Vakum razvodnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dima
    CBC Senator
    • 14.02.2007
    • 200
    • Niš

    Vakum razvodnika

    Gde moze da se nadje vakum za razvodnik paljenja za kadet e 1.3. Da li je moguce da se nekako zameni membrana ili da se preradi vakum od npr zastave 128 ili nekog drugog auta?
    OPEL ASTRA G 1.4 16V
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    #2
    kako mislis gde da se nadje VAKUM ?????
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      #3
      tesko da ces naci a i kad je nadjes nij ispod 20 evrica,pitao sam moze da se poruci,pa sam otvorio pertl gde je i sastavljena,koliko se secam da je na membrana na sraf,iskoroio od cirade,namazao hermetikom i ponovo zapertlovao i radi vec drugu godini bez problema ,obavezno namazi i ispod i iznad membrane
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      • dima
        CBC Senator
        • 14.02.2007
        • 200
        • Niš

        #4
        Pa tako sam i mislio da nesto nabudzim, posto mogu da se nabave membrane vakuma razvodnika iz 128-osmice. U svakom slucaju je znaci - izvodljivo.
        OPEL ASTRA G 1.4 16V

        Comment

        • ĆOMI
          CBC Senator XXL
          • 31.08.2006
          • 1705
          • Braće Jerković,Vozd
          • Stilo JTD 16V

          #5
          Izvinjavam se,ali malo sam zatecen .Cemu sluzi taj vakkum? Gde stoji? Sta se desava kad on rikne? Jer moze neka slika?

          Puno pitanja,jel da?
          OPEL CLUB SERBIA

          Comment

          • npetar
            CBC Član
            • 21.08.2006
            • 98
            • Beograd

            #6
            Originally posted by Comi_Z.J.
            Izvinjavam se,ali malo sam zatecen .Cemu sluzi taj vakkum? Gde stoji? Sta se desava kad on rikne? Jer moze neka slika?

            Puno pitanja,jel da?
            Sagorevanje u motoru traje jednako dugo, bez obzira na broj obrtaja. Tako se na praznom hodu smesa upali neposredno pre nego sto klip u taktu kompresije stigne u gornju mrtvu tacku (gasovi koji sagorevaju imaju dovoljno vremena da dogore i potisnu klip prema dole). E sad, ako broj obrtaja motora raste, sve manje ima vremena za hod klipa gore i dole a i vremena za sagorevanje. Zato pri vecem broju obrtaja treba pomeriti momenat paljenja napred, da se smesa upali malo pre nego sto klip dodje do gornje mrtve tacke. To se regulise vakuum regulatorom koji se nalazi na razvodniku paljenja. Vakuum povuce membranu za "ranije", a za membranu je vezana prenosna sipka koja obrne plocu prekidaca u razvodniku u pravcu ranijeg paljenja.
            Od vakuum regulatora ide crevo do karburatora, i u zavisnosti od toga koliko ti dodajes gasa, stvara se dodatna kompresija u karburatoru koja deluje na membranu vakuum regulatora, pomera se tacka paljenja itd. ovakav sistem mora da radi bez greske, ne sme biti nigde probusenih creva ili neispravna membrana, u protivnom motor cima, trokira.
            Btw vakuum regulator se nalazi sa bocne strane razvodnika, sigurno si ga vec negde video (lici na neku pumpicu, kruznog oblika...) Evo slike mog motora, desno od cepa za ulje videces vakuum...


            Poz!
            Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

            Comment

            • ĆOMI
              CBC Senator XXL
              • 31.08.2006
              • 1705
              • Braće Jerković,Vozd
              • Stilo JTD 16V

              #7
              Petre,svaka cast na iscrpnom odgovoru,hvala ti!

              Sto je najveci fazon ja nemam taj vakuum,te zato i nisam ni znao sta je to...
              OPEL CLUB SERBIA

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Vaccum neregulise tacku paljenja prema obrtajima, vec prema opterecenju motora, dakle prema kolicini u****nog vazduha/goriva.. Prema obrtajima sluzi centrifugalni mehanizam u razvodniku. Vreme reakcije smese je u zavisnosti od dinamicke kompresije te se mora sikorigivati. Sto je veca volumetricka punjenost cilindra to pre smesa stupa u reakcju te se odatle u tim uslovima daje kasnije paljenje (izbegava se onaj poznati klik ventila kad se naglo da gas . izmedju ostalog).
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • ĆOMI
                  CBC Senator XXL
                  • 31.08.2006
                  • 1705
                  • Braće Jerković,Vozd
                  • Stilo JTD 16V

                  #9
                  TNX Boost!
                  OPEL CLUB SERBIA

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #10
                    Ako se koristi slican, sa drugogo modela, treba obratiti paznju na zapreminu i hod poluge. Ako su slicni, zamena je moguca bez problema.
                    Ako je membrana veca, ranije ce pomeriti paljenje, sa manjim podpritiskom. U svakom slucaju, proba posle zamene, mada sitne razlike na starom motoru nisu primetne.

                    Ja sam za lepljenje membrane koristio tigar lepak i ponovno pertovanje na strugu.
                    Drzanje lepka je neophodno do finalne montaze, posle nije vazno sto je u benzinski isparenjima.

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #11
                      Nije bitna zapremina nego samo precnik membrane


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • dima
                        CBC Senator
                        • 14.02.2007
                        • 200
                        • Niš

                        #12
                        Sem precnika jel je bitna debljina membrane i njena zategnutost prilikom montaze? Da li je za dihtovanje bolji silikon ili neki tigrokol?
                        OPEL ASTRA G 1.4 16V

                        Comment

                        • KdF
                          CBC Senator
                          • 06.12.2004
                          • 242
                          • Beograd

                          #13
                          Silikon je otporan na benzinska isparenja, pa prema tome bolje to nego neki neoprenski lepak, kao sto je Tigar. Najbolje bi bilo kupiti membranu za benzinsku pumpu (od Zastave na primer) i od nje iskrojiti potrebnu membranu. Ove membrane su izdrzljive i trajne (specijalno gumirano platno) a nisu preskupe.

                          Depresioni korektor moze da regulise i pretpaljenje u zavisnosti od broja obrtaja motora, sve zavisi na koje mesto u karburatoru se povezuje crevo. Tako postoje razvodnici koji uopste nemaju centrifugalni regulator, nego samo depresioni.
                          Osim toga postoje depresioni korektori sa dve membrane, od kojih jedna pomera paljenje na ranije, a druga na kasnije, pri cemu se signal potpritiska uzima sa razlicitih mesta.

                          Comment

                          • ljube-kugla
                            CBC Senator XXL
                            • 04.05.2006
                            • 1531
                            • batajnica

                            #14
                            ma za nuzdu moze i od museme bez poblema,ja sam musemu koristio za plinski isparivac,a slobodno mozes da koristis crvrni hermetik on je oko 150-200 dinara
                            ko na nas krene iz mesta je naje&o
                            a sto nas je vise,jaci smo

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              ´ste culi nekad za fleku za lepljenje guma?
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X