U prvoj na nizbrdici krece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladem
    CBC Početnik
    • 12.03.2007
    • 9

    U prvoj na nizbrdici krece

    Danas sam primetio. Kad ostavim auto na žestokoj nizbrdici u prvoj, on krene. Ne glatko i lako, nego kao da se pomera 'zub po zub', znači krene skroz sporo, pa kao da predje neki zub i krene brže, pa opet zastane da predje sledeći zub. Onda ga opet prikočim, i ostane tako da stoji, ne ide dalje iako je nizbrdica ista. Ovo sve na baš žestokoj nizbrdici.

    Jel loš motor ili nešto bezazlenije?
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    #2
    Mozda ti je kompresija losa, mada nije neuobicajeno ponasanje za veliku nizbrdicu
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • dieselman
      CBC Senator XXL
      • 14.11.2005
      • 833
      • tt

      #3
      ..povuci rucnu...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        kako god da je vec cujem zvuk tog motora kako anlasuje, wrooom-wrooom.wrm-wrooom

        Neujednacena kompresija, razlog neujednaceno zaptivanje.
        Dozvoljena razlika izmedju cilindara je +/- 1Bar ovde je veca.

        Ajd bas izmeri kompresiju pa se javi
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Originally posted by dieselman
          ..povuci rucnu...
          cuj rucnu,to je lako, nek povuce noznu ako more
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Pa da radi rucna ne bi razmisljao zast auto ide nizbrdo u brzini...

            Ubaci u rikverc, ako ne drzi u prvoj!!!!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              motor kaputt
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • Rendjo
                CBC Senator XXL
                • 26.06.2006
                • 340
                • Zadar HR

                #8
                Re: U prvoj na nizbrdici krece

                Originally posted by vladem
                Danas sam primetio. Kad ostavim auto na žestokoj nizbrdici u prvoj, on krene. Ne glatko i lako, nego kao da se pomera 'zub po zub', znači krene skroz sporo, pa kao da predje neki zub i krene brže, pa opet zastane da predje sledeći zub. Onda ga opet prikočim, i ostane tako da stoji, ne ide dalje iako je nizbrdica ista. Ovo sve na baš žestokoj nizbrdici.

                Jel loš motor ili nešto bezazlenije?
                to je normalno ponašanje..zakoći ga bez pritiskanja kvačila u brzini i ponovo pusti kočnicu.Ako onda počne klizati onda idi mjeri kompresiju.Moj novi HDI se ponaša identično u uvjetima koje si ti naveo..

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Originally posted by mikimazda
                  motor kaputt
                  Hm.. nish mu kaput nece pomoci
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • KdF
                    CBC Senator
                    • 06.12.2004
                    • 242
                    • Beograd

                    #10
                    Kad je vec rec o ovome, zna li iko zasto u (nekom) zakonu pise da ako se auto ostavlja na nizbrdici treba ubaciti u rikverc, a na uzbrdici u prvu? Koliko je meni poznato kompresija postoji u oba smera okretanja radilice (poznato je da neki dizel motori mogu da se "prekrenu", tj. da rade u suprotnom smeru okretanja).

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #11
                      u vecini auto skola uce o ostavljanju auta na nizbrdici u "kontra" brzini. opet, razgovarao sam sa nekoliko mehanicara koji su tvrdili da je to najveca glupost i da auto tada lakse krene nego obicno...
                      ne znam gdje je istina
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Ne znam za druge, ali ja nikad ne praktikujem da kao bezbednosnu meru "ubacim" u rikverc ako se vec parkiram na nekoj zheshcoj nizbrdici.

                        Menjach ce uvek tezhe da "izbaci" iz prve nego iz rikverca, bez obzira na to kako je auto parkiran
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Na vecini auta je kompresioni skoro isto jer je duracija u**** i izduva maltene indenticna.

                          Nema veze sa kompresiojom i efektom kocenja.

                          Overspeed je dotakao jednu stvar i ima veze u kojoj je brzini.
                          Dakle ako na nizbrdici i ubacen u prvu uglovi secenja zupcanika su prisutni kao kocenje motorom, u tom slucaju ugaono zupcanik nenavlaci sam sebe prema dnu za lock vec pokusava da izbaci iz brzine i jedno sto ga drzi da to neuradi su viljushka tj sklop za saltanje. Na njega se netreba osloniti.

                          Za uzbrdicu vazi kontra.

                          Dakle, nizbrdo rikverc, uzbrdo prva, tako da u oba slucaja zupcanici silom napona zakljuchavaju sami sebe da ostanu uzljebljeni.

                          Nemojte odma i tako lako da tumacite neka stara pravila kao ciste gluposti
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #14
                            'Ajde onda jedno hipotetichko pitanje =]

                            Kolika je mogucnost da menjach u takvoj jednoj situaciji (parkiran auto nizbrdo, prva brzina) "izbaci" iz brzine? Pretpostavka je da je mehanichki gledano menjachki sklop ispravan.

                            Ja jesam chuo da je nekome pukla sajla pa se auto sam provozao ali josh nisam da je nekom auto tj. menjach samostalno i nichim izazvan "izbacio" iz brzine. Moguce jeste, opet hipotetichki.

                            BTW. Ovu "meru opreza" nikada lichno nisam ni pokushavao da testiram, apsolutno funkcionalna ruchna kochnica je isto toliko bitna koliko i ispravna nozhna kochnica, a popravka iste je zaista minimalna. Zato ne kapiram ljude koji mesecima/godinama voze auto kojem ruchna kochnica nije u funkciji.
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • Hermes
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2006
                              • 1306
                              • https://t.me/pump_upp
                              • bemve

                              #15
                              + je kod vecine automobila prenosni odnos za rikverc veci nego za prvu brzinu, sto takodje ide u prilog Boost-ovoj tvrdnji da ubacujete u rikverc na nizbrdici....sto ja nikad ne radim

                              Originally posted by KdF
                              poznato je da neki dizel motori mogu da se "prekrenu", tj. da rade u suprotnom smeru okretanja
                              Jel moze neko da prokomentarise ovo?
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X