu digresiju da napravim, nadam se da cete mi oprostiti za mali off topic Bolje ovako nego da otvaram novu temu...
Dakle, posle ugradnje plina sam zamenio svecice i kablove. Svecice sam uzeo NGK V-Line u Mass Co. a sa kablovima sam imao muke Tantalove. Sve radnje koje prodaju opremu za BMW sam obishao (bar one za koje sam znao), s' tim da sam Radulovic zaobishao u shirokom luku.
Elem, posle vishechasovnog cimanja sam na kraju u tri prodavnice na tri kraja grada nashao samo Tesla kablove (Češka), i to samo model T781C koji su namenjeni za motor M43 B16, dakle 1600 ccm. Modela T810C za motor M43 B18 (1800 ccm) koji je meni trebao nije u tom trenutku bilo ni u jednoj od pomenutih prodavnica.
E sad, definitivno sam morao da menjam moje kablove (Bosch) pa sam uzeo te koje su imali, za motor od 1600 ccm (po principu bolje ishta nego nishta ). Po specifikacijama su isti kao kablovi za motor od 1800 ccm (promer kabla 7 mm, bakarni provodnik, silikonska koshuljica, temperaturni opseg rada od -40 do +200 stepeni, "breakdown" voltazha 30 kV), mada je izgled malo drugachiji (video sam u katalogu kako izgledaju oni za motor 1800 ccm). Ipak, namontirani su bez problema i od tad sve funkcionishe bez ikakvih cimanja. Detonacija nema, auto pali i radi lepo i na benzin i na plin, dakle bez ikakvih primedbi.
Ono shto mene interesuje je to dali ovi kablovi shkode (uslovno recheno) jer nisu default tip za moj motor, i pored istih radnih specifikacija? Ako je tako u chemu je kvaka i shta mozhe da "krene naopako"? Da li da ih koristim i dalje bez razmishljanja ili imam na umu ponovnu zamenu (chim se negde dokopam default tipa kablova za 1800 ccm)?
ako smem da pitam, zasto si zaobisao Radulovica apriori.
koliko si vremena izgubio lutajuci gradom, i opet nisi nasao kablove za tvoj auto. ( mislim da i to kosta).
ako ti kablovi sto si ih uzeo eksplicitno su oznaceni da nisu za tvoj motor od strane proizvodjaca zasto mu ne bi verovao da je tacno. (njima je lakse da dopisu dve tri kubikaze motora nego da prave posebne kablove za svaki tip motora zasebno).
mislim, da ces na kraju zavrsiti na kablovima za tvoj auto, da li kod Radulovica, nekog drugog ili potraziti u inostranstvu i da ce to biti trajno resenje i kraj price.
moderni sistemi paljenja su "pametni" i znaju da se pobune kada im se podmetne pogresan deo.
meni probali da prodaju neke engleske silikonske kao super ultra (skupe) kablove koji se koriste za sportske/trkacke namene navodno. cak i pisalo da odgovaraju mom autu. bio sam skeptican, prodavac bio uporan pa ih je sam odmah isped radnje ugradio, probali auto i jedva je radio.
kablovi skinuti, naruceni original za moj auto, kod tog istog prodavca i stigli posle 4-5 dana iz Nemacke sve sa nemackim pecatom dilera
i njih namontirao prodavac uz nevericu zasto ti mogu a oni ne mogu, stavio radi kao naj gfiniji satic.
(ne znam kako ali kompjuter paljenja EZK "zna" da nisu ok kablovi pa se pobuni i posle duzeg rada upali MIL kao opomenu).
u medjuvremenu dosla jos dvojica sa slicnim simptomima i vratili tek kupljene kablove- auto odbija da saraduje kada se stave.
ako nesto znaci, prodavnica Viking Motors, vrlo fini i usluzni prodavci.
ja se ne bih igrao, kablovi su reda do 100 evra, kompjuter paljenja je reda 1.000 evra. rizik je za moj ukus preveliki da nesto strada.
ok, za privremeno, dok se ne snadje ali za trajno, ja ne bih...
Samo da javim da u proteklih nekoliko dana, odnosno od kada sam zamenio kablove nijedna detonacija nije bila ili nesto slicno a bas sam ga gazio, prosecna potrosnja mi je preko 12lit... Sada mi je lakse... Ipak je do kablova i dobro je sto je resen problem za male pare... Pozdrav i hvala!
Probaj u "Gest 1", oni prodaju delove iz VW programa. Nalaze se u Kneginje Zorke, broja se nazhalost ne secam (proveri zhute strane).
Sem toga, Lika kablovi se odnedavno prodaju po NIS-ovim pumpama, a u njihov kvalitet mislim da ne bi trebalo da se sumnja (imaju Bosch-ov certifikat). Mogao bi i njih da uzmesh u obzir.
Comment