VENTILI - lupkanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zeljko
    CBC Veteran
    • 22.05.2006
    • 115
    • Kać
    • Fiat Bravo

    #61
    Smesu je podesavao Dora i verujem da je OK, ali sam probao da odvrnem slavinu prvo za 1/4 pa 1/2 i na kraju za ceo krug ali nije bilo razlike.
    Da li moze biti problem u korekciji pretpaljenja? Ako moze, gde traziti gresku?
    Crevo za vakuum je na svom mestu. Skidao sam crevo i probao da ga zatvorim, oseti se vakuum.

    Comment

    • Zeljko
      CBC Veteran
      • 22.05.2006
      • 115
      • Kać
      • Fiat Bravo

      #62
      Resavajuci drugi problem resio sam i ovaj.
      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 908#373908

      Bio se raspao dihtung ispod miksera. Posle zamene dihtunga, podesen ugao paljenja na gornju granicu 7 stepeni.

      Sada se i auto sa "slabasnim motorom" moze voziti u rezimu:
      prva za kretanje->druga do 40 km/h->treca do 60 km/h->cetvrta do 80 km/h-> 80+ peta, sto znaci 2000-3000 obrtaja,
      bez kliktanja

      Comment

      • Pera
        CBC Veteran
        • 24.10.2007
        • 129
        • BG

        #63
        Re: VENTILI - lupkanje

        Da ne otvaram novu temu,ista muka-lupkanje ventila,auto Lada Samara 1.5,ovako stoje stvari:
        Pre pola godine radio sam generalnu zbog slabije i malo neujednacene kompresije,generalna uradjena,ali neuspela,izgleda da su ubacene malo sire hilzne,tj. bio je malo veci zazor izmedju klipova i hilzni i motor je malo duvao,mogao je jos da se vozi,ali mi to nije bilo resenje.U medjuvremenu se javio neujednacen rad motora,znaci na konstantnom gasu trza,bilo u voznji,bilo u mestu,a takodje se pri svakom jacem dodavanju gasa i opterecenju culo lupkanje ventila,paljenje stelovano stroboskopom,nista.
        Razne varijante sam cuo,i na kraju resim da otvorim motor,ventili ok,nijedan nije pregoreo,niti ima lufta,ali zazor na svima razlicit,na nekom 0.15,a na nekom i 0.40.
        Za svaki slucaj odnesem glavu ponovo na obradu,zamenjene gum.ventila ponovo,ventili oslajfovani i obradjeno lezeste,glava poravnata,bregasta dobra.Ovde mi prva stvar sumnjiva,na mas.obradi mi kazu da se na Samari ventili steluju na 0.15 i 0.25 mm.Prihvatim ja to,ali mi bese sumnjivo.Kasnije pogledam uputstvo,koje kaze 0.25 i 0.35 mm Zazor ostao iz prve varijante.
        Drugo,ustanovim da ima malo lufta izmedju klipova i stublina,i oseti se onaj ajnzac (valjda sam dobro rekao),i to posle samo 10 000 km.
        Odlucim da uzmem novi blok,koji je bio na nekom snizenju za prilicno povoljnu sumu,jer vise nisam hteo da se zezam sa hilznama.
        Zamenjene ponovo karike,klipovi ostali isti od prethodne generalne,nigde osteceni i nista slicno,radilica i lezajevi ok.

        Motor sastavljen prekjuce,stanje ovakvo:
        I dalje neravnomerno radi-da napomenem samo da je cela struja vise puta menjana,proveravana i nista nije utvrdjeno,znaci i u mestu i u voznji,samo je to malo manje izrazeno nego pre,motor ne duva,dobro pali,vuce,ali jos nije presao ni 200 km,pa mislim da ce stanje biti jos bolje.
        Ventili ponovo lupkaju,i na plinu i benzinu,probao sam sa jos kasnijim paljenjem i nista.
        Moje konkretno pitanje je:da li mozda zbog manjeg zazora ventila (0.15 i 0.25 mm-fabricki 0.25 i 0.35 mm ) mogu da lupkaju ventili i da motor radi neravnomerno???
        Ako jos neko ima neki savet,dobro dosao je
        Nadam se da ce neko imati strpljenja da procita sve ovo
        Lada Samara 1.5

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #64
          Re: VENTILI - lupkanje

          Procitah ja
          Pa zbog manjeg zazora ne bi trebalo da lupaju. Da ne ravnomerno radi moze, ali ako je bas zazor tacno toliki na zagrejan motor ne bi trebalo da ima problema u radu zbog toga u normalnim uslovima.
          Su proverena sva creva, spojevi deluje da mozda vuce negde fals vazduh. Kakav je karburator, dal je prekontrolisan, da li ima onu gumu kao spoj karburatora i usisne grane, da nije porozna?
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          Working...
          X