NEED POMOC!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LaMar
    CBC Veteran
    • 01.03.2006
    • 140
    • Beograd

    NEED POMOC!!!!

    Imam mogucnost da kupim staru verziju Ford Probe 2200 kubika 12 ventila sa turbom i intercoolerom ali oni fabricki imaju samo 140 konja (odnosno jos manje ali se na toliko zaokruzuje) pa mi nije jasno zasto tako malo iz tolike kubikaze kada mi je prethodna honda imala skoro toliko a imala je fabricki 2000 kubika i 12 ventila i plus je imala one uzas karburatore. Mislim cemu turbo? Gde je to povecanje snage?

    Iako auto ima tri nacina menjanja brzina odnosno onaj lepi prekidac koji kaze:
    sport :-)
    normal
    soft

    A tek kako je unutra sredjen plus napolju fabricki remus i ekstremno tamna varijanta kao stvorena za divljanje nocu sa neregistrovanim autom!!!

    Novije verzije nemaju turbinu ali imaju V6 motor i naravno 24 ventila pa imaju 150 konja!

    Da li se iz ovog auta isplati traziti jos konja a pod tim ne podrazumevam samo 10 dodatnih cipom ili slicno vec ici na >200 KS

    Auto izlazi dzabe jer je crnogorac a treba mi za divljane po kraju jer i da ga mogu registrovati uzasno je skupa registracija a i mnogo bre trosi!
    Jel ima neko iskustva sa pomenutim???
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Kupi ga neces da se za****s tih njegovih 140 konja vuku ko neki drugi od 200 i kusur, vozio sam taj Probe malo a i ortak koji ga je imao a sada ima BMW 525 24v od 192 ks kaze da mu je probe bolje isao i da je ubrzavao bolje utisak kako kaze "kao motorcikl", motor mu totalno rasterecen i ima prostora za tuning+solidani obrtni moment od oko 285nm

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      svi fordovi preobe koriste mazdine motore
      taj motor ima low presure turbo i setovan je na niski BOOST , nema potrebe vise snage ,
      dignes mu boost i videces onda sta radi
      ti motori nisu losi , naravno imaju svoje mane kao i svi ostali , ali prelaze dosta
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        Najvise mi se "svidja" motiv za kupovinu...

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          Novije verzije nemaju turbinu ali imaju V6 motor i naravno 24 ventila pa imaju 150 konja!
          novije verzije
          1993 ima 165 konja na 6700 obrtaja
          1994-1995 imaju 165 konja na 6400 obrtaja
          1996-1997 sto je i zadnja godina proba druge generatije i zavrsena je sa GTS modelom
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #6
            Originally posted by starac vujadin
            Najvise mi se "svidja" motiv za kupovinu...




            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • LaMar
              CBC Veteran
              • 01.03.2006
              • 140
              • Beograd

              #7
              E pa kada ste toliko upoznati sa tim autom objasnite mi sta da radim po pitanju njegove PUMPE VISOKOG PRITISKA koja se nalazi na MENJACU i naravno hladi gore pomenutog? Lik mi kaze da je gotova da ode a da to vuce i dodatni problem jer nema takvih menjaca na nasem dragom trzistu pa da se samo moze ubaci komplet manuelni menjac koji mozda i bolje vuce ali nema tu krajnu brzinu kao ni pribilzni uzitak sportskog auto kada menjate brzine kao alonso ili ti samo rucicu na dole bez kvacila,bez icega .... STRAST KOJA NIKAD NE PRESTAJE...
              sta da radim?!?!?!?


              Znao sam da nista nije jeftino kao sto prvo izgleda ali...

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #8
                o kakvoj ti pumpi
                to je automatski menjac
                i pumpa za ulje se nalazi unitar menjaca napolju je samo mali hladnjak

                ako se dugme prebaci na sport nista on bolje nevuce samo sto ide u vece obrtaje
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • LaMar
                  CBC Veteran
                  • 01.03.2006
                  • 140
                  • Beograd

                  #9
                  Pumpa jeste u menjacu ali da li je taj auto o.k. za kupovinu ako ako mi prodavac majstor kod koga je on sada kaze da se mora sredi ta pumpa dok ne sje.e ceo menjac a kako kaze "steta za menjac" i da li se tu moze ugura neki obican manuelni menac ili moram da izdvajam brdo para za taj? Da li se i te pumpe mogu repariraju kao i za vodu i za motorno ulje? Jel moze neko bolje da me uputi u svrhu,proces i bitnost te pumpe kao i celog tog automatskog menjaca? Zaista sam prvi put seo u auto sa automatskim menjacem pa neznam kako to funkcionise!

                  >SAAB PoWeR Znaci ono dugmence samo kaze da se kasnije menjaju brzine u sportu i ranije u softu? Da li je moguce ubaciti neki uredjaj koji kada je auto na SPORTu odmah daje turbini instrukcije da gura veci pritisak i slicno ili ne??

