Problem pri paljenju posle ciscenja dizni??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladan
    CBC Senator
    • 18.08.2005
    • 248
    • Vuko.ebina
    • e46 325i

    Problem pri paljenju posle ciscenja dizni??

    evo ovako, auto je ovaj moj iz potpisa('99g). oznaka X18XE1
    E sad, djavo mi nije dao mira i otisao sam da cistim dizne kod jednog ortakovog majstora.
    Pre ciscenja dizni auto je palio besprekorno(!) znaci na pola kljuca, uvek. Samo ponekad kad je vruc (kad ga ostavim dvadesetak minuta) ume da zavergla i da primi ofrlje ali ipak upali.
    E sad posle ciscenja dizni mnogo duze vergla pre nego sto upali i nema vise ni govora o "pola kljuca" . Desava mi se i da nece da upali iz prve ( kao da vergla u prazno) ali iz druge pali. Reklamirao sam to majstoru ali on kaze da "tako treba"
    Inace motor se u toku voznje ponasa odlicno i cini mi se da je zivnuo malo od ovog ciscenja.
    Olaksavajuca okolnost je sto je rekao da ce da mi vrati pare ako zelim ali meni je cilj da mi auto pali ko i ranije a ne da mi vrati pare.
    Sta da radim? Ima li sanse da ce samo da se vrati u prvobitno stanje?
    pozdrav

    P.S. naravoucenije: ako nesto radi - pa sto ga cackas onda???
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Dobro je sto si oprao dizne, s nasim gorivom preporuka je ciscenje na svakih 10-20kkm. Ako je auto zivnuo i lakse radi i ima vise snage na malim obrtajima znaci da je akcija bila potrebna i da je dobro izvedena. Osetices verovatno i smanjenu potrosnju. Sto se tice paljenja iz prve, pogledaj malo i svecice, jer ako su dizne malo brljavile onda je i auspuh bio malo garav pa su i svecice za zamenu. Druga stvar vozi ga malo i sve ce to da legne kako treba.

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #3
      + i kablovi ako su jos fabricki...
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #4
        Ja sam pre 3 nedelje takodje cistio dizne, ali "problema" sa paljenjem je bilo samo po montazi (dok se na napune gorivom, pritisak i sta vec).

        Ali nakon toga pali kao i uvek, tako da ta prica majstora "tako treba" nema veze sa zivotom.

        PS

        Ovo nije prvi put da sam cistio dizne i uvek je ista pojava, "problem" samo prilikom prvog startovanja motora.
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • Vladan
          CBC Senator
          • 18.08.2005
          • 248
          • Vuko.ebina
          • e46 325i

          #5
          Sri98 koji auto je u pitanju?

          Dfast, po tebi treba samo malo da ga razradim i sve ce se vratiti na svoje. Koja je verovatnoca da pusta neka dizna? Mozda gumica? Auspuh nije garav uopste ali je zardjao od vode koja curi povremeno iz njega.

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Nisam mislio da ga razradjujes , nego svi smo pomalo subjektivni i posle posete majstoru odjednom nam sve smeta, lupka, pucketa, odnosno sva cula su nam odjednom pojacana i primecujemo mozda stvari koje ranije nismo. Nisam vozio doticni auto, ali na bivsem audi-u, po fabrickom uputstvu verglanje do oko 5-6sekundi je normalno kod zagrejanog motora. Kod hladnog motora paljenje bi trebalo da je brze(par okreta). Opet neki bolje pale kad im se doda gas neki bez gasa i tako, varijacija ima dosta zavisno od podesenosti i stanja motora, ali hocu da kazem ako auto trazi malo duze verglanje od onog blic na pola kljuca, ne znaci da nesto nije u redu, nego naprotiv - vrlo je moguce da je sve u redu jer fabrika zna da napise tako nesto u fabrickom manualu.
            Ako je majstor koji ti je to radio ima iskustva i punu garazu onda mozes da mu verujes. Mozes isto tako da uporedis to paljenje s nekim ko vozi isti auto kao tvoj. Po meni nema razloga za brigu ako auto ide lakse i zivlje kako si vec opisao.

            Voda je normalan produkt sagorevanja i ne treba da te brine, auspuh nije garav-znaci odlicno odradjen posao.

