Problem sa radnom temperaturom - Hitno !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wooodoo
    CBC Senator
    • 01.10.2005
    • 214
    • Beograd

    Problem sa radnom temperaturom - Hitno !!

    U potanju je Audi 80 B4 2.0 monopoint.

    Dakle problem je sledeci. Majstor mi je promenio racvu koja se nalazi na glavi motora. Od kad je zamenio auto mi se mnogo brze zagreje,a ventilator pali tek kad kazaljka dodje skoro do 100c. Pre zamene palio je najkasnije na 92c a posto imam klimu nekad i pre. Ne znam u cemu moze da bude problem. Danas je 15c napolju,ne znam sta ce se desavati kad bude 30c. Rashladna tecnost je G11 i napominjem da od kada imam auto nikada temp. nije presla 95-96 c.
    http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc
  • darko-sice
    CBC Senator
    • 01.11.2005
    • 200
    • Aleksinac

    #2
    Termostat
    POZZZ

    Comment

    • Cacanin
      CBC Senator XXL
      • 10.10.2005
      • 343
      • Cacak

      #3
      Najverovatnije nece da otvori termostat i zato ne "mesa" vodu kroz sistem , probaj zameni termostat ( nije mnogo skup )

      90% mislim da je to u pitanju !




      PS: Ali ipak sacekaj nekog iskusnijeg sa forumu za 100% tacan odgovor!

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #4
        Ako je sve bilo u redu a on racvu onda bi trebalo da imas vayduha u sistemu...
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Wooodoo
          CBC Senator
          • 01.10.2005
          • 214
          • Beograd

          #5
          A da li je mozda problem u termodavacu koji se nalazi na racvi? On je povezan sa kabinom. Da li ima nekog uticaja na to kad ce da se upale ventilatori ili sluzi samo da pokaze temperaturu u kabini?
          http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

          Comment

          • don
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 483
            • Beograd

            #6
            Isti problem imam i ja, temperatura ode, a menjao sam termostat, i isti simptomi, dal postoji neki davac prekidac ili ko zna koje cudo da moze da bude, u pitanju je golf2, 1,6b
            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

            Comment

            • ToNcA
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2006
              • 868
              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
              • Mazda 6 2.0d

              #7
              Ja sam svojevremeno imao isti problem sa Audijem - suvise je kasno palio ventilator jer je termodavac bio - takav. Jednom je zahvaljujuci tome + tesna ulica u koju sam usao + 500m u rikverc zamalo "prokuvao".

              Problem je resen zamenom termodavaca. Nisam siguran da je ugradjen termodavac bas za Audii 80 jer je drugi palio ventilator na 86-87 a zna se da je njemu radna temperatura tik ispod 90 tako da je leti ventilator radio non-top ali bar kazaljka nikad nije presla 90.

              Probajte da zamenite termodavac i to bi trebalo da resi problem sa ventilatorom. Ako se i dalje bude grejao onda savetujem da proverite da li gubi vodu (desilo mi se i da je progoreo dihtung glave motora i da je tu gubio vodu - polako ali sigurno i non-stop pravio probleme sa temperaturom dok nisam skontao da trosi vodu)

              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #8
                imas vazduha u rashladnom sistemu
                kad je motor hladan napuni ga antifrizom, upali motor ,cep na radiatoru nevracaj , ostavi da radi dok se ne zagreje i termostat neotvori , kad se otvori povucice antifriz iz hladnjaka u motor , tako DOpunis antifriz do vrha zacepis hladnjak , posle stajanja kad se motor ohladi mozes jos malo dopuniti antifriza , ...
                da se termostat otvorio znaces tako sto ce se i fen upaliti u isto vreme , ako se temperatura pocinje penjati u kriticno stanje , a fen se nepali i termostat ne otvara , znaci da nevalja termostat ili nije pravilno instaliran (u nekim slucajevima okrenut naopako)
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                Working...
                X