U prvoj na nizbrdici krece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    overspeed .. da desava se redovno da prilikom kocenja izlecu iz brzina svi menjachi koji su malo ostrije saltani, viljucka ako se samo malo iskrivi omogucava izbacivanje iz brzine.

    Nimalo retka pojava
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • KdF
      CBC Senator
      • 06.12.2004
      • 242
      • Beograd

      #17
      Neki veliki brodski motori nemaju menjac, nego kada brod treba da ide u rikverc smer okretanja radilice se promeni, dakle motor se ugasi pa se upali u suprotnom smeru, i elisa se tako vrti u suprotnom smeru, pa brod ide u rikverc.

      Comment

      • KdF
        CBC Senator
        • 06.12.2004
        • 242
        • Beograd

        #18
        Znaci, ovo lakse iskakanje iz brzine kod kocenja motorom je zapravo posledica habanja zupcanika?

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #19
          Originally posted by BOOST
          ...viljucka ako se samo malo iskrivi omogucava izbacivanje iz brzine. Nimalo retka pojava
          Slazhem se za opisani sluchaj, ali napisah:

          Pretpostavka je da je mehanichki gledano menjachki sklop ispravan.
          Interesuje me kolika je ta mogucnost u tom sluchaju.
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Williams
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2006
            • 556
            • Beograd- Cerak

            #20
            Nizbrdo rikverc, rucna i tockovi okrenuti ka ivicnjaku. Uzbrdo prva, rucna i tockovi kontra od ivicnjaka, prvo uvek tocak nasloniti da on zaustavi vozilo pa posle ostalo, to bi trebalo da je najsigurnija varijanta. Ovo za rikverc nije glupost, ja radio to sa renoom posto se desavalo isto da pusta zub po zub u prvoj. Rucnu jedino zimi izbegavam jer mi se jednom desilo da je zaledila i to za sat ipo vremena koliko je stajao ispred kafica.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              overspeed >> mogucnost je smanjena ali i dalje postoji.

              Nije u pitanju pohabanost zupcanika vec razvodnog mehanizma (shaltera) interno u menjachu, svaki put kad zapne sa pokusajem brzog saltanja u brzinu na dole pomaze se mehanizmu saltera da se malo po malo dobije lufta.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Ja rucnu i trecu....imam neki trip posto je drugaru prezupcio auto kada ga je lik opalio na parkingu.


                Pa to se desilo na mojoj Astri 1.6 16V. Neko je pukao i pogurao napred, motor prezupcio, cale seo u kola, pokusao da upali i kraj!!!!
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Realno gledajuci, lichno koristim samo ruchnu i uvek ruchnu.

                  Fazoni zamrzavanja sajle nepale na SAABu pravljen je da radi u svim uslovima
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Igor
                    CBC Senator XXL
                    • 30.12.2004
                    • 394
                    • DORCOL REPUBLIKA

                    #24
                    Ja ne mogu npr da ostavim u prvoj
                    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                    Comment

                    • tenzo RS
                      CBC Senator XXL
                      • 01.11.2004
                      • 309
                      • Krusevac
                      • Saab 9-3 TiD

                      #25
                      ...majku mu...meni na novom cliu dci se non stop desava ta situacija...ubacen u prvu a krece u rikverc i tako po 3 4 metra...hmmm...


                      ...da l da im se zalim tamo u servisu kad vec imam garanciju???
                      8 i 300...u firungu !!!

                      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Nja.. nemislis li da je nov auto iz serije niskofrikcionih motora i da je expanciona sila karika bez kompresije minimalna?

                        Dakle ocekivan povecan blow pored karika sa niskim brzinama klipa.

                        Treba sagledati malo sveobuhvatno situaciju od motora do motora. Za novije generacije motora nimalo cudno ponasanje.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          Ljudi,
                          Na nizbrdici se tockovi auta okrecu uvek prema ivicnjaku a i kad nije nizbrdica zbog eventualno otezane kradje ili guranja na parkingu itd.

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #28
                            Originally posted by Williams
                            Nizbrdo rikverc, rucna i tockovi okrenuti ka ivicnjaku. Uzbrdo prva, rucna i tockovi kontra od ivicnjaka, prvo uvek tocak nasloniti da on zaustavi vozilo pa posle ostalo, to bi trebalo da je najsigurnija varijanta.
                            Dranix.. Ovako pise u onim propisima koje ucimo kad polazemo testove, samo sto ja nikad ne bi prvo naslonio tocak na ivicnjak, jer volim gumu
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              a uopšte o kom to nivopuo nizbrdice/ uzbrdice se pri?a.

                              je li to 30% nagib pa da menja? nije dovoljan da drži auto ?

                              uvek postoji ru?na, i zakretanje to?kova. to pouzdano rešenje je decenijama unazad provereno da funkcioniše bez greške.

                              za male nagibe do 15tak % su stariji auti ko?ili menja?em i motorom bez rizika da sami krenu (naravno u ispravnom stanju), nije valjda da su uspeli kod novih modela da pokvare tu dobru osobinu..

                              u prvoj brzini menja?a auto bi trebao da može da savlada uspon od oko 40-45% pokretan motorom (auto sa motorom 1200-1300 kubika)
                              .
                              valjda može taj isti motor da kompresijom i prenosom u menja?u i defierencijalu zadrži auto na 1/2 toga, na nekih 20tak % nagiba.
                              piše li to negde u nekom uputstvu konkretnije ?
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • vladem
                                CBC Početnik
                                • 12.03.2007
                                • 9

                                #30
                                Ne mogu baš tačno da kažem koliki je uspon, al mislim da je 30% ili više (ko je iz Užica, u pitanju je Šumadijska ul.).

                                Malo je tema pobegla u stranu, nemam problem da zaustavim auto, ručna mi radi dobro, al mi se čini da je pre i motor/menjač držao u mestu i bez ručne i ivičnjaka. Kada skroz zaustavim kočnicom bez pipanja kvačila (probe radi) auto ostaje u mestu, znači dalje se ne pomera (u prvoj). Neko reče da je to normalno.

                                Hvala svima

                                Comment

                                Working...
                                X