U potanju je Audi 80 B4 2.0 monopoint.
Dakle problem je sledeci. Majstor mi je promenio racvu koja se nalazi na glavi motora. Od kad je zamenio auto mi se mnogo brze zagreje,a ventilator pali tek kad kazaljka dodje skoro do 100c. Pre zamene palio je najkasnije na 92c a posto imam klimu nekad i pre. Ne znam u cemu moze da bude problem. Danas je 15c napolju,ne znam sta ce se desavati kad bude 30c. Rashladna tecnost je G11 i napominjem da od kada imam auto nikada temp. nije presla 95-96 c.
Dakle problem je sledeci. Majstor mi je promenio racvu koja se nalazi na glavi motora. Od kad je zamenio auto mi se mnogo brze zagreje,a ventilator pali tek kad kazaljka dodje skoro do 100c. Pre zamene palio je najkasnije na 92c a posto imam klimu nekad i pre. Ne znam u cemu moze da bude problem. Danas je 15c napolju,ne znam sta ce se desavati kad bude 30c. Rashladna tecnost je G11 i napominjem da od kada imam auto nikada temp. nije presla 95-96 c.
Comment