problem sa motorom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gewra
    CBC Član
    • 06.07.2005
    • 34

    problem sa motorom

    Elem sve cesce i cesce se pojavljuje stucanje kada vozim na vecim obrtajima. Prvo sam mislio da su svecice, zamenio sam ih novim, ali stucanje se i dalje pojavljuje. Onda sam promenio i platine i nastelovao paljenje kod elektricara koji rece da su platine bile za menjanje i da je sa strujom sve ok i opet isto. Auto sasvim fino radi na leru i na nizim obrtajima, ali kad predje jedno 3000 obrtaja tada krece cimanje. Glavni problem je sto nema pravila, jer recimo desi se da je sve ok i po dve nedelje, a onda jedan da jednostavno ne moze da se vozi (mnogo iritantno svi me gledaju kao da ne znam da pritisne kvacilo pa onako drmusa mi se auto).
    E da jos da pomenem da kada turiram motor u leru ne primecujem nikakve greske i posle famoznih 3000 obrtaja.
    Dakle motor je 1100 kubika 37kw, presao 76000km, 80.to godiste, i problem se desava i na plin i na benzin.

    Mislim jel moze problem da bude u karburatoru, al' mi malo cudno zasto onda nije svaki dan, i ler sljaka super. Isto tako uglavnom vozim na plin, redje na benzin, i svaki put kad stucne na jednom gorivu ja odmah promenim na drugo da vidim dal' mozda ne valja gorivo, al' problem se nastavlja.

    Pozdrav Ivan.
  • darko-sice
    CBC Senator
    • 01.11.2005
    • 200
    • Aleksinac

    #2
    Proveri vakum pumpicu na razvodniku da li je odobra...

    Comment

    • gewra
      CBC Član
      • 06.07.2005
      • 34

      #3
      Izvini al' ja ne znam sta je vakum pumpa... Ako mislis na ono limeno cudo gde ide vakum mentil od karburatora do razvodnika, to crevo ne koristim vec jedno 7 meseci, od kada sam ugradio plin... Skinuli mi majstori pod izgovorom tako treba...
      E a jel moze da bude problem sa kondenzatorom?
      Pozdrav Ivan!

      Comment

      • darko-sice
        CBC Senator
        • 01.11.2005
        • 200
        • Aleksinac

        #4
        Bas mislim na to "limeno cudo"...iamo sam dosta takvih slucajeva da je do njega...zbog toga sam i rekao nerazumem zasto su skinuli

        Comment

        • gewra
          CBC Član
          • 06.07.2005
          • 34

          #5
          Elem ajd opet jer mi prosla poruka nije otisla.
          Drugar mi je elektricar, pa smo danas malo zajedno zverali, kaze da vakum ventil fercera kako treba, stavili smo crevo, ali nista. Onda je gledao platine i zaprepastio se, da su za manje od 20 dana u totalno urnisanom stanju (rupice i iglie po povrsini), pa je po tome zakljucio da treba da zamenimo kondenzator, sto i uradismo, ponovno stelovanje paljenja, stelovanje karburatora (dakle samo smesa i ler gas kolko je znao) auto na benzinu na leru radi onako, malo se trese dok na gasu radi ko maca.
          Posle svega kad sam krenuo kuci sve je bilo ok. do pred kucu kad je krenuo u drugoj da stuca...
          Posle sam se cuo sa njim i rece mi da posetim karburator servis, jer do struje nije sto posto... Pa jel zna neko kolko para uzima Bane weber...

          Comment

          • nele22
            CBC Veteran
            • 22.10.2005
            • 111
            • BIH , okolina Modrice

