daj bre wiz nemoj da se palis na bajke 
samo uljna pumpa za taj dizel je oko 500 evra, a gde je sve ostalo sto spada u full reparaturu motora.
30k km nije nikakav pokazatelj da je generalna uspela, pogotovu ne na dizelu...
cene originalnih (i kvalitetnih) delova nisu prijatne ali kvalitet istih garantuje uspesan rezultat.
stvar je izbora.
iz podataka sa slike (tnx) jasno je da se na Nisanovom dizelu zatezanje vrsi na ugao a to znaci obaveznu zamenu srafova glave.
nema diskusije i zelja, prosto to mora jer su srafovi istegnuti i materijal je trajno deformisan pri prvoj upotrebi (plasticna deformacija).
tako treba, a moze i kako se stigne pa sta ispadne.

samo uljna pumpa za taj dizel je oko 500 evra, a gde je sve ostalo sto spada u full reparaturu motora.
30k km nije nikakav pokazatelj da je generalna uspela, pogotovu ne na dizelu...
cene originalnih (i kvalitetnih) delova nisu prijatne ali kvalitet istih garantuje uspesan rezultat.
stvar je izbora.
iz podataka sa slike (tnx) jasno je da se na Nisanovom dizelu zatezanje vrsi na ugao a to znaci obaveznu zamenu srafova glave.
nema diskusije i zelja, prosto to mora jer su srafovi istegnuti i materijal je trajno deformisan pri prvoj upotrebi (plasticna deformacija).
tako treba, a moze i kako se stigne pa sta ispadne.
Comment