Dakle, vec neko vreme imam sledece simptome...gubi ulje, gubi vodu, nabija pritisak u crevima za vodu, blok motora (i okolina) je konstatno masan od ulja, kolko god ja prao motorni prostor, u vodi se primecuju tragovi ulja, i neke "sline"...majstor kaze klasicni simptomi dihtunga glave koji je zreo za zamenu. Jedino sto ne pusta vodu u ulje. Motor je GSi 1.8, 18E motor.
E sad, par pitanja:
majstor kaze da prilikom zamene dihtunga da ce glava morati na ravnanje u svakom slucaju, bila ona kriva ili ne. Da li je bash obavezno ravnanje glave? Ili se radi samo ako se nekim ispitivanjem utvrdi da je kriva ili napukla? Kako se to ispituje? Ko to ispituje? Da li treba da izbegavam to ravnanje glave, jer se bojim da mi ne skoci kompresija. Ili je to suvise sitno da bi uopste razmisljao o stepenu kompresije?
Druga stvar, performanse su mu malo pale...kao da mu fali jedno 20ks...3 faktora su se promenila kad je snaga opala...prvo, taj dihtung....drugo, menjao sam zadnji lonac (okacicu skice starog i novog da bi ste stekli sliku)...trece, auto je konvertovan na LPG josh pre skoro godinu dana, i od kako je krenulo da ovo sa dihtungom, isparivac je dugo hladan, slabo se zagreva...otprilike dok se on zagreje, ja sam zavrsio voznju i ugasio motor...e sad, koji od ovih faktora je uzrok slabijih performansi?
Dihtung, hladan isparivac ili zadnji lonac?
Tj, da li kad budem sredio ovo sa dihtungom i kad ispravac ponovo bude dobijao toplu vodu u odgovarajucoj kolicini, da li ce se performanse vratiti na staro ili da posetim opet auspuh servis?
Ovo ispod su skice starog i novog lonca....levi je stari, desni novi.
E sad, par pitanja:
majstor kaze da prilikom zamene dihtunga da ce glava morati na ravnanje u svakom slucaju, bila ona kriva ili ne. Da li je bash obavezno ravnanje glave? Ili se radi samo ako se nekim ispitivanjem utvrdi da je kriva ili napukla? Kako se to ispituje? Ko to ispituje? Da li treba da izbegavam to ravnanje glave, jer se bojim da mi ne skoci kompresija. Ili je to suvise sitno da bi uopste razmisljao o stepenu kompresije?
Druga stvar, performanse su mu malo pale...kao da mu fali jedno 20ks...3 faktora su se promenila kad je snaga opala...prvo, taj dihtung....drugo, menjao sam zadnji lonac (okacicu skice starog i novog da bi ste stekli sliku)...trece, auto je konvertovan na LPG josh pre skoro godinu dana, i od kako je krenulo da ovo sa dihtungom, isparivac je dugo hladan, slabo se zagreva...otprilike dok se on zagreje, ja sam zavrsio voznju i ugasio motor...e sad, koji od ovih faktora je uzrok slabijih performansi?
Dihtung, hladan isparivac ili zadnji lonac?
Tj, da li kad budem sredio ovo sa dihtungom i kad ispravac ponovo bude dobijao toplu vodu u odgovarajucoj kolicini, da li ce se performanse vratiti na staro ili da posetim opet auspuh servis?
Ovo ispod su skice starog i novog lonca....levi je stari, desni novi.

Comment