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #7
              Originally posted by Vladan
              Sri98 koji auto je u pitanju?
              Nissan Almera
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • Vladan
                CBC Senator
                • 18.08.2005
                • 248
                • Vuko.ebina
                • e46 325i

                #8
                evo vec 5 dana kako vozim auto i stanje je nepromenjeno.
                Da li moze da bude do gumica dizni? Ili mozda do same dizne?
                Napominjem da nisam subjektivan, stvarno se muci dok pali.
                Jos nesto, uzmem pa zaverglam jako kratko, pa odmah ugasim i kad hocu opet da ga upalim tada startuje bez greske.

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #9
                  Dali su ubrizgavaci cisceni na motoru ili su skidani? Mozes li podrobnije opisati uvjete pod kojima nece upaliti na vrijeme? Hladan motor, vruc, nakon 20 min. stajanja? Ako gumice ubrizgavaca ne brtve, dovoljno je pospricati sprejem dok motor radi da bi se ustanovila zaptivnost. Druga mogucnost je da jedan ili vise ubrizgavaca cure, treca da je probio regulator pritiska goriva.

                  Comment

                  • Vladan
                    CBC Senator
                    • 18.08.2005
                    • 248
                    • Vuko.ebina
                    • e46 325i

                    #10
                    ok evo ovako:
                    brizgaljke su skidane i ciscene u ultrazvucnoj kadici. nekoliko puta po 15 minuta (pauza od desetak minuta).
                    Posle toga su vracene i podmazane su gumice mislim.
                    E sad u vezi paljenja.
                    Auto pali dobro nakon 1minuta, nakon 5 minuta.
                    Nakon 30 min., 1h , 2h, 4h vergla dugo pa onda upali. Ove intervale navodim jer sam vodio evidenciju svaki put kad bih ostavio auto negde.
                    Nekad mi se desi da ujutru upali na pola kljuca kao sto je bilo i pre ciscenja a nekad da vergla duze. Za jutarnje paljenje bas i nisam utvrdio neko pravilo.
                    Primetio sam jos i da svaki put kad primi i upali, to uradi dosta traljavo kao da ce da se ugasi. Kao da proguta knedlu, ne znam kako bih to opisao. Ranije se ponasao dosta "odlucnije".

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Mali test.
                      Probaj kada mislis da nece da upali iz prve da das kontakt....skines sa kontakta....sacekas malo pa opet das kontakt i palis. Vidi kako tada pali
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Vladan
                        CBC Senator
                        • 18.08.2005
                        • 248
                        • Vuko.ebina
                        • e46 325i

                        #12
                        @M-power probao sam to sto si rekao u vise navrata ali se nista ne menja.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          tipujem na O gumice brizgaljki, one se lako ostecuju i lako se nagrizaju prosutim gorivom(guma i benzin/sumpor se ne podnose bas najbolje).

                          mozda je trebalo njih odmah zameniti, jeftine su (oko 20-30 dinara barem one za bosove brizgaljke) i jedan potencijalni uzrok manje.

                          lici da opis simptoma ukazuje na povremeno fals vazduh i poseldicno losu mesavinu.

                          kada se sve zagreje gumice se malko prosire na mestu riseva, omeksaju i mozda pustaju vazduh/benzin (unutra/napolje) kako ne treba.

                          ako je vlazno tu oko gumica eto razloga za precizniji pregled.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #14
                            Jos nesto, uzmem pa zaverglam jako kratko, pa odmah ugasim i kad hocu opet da ga upalim tada startuje bez greske.
                            mozda nepovratni ventil na dovodu goriva ne drzi na duzi period?
                            kad zaverglas kratko pumpa napuni sistem, i prilikom ponovnog verglanja sve je ok.
                            ovo bas i nema veze sa ciscenjem dizni ali mozda se bas tad desilo ?
                            mozda kad su skimute dizne, izgubljen je pritisak , ventil se rasteretio i iz nekog razloga vise ne drzi kako treba..
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • Vladan
                              CBC Senator
                              • 18.08.2005
                              • 248
                              • Vuko.ebina
                              • e46 325i

                              #15
                              idem sutra ponovo kod majstora pa cu videti.

                              Comment

                              Working...
                              X