                  Zasto je tako tesko naci na internetu njegove karakteristike?

                  Comment

                  • SAAB PoWeR
                    CBC Senator XXL
                    • 26.04.2005
                    • 1394
                    • tu iza coska(Milwaukee USA)

                    #10
                    svi probovi imaju problema sa menjacima bio to automatik ili menjac
                    iskreno , nemam pojma o kakvoj pumpi pricas i sta ti je majstor rekao
                    kada automatski menjac rikne iznutra nije ga tek tako napraviti
                    ko zna sta mu je mozda je neki senzor otisao
                    I KAKO JE MAJSTOR DOSAO DO ZAKLJUCKA DA MENJAC NEVALJA (KOI SU SIMPTOMI)
                    menjac naravno mozes da stavis manuelni samo sto moras cinimi se dva nosaca motora da zamenis i poluosovine , treba ti pedala kvacila , cilindar kvacili
                    posto oni imaju hidraulicno i sifter
                    sto se tebi i nebi isplatilo da radis kosta te previse taj sport
                    inace nije muka sve da se preradi
                    vec sam radio to samo na novijem probu V6
                    sto se tice dugmadi
                    mazda MX6 koja ima isti motor
                    dolazi sa elektronskom suspenziom
                    na istrument tabli ima dugme na kome pise
                    sport
                    soft
                    normal
                    tako da mozes regul;isati suspenziju
                    taj sistem nisam video na probu bar ovde u USA
                    a za turbo nemozes staviti dugme da bi pravio veci boost
                    moras sam da pojacas boost ili da nabavis digitalni boost controler (sto je preskupo za tvoje uslove)
                    sto se tice karakteristika ima ih nasve strane
                    www.google.com zna sve
                    naprimer ovako nesto
                    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                    Comment

                    • LaMar
                      CBC Veteran
                      • 01.03.2006
                      • 140
                      • Beograd

                      #11
                      Pa i sam mogu da cujem kako nesto melje ispod rucice dok radi a majstor kaze da je to zbog te pumpe koja gubi ulje pa se javlja veca temperatura ulja koja nije dovoljno stitila menjac pa je sada vec poceo da "ostri" zupcanike! Ja sam malo pretrazio po oglasima i otpadima tu pumpu ili ceo menjac ali nema mnogo takvih modela (GT TURBO) a kao sto rece i na vecini odlazi upravo menjac! Da li ta pumpa moze da se reparira i sta sa menjacem, mislim da li tu moze da se odradi ono -das tvoj menjac fordovom servisu a oni ti daju neki drugi repariran i naravno to im platis par soma jevreja- ili da trazim u inostranstvu po otpadima da mi posalju? Jel mi je dovoljna pumpa da se zameni ili mora ceo menjac ? Ima neki glup zvuk koji se na velikim obrtajima i necuje toliko ali na leru kao da mrvi metal!
                      Posto mi se nikako ne isplati da menjam sve sto je SAAB PoWeR nabrojao "
                      dva nosaca motora da zamenis i poluosovine , treba ti pedala kvacila , cilindar kvacili
                      posto oni imaju hidraulicno i sifter
                      " za auto koji bi vozio po kraju ili da uvezem drugi iz inostranstva ili da trazim drugi auto!

                      Comment

                      • LaMar
                        CBC Veteran
                        • 01.03.2006
                        • 140
                        • Beograd

                        #12
                        Pa u sustini vec sam razmislio i bolje je da odustanem od njega!!! Ima mnogo da se ulaze a auto je za jurcanje , ako naidjem na slican sa papirima mozda se i zaletim ali nikako preko 2000 kubika. Ovde u Kragujevcu mi i onako ubijaju novcanik sa njihovom poentom lokalne takse koja kaze da preko 2000 kubika mora da se naplati skoro duplo vise nego od 1800-2000 kubika. Uzas, mislim da li se iko od gradskih oca ikad provozao u autu ispod 2000 kubika! A da ne pricam da mi opet nude onu staru opel omegu od 3000 kubika za neke bezveze pare sa plinom koju izgleda niko nece da kupi jer trosi preko 20 litara plina po gradu a ja bih je uzeo ali otisao da vidim koliko bi kostala registracija i kada sam video - UZAS- 48000 sa osiguranjem za auto koji kad vide panduri odmah zaustavljaju! Trenutno sam u fazi da stedim i da kupim neki mali gradski japanac sa Wti-em kao sto je AYGO od 1000 kubika i da uzivam po gradu,kada ce se vise pojaviti polovnjaci!
                        U svakom slucaju drugu je sada palo na pamet da ubaci motor od neke lance 2000 u jugasina pa eto zanimacije za ovo kisno leto!!!
                        Hvala svima i pozdrav!

                        Lock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Comment

                        • Dren
                          CBC Senator XXL
                          • 24.08.2005
                          • 1068
                          • Sarajevo

                          #13


                          Pametna odluka...

                          Comment

                          Working...
                          X