Koliko platiti i gde kupiti injectore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hic
    CBC Veteran
    • 17.11.2006
    • 185
    • Zagreb. Croatia

    #61
    moze uvijek do 5 bara (72Psi)

    nakon toga na LOSIM ECUima koji imaj slabije strujne drivere I NISU U STANJU OTVORITI VELIKE INJEKTORE DOVOLJNO BRZO, niti ih kontrolirati na visem tlaku goriva dolazi do problema. To najbolje znaju oni koji sa losim sistemima rade....ja obicno nemam nikakvih problema. A sprej je tako fino maglovit...a ne da piša.

    Comment

    • FiatGroup
      CBC Senator
      • 11.06.2005
      • 228
      • Rijeka

      #62
      pattern inection... o tome ti?
      *************************************
      The best is the enemy of the good
      The proof of the pudding is in the eating
      *************************************

      Comment

      • kutija
        CBC Veteran
        • 30.11.2005
        • 100
        • Split,Hrvatska

        #63
        Originally posted by Hic
        brick
        svaka cast, velik je onaj koji prizna gresku.

        Prije bih rekao da je onaj koji prizna pogresku normalan ,nema nista veliko u tome...makar u mom svijetu

        2 bricka iz aviona je jasno da ne bi koristli ovakvu pumpu na autu od 1xx ks sa baznim pritiskom regulatora benzine od 2.5-3 bara....
        Svaka cijena ispod 200 eura je za 044 pumpu povoljna....

        2 Hic: ja ne bih gurao tvornicke injektore preko 4 bara baznog pritiska na regulatoru pogotovo ako ciljam na sigurnost.Ako nema dovoljno goriva sa injektorima na 4 bara,onda idu veci injektori.

        Uglavnom nije neka nauka odredit koliku pumpu sa kolikim injektorima za koliko snage ako se znaju podaci o protoku na odredenom tlaku pumpe i injektora...

        Kod turbo auta kod odabira pumpe je vazno u obzir uzet koliki pritisak turbine ce se koristit...
        jel npr. ako cemo gurat 1.5 bar i imamo 3 bara baznog pritiska benzine na regulatoru tada gledamo da pumpa ima dovoljan protok goriva na 4.5 bara.a ako koristimo npr. 4 bara bazni pritisak i recimo 2 bara tlaka tada pumpa more imat dovoljan protok na 6 bara itd itd........

        Comment

        • FiatGroup
          CBC Senator
          • 11.06.2005
          • 228
          • Rijeka

          #64
          sto ono reče "pattern injection"? joj sto je to
          *************************************
          The best is the enemy of the good
          The proof of the pudding is in the eating
          *************************************

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #65
            @FiatGroup

            Zaista mislis da je iko raspolozen da te slusa kako siris negativnu energiju na sve strane? Kad god se povede pitanje o kakvom tuningu, tu si da uskocis i pohvalis se kako to znas bolje. I onda izbegavas odgovore na konkretna pitanja. Trenutka kada neko drugi krene da konkretno odgovori na bilo sta, eto tebe opet sa dozom sarkazma, negativnosti i podhebavanja - sta ti tu vidis korisno, odnosno mislis da to ikome sluzi, ili da ce bilo ko to preterano trpeti?

            Imas jos malo fore, a posle...
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Hic
              CBC Veteran
              • 17.11.2006
              • 185
              • Zagreb. Croatia

              #66
              Originally posted by kutija
              Originally posted by Hic
              brick
              svaka cast, velik je onaj koji prizna gresku.

              Prije bih rekao da je onaj koji prizna pogresku normalan ,nema nista veliko u tome...makar u mom svijetu

              2 bricka iz aviona je jasno da ne bi koristli ovakvu pumpu na autu od 1xx ks sa baznim pritiskom regulatora benzine od 2.5-3 bara....
              Svaka cijena ispod 200 eura je za 044 pumpu povoljna....

              2 Hic: ja ne bih gurao tvornicke injektore preko 4 bara baznog pritiska na regulatoru pogotovo ako ciljam na sigurnost.Ako nema dovoljno goriva sa injektorima na 4 bara,onda idu veci injektori.

              Uglavnom nije neka nauka odredit koliku pumpu sa kolikim injektorima za koliko snage ako se znaju podaci o protoku na odredenom tlaku pumpe i injektora...