            #6
            Jesi li proverio rotor razvodnika paljenja?
            Ja sam svojevremeno imao taj problem,manifestovao se kao kod tebe!!!
            Ovo mozes i sam da proveris na sledeci nacin:
            0. Obelezi na glavi i razvodniku (naspram gornjeg srafa koji drzi razvodnik)jednu crtu koja ce da ti sluzi kao reper sadasnjeg stanja
            1. Odvrnes razvodnik paljenja i izvadis ga
            2. Skines razvodnu kapu i razvodnu ruku
            3. Izvadis onu gornju plocu sa lezajem na sredini
            4. Pomeris rotor razvodnika da ne bude na bregu i popustis platinsku dugmad da se smanji zazor platina na 0 (nulu)
            5. Zategnes srafove na platinskoj dugmadi
            6. Vratis onu gornju plocu sa lezajem na sredini
            7. Vratis razvodnu ruku(kako treba na zub!!!) i razvodnu kapu(isto obrati paznju na zub!!!)
            8. Vrati razvodnik paljenja na svoje mesto(da se poklopi crta) i pritegni tako da uz malo otpora razvodnik moze da se pomeri
            9. Probaj da upalis auto na benzin,ako upali imas lufta u rotoru razvodnika pa mu normalan zazor platina bude prevelik kad dodje do 3000 rpm
            10. Podesis razvodnik(pomeranjem) na maximalan broj obrtaja i dotegnes ga da se ne pomera.

            Ako ne upali onda vratis sve u prvobitno stanje,mada mislim da ipak ima malo lufta u rotoru!!!
            Kod mene na GOLFU sa istim motorom radi sa platinama na 0(nuli) i to bez problema.


            Javi sta si uradio.


            Pozdrav
            Samo polako i pun gas ! ! !

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              I ja vozim sa urnisanim razvodnikom....
              skini kapu , namesti platine na breg(kad su najvishe otvorene) i pomeraj rukom razvodnu ruku ...ako dosta pomera platine..tipa 0.2 mm i tako to...znacida imas lufta u razvodniku( baca ti osovona levo desno)....neki razvodnici mogu da se biksnuju neki ne(mora se promeni ceo).
              ako ti baca, steluj platine redom od nule ( 0 mm zazor) pa redom,dok nenadjes raspon koji ne zeza.
              Tako je kod mene ..nasao sam neki zazor..i evo drzi vec skoro 1 godinu bez problema.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • gewra
                CBC Član
                • 06.07.2005
                • 34

                #8
                Smrzo sam se ko ... nisam znao da je ovako ladno napolju. Elem nele poslusao sam tvoj savet, samo sto nisam skidao razvodnik, vec sam gurao kola u cetvrtoj dok nije doslo najvece rastojanje izmedju platina, spustio na nulu, sve vratio i cvrc. Nece da upali ni pod razno, ko da svecica ne baca, mislim nisam nesto mnogo probao zbog akumulatora (al jedno pet ili sest dobrih verlglanja). Posle vratih sve kako je bilo i malo se mucio da upali, verovatno sam mu dosta benzina naspricao, provozah se i opet isto, bem mu ma...Vise nisam pametan.
                E a jel moguce da su u pitanju kablovi, mada novi su i silikonski?

                Comment

                • nele22
                  CBC Veteran
                  • 22.10.2005
                  • 111
                  • BIH , okolina Modrice

                  #9
                  @gewra

                  Eh,kad bi mog'o samo malo da ga LICNO PROTERAM,nebi se on nama otimao, ZNAM GA KAKO DISE I STA MISLI DOK SPAVA !!!
                  Gde si lociran?

                  @zoranbg

                  Na GOLFu I,postoje 2 lezaja rotora razvodnika,jedan dole i jedan gore do razvodne ruke i obicno strada onaj donji.
                  TEORIJE NEMA DA NASTELUJES PLATINE KAKO TREBA, AKO NE SKINES RAZVODNIK.( da covek po*izdi,uzme cekic i bude "al' ga je opravio,svaka mu cast ")
                  Samo polako i pun gas ! ! !

                  Comment

                  • gewra
                    CBC Član
                    • 06.07.2005
                    • 34

                    #10
                    Nole ja sam iz bgd-a, Hotel Jugoslavija tacnije...

