Nemiran rad motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    Nemiran rad motora

    Od petka imam problem,sa autom. Naime desilo se sledece prvo mi se ugasio par puta na leru mislio sam da je zbog hladnog motora,ali posle toga kad se ugrejao radio je dobro ali je ponekad opadao ler gas. Onda sam stao na nekih 20 minuta(verovatno se opet ohladio nesto malo) pa je poceo opet da se gasi i da cima na nizim obrtajima. E sad vec ceo dan pokusavam da nadjem kvar,ler gas uopste nemam samo se ugasi, a kad mu dam veci gas na 3000 obrataja radi ali trese se motor. Proverio sam svecice,razvodnik,platine,bombinu,razvodnu ruku,svega sto sam se setio ali nisam nigde nasao nikakav kvar. Sta bi moglo da bude???? HITNO MI JE JER MORAM NA REGISTRACIJU DA IDEM!
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    #2
    Nisi se setio kondenzatora?
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

    Comment

    • darko-sice
      CBC Senator
      • 01.11.2005
      • 200
      • Aleksinac

      #3
      Ili vakum pumpice na razvodniku....
      POZZZZ

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #4
        Gledao sam i jedno i drugo. Kondenzator sam promenio,a pumpicu sam stavio drugi i isto je.Cak sam i ventile proveravao,i drugi razvodnik stavljao.
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • Miljan
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2006
          • 459
          • Nis

          #5
          A karburator ?

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #6
            I to sam pregledao! Goriva ima varnice ima ali ne radi kako treba!
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • dekideki
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1914
              • Beograd

              #7
              **pretpaljenje mozda, podesavanje, da budem precizniji...
              svi delovi ispravni a zeza. meni lici da ti se pomerilo pretpaljenje, video sam ovakav sindrom vise puta...
              **mada, mozda i pumpa za gorivo, filter za gorivo. moze da ima goriva u karbu, ali posle nekog vremena presusi. otvori usis, kaplji u karb gorivo iz flasice, i ako radi to je.

              poz.
              .

              Comment

              • KdF
                CBC Senator
                • 06.12.2004
                • 242
                • Beograd

                #8
                Mogla bi da bude zapusena ler dizna karburatora, ili da ne otvara elektroventil jer je crko, zaglavljen ili ne dobija struju. Moze biti da karburator nema elektricnu masu (zica od pumpe za benzin do karburatora) pa ventil zato ne otvara.

                A moze biti i da negde vuce fals vazduh (na primer na gumenom postonju karburatora).

                Comment

                • KdF
                  CBC Senator
                  • 06.12.2004
                  • 242
                  • Beograd

                  #9
                  Desava se ponekad da se onaj mali oring (gumica) na srafu za stelovanje mesavine raspadne i da se taj sraf sam od sebe okrece. Isto vazi i za veliki sraf za ler gas.

                  Comment

                  • Misha
                    CBC Veteran
                    • 22.10.2004
                    • 117
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by KdF

                    A moze biti i da negde vuce fals vazduh (na primer na gumenom postonju karburatora).
                    Ovo je najrealnije, ja sam promenio jedno pet gumenih nosaca, svaki put se auto ponasao slicno ovome!

                    Comment

                    • remus
                      CBC Senator XXL
                      • 25.12.2004
                      • 695
                      • Zrenjanin

                      #11
                      Danas sam izmerio kompresiju i rezultati su sledeci 8 - 8 - 8.5 - 8 sad znam zasto mi dimi auto. Inace dozvoljena minimalna komresija je 7 bara.
                      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Kompresija koju si naveo je zrelo za generalnu, sve što je ispod 9 je gecrkt davno.
                        Kompresiaj ne može toliko da padne preko noći pa ne verujem da je to uzrok da auto odjednom ne radi kako treba. proveri ventile da li su naštelovani, da nisu pretegnuti. Da li taj auto ima plin?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • remus
                          CBC Senator XXL
                          • 25.12.2004
                          • 695
                          • Zrenjanin

                          #13
                          Nema plin i nikad nece ni imati dok je kod mene! Ventile sam proverio i svi su ok. Bio mi majstor kaze da preliva karburator jer mi se vraca neka bela para od benzina kad ugasim auto. Inace jel moze da bude zbog fals vazduha??? Sutra cu da proverim za falsh!
                          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Onda očisti ili zameni karburator, ako toliko preliva normalno je da ne radi na leru i da se guši na manjim obrtajima. Može i falš vazduh da utiče pa pogledaj postolje karburatora da li dobro dihtuje.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • remus
                              CBC Senator XXL
                              • 25.12.2004
                              • 695
                              • Zrenjanin

                              #15
                              Posle svega sto ste naveli da pogledam i sto sam sam znao da moze da bude kvar jos uvek je isto. Znaci motor zivi do nekih 1000-1200 obrtaja ispod toga se samo ugasi tj ugusi. A na vecim obrtajima se trese ali radi i prima gas sve do kraja zanci nekih 6500-7000 obrtaja nisam bas hteo da idem do kraja i isto tako kad pustim i naglo dam gas sve lepo prima samo ne radi kako treba i gasi se. Promenio sam tri karburatora 2 od GOLF-a i 1 od Stojadina i uvek je isto gasi se i trese se na vecim obrtajima. E da i kad radi auto par minuta tj malo se ugreje posle toga mi izlazi neki beli dim (verovatno benzinska para) na karburatoru. Izmenjao sam 3 seta svecica jer mi je drug rekao da je do njih inace moje su NGK presle oko 8000km i isto je. Skidao sam razvodnik,promenio platine i kondezator cak sam proverio centrifugalne tegove tj. Opruge da nisu pukle ili spale sve je na mestu. Skidao sam i zupacasti kajs da vidim da li je u fazi. Kupio nove kablove,pogledao razvodnu ruku,kapu i sve je OK samo ne radi. Inace pre 2-3 nedelje mi je radjena glava menjani ventili, vodjice, tefloni, bregasta, klackalice znaci sve je radjeno pa sam pomislio da nije mozda do zazora ali i to je u redu sve je onako kako je sam nastelovao kad sam sastavljao. Ako mi neko kaze sta je kvar posle svega ovoga,bicu mu zahvalan do kraja zivota i castim ga pivom ili sta hoce!!!
                              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                              Comment

                              Working...
                              X