              Kod turbo auta kod odabira pumpe je vazno u obzir uzet koliki pritisak turbine ce se koristit...
              jel npr. ako cemo gurat 1.5 bar i imamo 3 bara baznog pritiska benzine na regulatoru tada gledamo da pumpa ima dovoljan protok goriva na 4.5 bara.a ako koristimo npr. 4 bara bazni pritisak i recimo 2 bara tlaka tada pumpa more imat dovoljan protok na 6 bara itd itd........
              Ja koristim Delphije od 1050ccm na gotovo svim motorima. Ako ne, onda siemens dekra 006.

              To dvoje mos' filat koliko hoces. Ja ih koristim do 7 bara ukupno bez problema.

              To sto se tice sigurnosti i 85% duty cyclea je narodna prica kao i ispiranje cilindara gustom smjesom, te knock limited motori.

              U praksi puuuno bolji i iskusnijih tunera (mogu ti i to obrazloziti na dugacko i siroko), s kojima sam imao prilike razgovarati, NIKAD nije zatajio injektor, jedan je u 25godina vidio SAMO 1 motor koji je bio unisten radi BORE WASH-a (a to je bio NOVI motor kod kojeg je tvornickom greskom injektor bio STALNO OTVOREN pa je nakon 2000milja riknuo taj cilindar), a doticni ima preko 6000 sati dyno tuninga na svim vrstama dyno-a i do sada je u 25 godina vidio 1 MOTOR koji je bio knock limited. Pametnome dovoljno....

              Ja osobno jako cijenim toga covjeka, a i sve ostale s kojima imam prilike suradjivati (citaj: HELP!) i ne vjerujem da bi mi lagao. Te to uzimam zdravo za gotovo. Dok SAM ne ustanovim sto i kako, ja NE VJERUJEM INTERNETSKIM PRICAMA. Do sada sam ih u praksi SVE POTUKAO na svojim autima. heh...

              Comment

              • BMW 325i
                CBC Senator XXL
                • 25.06.2005
                • 338
                • Novi Sad

                #67
                Pomalo stvarate problem i komplikaciju tamo gde ne postoji ne vidim zasto neki ljudi vole da u poslu uvek imaju problem,cak i kad ga nema oni ga stvaraju ili naslucuju, i onda budu srecni kad ga rese...?
                Doris je vozila mini moris.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  pa iz aviona je jasno da ne bi koristli ovakvu pumpu na autu od 1xx ks sa baznim pritiskom regulatora benzine od 2.5-3 bara
                  verovatno se ne susreces cesto sa Volvoima, generalno

                  kod Volvoa nista nije tako jasno kao sto se cini na prvi pogled. sve je naizgled isto kao i na bilo kom autu ali kada zatreba vise od obicnog tu je obicno iznenadjenje da je fabrika vec ugradila predimenzionirano.

                  taj auto, tj ti motori bez ikakve izmene u sistemu napajanja gorivom sa 1xx KS idu na 3xx KS. ne treba nova jaca pumpa, nove brizgaljke, nista od hardvera.

                  pumpa koju sam naveo (VOlvo 045- Bos 069,039,025) je ista ona pumpa koja se koristi na turbo Porseima (pise na bosovom sajtu, u tabeli) a fabrika je eto ugradjuje serijski. uopste mnogo sto sta serijski Volvo deli sa Porseom, BMWom, Rolsom a poreklom je od Bosa, cisto kao izvor ako zatreba.


                  mnogo sto sta Volvo koristi serijski sto se smatra specijalnom dodatnom ugradnjom. tipican primer su 4oro klipne kocione celjusti na atmo motoru od 82KS. Volvo nije firma koja se preterano osvrce na stednju pri konstrukciji i izradi sto bas i nije zgodno za profit ali jeste za vlasnika
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • FiatGroup
                    CBC Senator
                    • 11.06.2005
                    • 228
                    • Rijeka

                    #69
                    2 206 peace and blessing
                    MEA CUPLA

                    Sada je faza zajabancije.
                    Ako ti sto trba tu sam na u2u...
                    Ne brini se za asisstenciju, trnutno je situacija da pisu oni koji imaju vise vremena od mene.




                    p.s.
                    To oko malo vremana zaboli me uvo... od toga se ne zivi.. stoga ne shvacaj to sve tako srcano dobices infarkt a tako mlad bijashe
                    *************************************
                    The best is the enemy of the good
                    The proof of the pudding is in the eating
                    *************************************

                    Comment

                    • FiatGroup
                      CBC Senator
                      • 11.06.2005
                      • 228
                      • Rijeka

                      #70
                      Sve popularne pumpe 044 kostaju 160?
                      Mozete je nabaviti i u sloveniji legalno http://www.sinter.si
                      *************************************
                      The best is the enemy of the good
                      The proof of the pudding is in the eating
                      *************************************

                      Comment

                      Working...
                      X