Vozim Kadett suzu 1.3. Gubim dosta antifriza, dok je auto zagrejan pusi se bela magla iz posude i pomalo mi kao mirise na plin (posto vozim na isti). Na sipci ulja nemam nikakvog taloga ali zato imam majonez na poklopcu za dolivanje ulja. E sad ne znam da li to ima veze sa kondezacijom ili sa mesanjem ulja i vode. Mislim da nije problem sa busnim hladnjakom.
Da li je otisao dihtung glave?
Collapse
X
-
Da li je otisao dihtung glave?
Gubim dosta antifriza
dok je auto zagrejan pusi se bela magla iz posude i pomalo mi kao mirise na plin (posto vozim na isti)Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
-
-
Ma nemoj!
Ako ne dize nivo ulja onda bi dihtung trebalo da je u redu.
Meni je gubio rashladnu tecnost na onim racvama gde su creva koja vode do isparivaca, malo kljuc (mislim 6 ili 8-ca), malo krstasti srafciger i problem je bio resen.
Skoro sam cuo pricu da usled losije membrane u isparivacu moze doci do guranja plina u posudu za rashladnu tecnost, usled cega moze doci do pojave mirisa plina u samoj posudi i stvaranja utiska da tecnost "vri" (zbog mehurica gasa).To je vec tema za Doru ili Ivana!
P.S. Ziveo OPCS!EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
ALEXA
kakve veze ima nivo ulja sa dihtungom glave?
ako dize nivo ulja to je zbog membrane na pumpi jer propusta gorivo i onda dize nivo ulja
to sto DIMA kaze da mu se pojavljuje para u boci " moze " da bude od gasa ali to sto mu se pojavio " majonez " na poklopcu ulja u najmanju ruku je kondez ALI ( uvek to ali ) verovatno je ( kao sto rece BOOST ) dihtung na glavi JBG
DIMA suoci se sa svojim strahom.Istina po nekad moze biti bolna
nije uvek sve tako crnozasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Pole: "ALEXA
kakve veze ima nivo ulja sa dihtungom glave?"
To sto ti kazes u vezi pumpe za gorivo i njene membrane koliko ja znam kao laik ima veze samo kada je u pitanju mehanicka pumpa, a ne i elektronska koja obicno stoji u rezervoaru.
Gde u rezervoaru moze da pomesa ulje i benzin, kad se i sama podmazuje benzinom!?
Kad ode dihtung glave koji valjda pravi barijeru izmedju ulja za podmazivanje motora i tecnosti za rashladjivanje istog, sta je po prostoj logici moguce da se desi-osim da ih pomesa!?
NAPOMENA:
Neka me isprave svi koji se iole razumeju u motore i mehaniku, a stopostotno znaju da se pravim pametan i lupetam!
Unapred zahvalan JA!EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
1+1=2
Gubi tecnost kad je klip u fazi u****vanja a nabija plin u istu kad je u kompresiji.
===========================
To sto ti pricas sa siparivacem je moguce ali parametri nisu u skladu. Po svoj logici je pritisak plina iza membrane veci nego je pritisak vode u sistemu te bi sistem za hladjenje mogao da dobije plina u sebe. U tom slucaju voda iz sistema bi isla u isparivac, to bi bilo mesto gde bi mogla da se trosi po opisu, jednostavno, motor bi u****vao vodu kroz meshach , sto bi dalo prizvuk detonacija i remetilo rad motora ozbiljnije, bar toliko da b se reagovalo na gresku rada motora.
Ovde bi verujem majstori za autogas iz iskustva mogli reci vise o ovoj teoriji, takodje bi bilo vidljivo na samom usisu, dakle, moglo bi se opticki ustanoviti da rashladna techost ide u motor.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by alexa05NAPOMENA:
Neka me isprave svi koji se iole razumeju u motore i mehaniku, a stopostotno znaju da se pravim pametan i lupetam!
Unapred zahvalan JA!
Comment
-
-
Bez ljutnje, ipak se ti bar 1000x vise razumes od mene u gore navedeno. Bar cu nauciti nesto!EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Kade bi ispariva? dozvolio da gas prodre u vodeni prostor dolazilo bi do naglog isparavanja i time smrzvanja (stvaranja leda) na tom mestu. Videlo bi se na ispariva?u.
Kad zaptiva? glave produva prema cilindru, pritisak je veliki i kompresija ide u vodeni prostor. Sa kompresijom ide i plin pa otud miris u boci.
Pucanje zaptiva?a može biti malo tek toliko da se na temperaturi ostvari prolaz pritiska pa time ide samo pritisak na jednu stranu. Voda sa druge strane nema taj pritisak i ne curi u cilindar pa time nema ni pove?avanja nivoa ulja.
Kad je rupa tolika da ima i voda prolaz onda nema dileme da li je produvao zaptiva?. Samo slepac ne vidi taj dim...
Comment
-
-
Re: Da li je otisao dihtung glave?
Da li je onda pozeljno da se zameni ceo set dihtunga glave i obrade lezista ventila (pored ravnjana glave). Izmedju Elringa, Victor Reinza i Glasera - koji set dihtunga preporucujete?
I u cemu je razlika izmedju standardnih M10 srafova kvaliteta 10.9 koji su negde oko 150din i srafova od 3e pa do 20e koji se spominju po forumu?OPEL ASTRA G 1.4 16V
Comment
-
Comment