                    Zamenio sam kablove, stavio stare zicane, i vozio malo autoputem, 120km/h najbrze sto moze na plin i stucnuo je se samo jednom i to kad sam ulazio na autoput na negde oko 50km/h. Na benzinu se nije dogodilo al' vozio sam samo malo i to 80km/h.Videcu ovih dana vozicu jos malo na ove stare kablove pa ako se stucanje ne ponovi, onda ce lepo da uzem ove champion triple silicone kablove od 1400din sto sam ih kupio pre dva meseca i da ih trijumfalno zapalim...
                    Pozdrav, Ivan.
                    Inace cuo sam se drugarom malocas sto je elektricar (zaglavio sinoc, sad ustade) i on mi rece da mi je razvodnik ok, kao nema lufta (kaze proverio je al' ja bas nisam siguran, tj. nije primenio metod koji je nole spomenuo).

                    Hvala svima i pozdrav Ivan!

                    Comment

                    • Ficoman
                      CBC Veteran
                      • 09.11.2005
                      • 139
                      • Beograd

                      #11
                      Probaj sa kablovima Lika, hteo sam i ja champion da kupim ali mi je majstor preporucio Lika, kaze vec pet godina vozi na svojim kolima. Dva meseca ih koristim i nemam nikakvih problema.

                      Comment

                      • gewra
                        CBC Član
                        • 06.07.2005
                        • 34

                        #12
                        Auto je nastavio da stuca, nije do kablova... Elem celokupan bilans do sada je: novi kablovi, nove svecice (Bosch w7dc) i to stare (NGK Vline 4) presle samo 1000km, nove platine (bosch), pranje karburatora, nov filter za vazduh, nov filter za gorivo, 3 puta stelovano paljenje i nista...
                        Juce sam bio kod novog elektricara, pregledao covek razvodnik, kaze nema lufta, pogledao dal negde vuce struju i nije nasao. Na kraju je bobinu spojio direktno na plus akumulatora, da bi zaobisao ulozak brave za paljenje, osigurace i sta ti ja znam jos, ja vozio 20km i to bez stucanja. E sad je problem sto bobina tako radi na 14V a ne na 8V pa se suvise greje i nesmem da vozim vise od pola sata (po recima elektricara), a kako stucanje nema pravila nisam siguran da je negde ovde kvar, tj. trebao bi da vozim citav dan ako ne i dva pa da budem siguran...
                        Upomoc!!!!!!!
                        Ivan!

                        Comment

                        • remus
                          CBC Senator XXL
                          • 25.12.2004
                          • 695
                          • Zrenjanin

                          #13
                          Jesi probao da promenis kondenzator??? Ja sam imao isti problem na mom golfu. Menjao sam kondenzatore na svake 2 nedelje dok ga nisam stavio na mesto gde nema toplote,jer ovi "kvalitetni" kondenzatori riknjavaju ko ne normalni. Inace zazor platina stavi da bude 0.4mm i kad podesavas zazor ni slucajno neskidaj onaj gornji lezaj jer nema sanse da ti bude dobar zazor kad vratis. Znaci promeni kondenzator,namesti zazor i paljenje. I to je to!
                          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                          Comment

                          • gewra
                            CBC Član
                            • 06.07.2005
                            • 34

                            #14
                            Verovatno nisi dobro citao prethodne poruke. Kondenzator promenjen, paljenje stelovano, platine bosch razmak o,4mm. Sve je uglavnom radio elektricar a ne ja pa kao kapiram sa je dobro uradjeno...
                            Inace proverio u radu kondenzator se ne greje...
                            Ivan!

                            Comment

                            • KdF
                              CBC Senator
                              • 06.12.2004
                              • 242
                              • Beograd

                              #15
                              Kod Golfa 1 je standardno bobina vezana preko predotpornika koji smanjuje struju. Medjutim, postoje verzije i sa drugom bobinom kojoj ne treba predotpornik, jer joj je otpor primarnog namotaja dovoljno veliki da struja kroz platine ne prelazi 3-4A. Ako platine stradaju brzo, uzrok moze biti i u bobini (delimicno probio primar, neadekvatna bobina, lose povezan predotpornik i td.). Najjednostavnije je izmeriti struju kroz platine - ako je oko 3-4A to je dobro, ali ako mnogo prelazi te vrednosti to je razlog brzog stradanja platina. Plocu na koju se montiraju platine zakrece vakumski regulator. Trebalo bi proveriti da li ta ploca ima dobar spoj sa masom...

                              Comment

                              Working...
                              X