Zamena motora ili...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #46
    Originally posted by Kenno
    @laki
    Nije stvar u potrošnji od 18 litara ili kolikoj ve?.
    Takvi motori su za trke, za utrkivanje, ne za grada, ne za normalno stock vozilo....mrtvi su ispod recimo 4000 obrtaja....kontash?
    Pa znam ja to sve dobro zato i neplaniram takvu soluciju

    Pole hvala za semu valjda ce je razumeti.
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • sn00py
      CBC Senator XXL
      • 15.08.2005
      • 851
      • Belgrado

      #47
      Vidi ovako, zastava je to... Da imas nekog matorog keca, neko 80-o god, bilo bi dosta bolje, jos bolje mediterana, ovi novi od 90-og na ovamo mnogo losiji lim imaju, varove da ne spominjem.. I kecevi i jugici.. Jugici dosta manje, ali opet, kvalitet je to..
      Ranije su se vozili reliji sa kecevima, i to uglavnom mediteranima, i tada je bilo tesko sacuvati skoljku posle nekog vremena, a kamoli sada kada prave duplo losije skoljke..
      Ne znam koliko ti je pametno bilo sta sem 1.6... A i on je problematican..
      Prevari sve spojeve u motornom prostoru, spojeve veznog lima i krakova sasije, pozarnog lima i krakova sasije, da taj deo ostane sto kompaktniji.. Dole pracke pojacaj, naravno sanke i koska se podrazumevaju..
      Kecevi najvise pucaju na spoju krila i A stuba.. Tu im je slaba tacka..
      Ovo ostalo ne verujem da ce biti problem, jer neces voziti reli pa da ti je bitna cela skoljka..
      Motorni prostor dobro utegni, i gledaj da ti to radi neko ko je vec radio i ko zna kako i sta...

      BMS team

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #48
        Ja sam 8 godina vozio frizirani Yugo 1.3 sa oko 90ks. Takva kola obicno traju sezonu ili dve, ali eto moze to da se uradi i da traje... naravno, sve je to imalo svoju cenu, nije se stedelo ni na cemu... Za sve to vreme nikada nista nije skripalo, pucalo, auto je radio kao sat. Presao sam u njemu 50000km i prodao ga u besprekornom stanju. I sledece dva vlasnika su ga prodala po ceni po kojoj su ga kupili. Menjac je funkcionisao sasvim dobro sve to vreme, nikada nista nije popravljano na njemu. Ramena se menjaju relativno cesto, ali to spada u potrosne delove. Auto je prava poslastica kad je skockan i izbalansiran kako treba.

        Nisam siguran iz ovoga sto si napisao da znas sta hoces, a to je ubedljivo najbitnija stvar kada se krene u tuning Zastave. Ako se ide od "drveta do drveta, a ne vidis sumu" bice ti muka nevidjena ceo poduhvat i negde ces se tesko zaj...ti.

        Budi oprezan oko varenja karoserije, nemoj raditi ako stvarno ne treba. A da treba moras prethodno da znas koji motor ide unutra, koliku snagu bi otprilike hteo da postignes, za sta ce ti auto sluziti, gde ces ga voziti i kako ces ga voziti. Karoserija mora da ima svoju elasticnost i varenje moze neke stvari samo da pokvari...a s druge strane nekad je neophodno da se to radi. Znaci, ako varis onda nema penjanja na trotoar, nema letenja preko sina...nema civilne voznje. Ako hoces da imas ubicu 0-100, sa preko 100ks onda moras da varis...Ovo sam ti samo ovako nabacio par stvari, inace je sve to vrlo ozbiljan poduhvat koji ima puno elemenata. Ali , izvodljiv je...

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #49
          Svrha tog auta je da bude lep (koliko Zastava to moze), da ide k'o normalan auto, da ima kuku, vuce gradjevinski materijal, da (prazan) ide oko 180-200, da ima klimu, podizace prozora, a kad se Laki seti, i tonirana stakla...
          E, da, i da povlaci sa semafora kao sumanut...
          P.S. Posebnu paznju obratiti na kuku, prikolicu, velik obrtni moment na malim obrtajima....
          P.P.S. Ne smemo da zaboravimo ni navigaciju.... Cuo sam da Zastava uz auto daje i kompas da se ljudi ne pogube u moru problema
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • Laki GSi
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2006
            • 2426
            • Beograd-Vozdovac

            #50
            Jaooo Igore,pa dokle bre vise ti sa tvojim vicovima

            Upravo sto je snupi napisao,a to je neka normalna voznja koja podrazumeva s'vremena na vreme i da popije malo vise gasa ali sve u granicama normale. Znam da je problem sa zastavinim skoljkama veliki i da moze lako da se desi da dobijem dva auta nakon vrlo kratkog vremena. Na ivicnjak se i ovako nepenjem,preko rupa ga prenosim tako da ojacanje varova nece biti preveliki problem.

            Interesuje me samo da li neko ima broj telefona od nekog coveka iz Smedereva koji je poznat po tome sto radi ojacanja skoljke odnosno te duple varove i da li i sta vi mislite o tome da se uradi samo cevasta sasija?
            Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #51
              Baci pogled na ovu temu, ima malo o ojacavanju karoserije. Cuo sam da Zivan iz Kragujevca to radi dobro, ali samo sam cuo - nisam video tako da ne mogu da preporucim. Ne znam ni ko bi to ovde mogao da odradi.

              http://www.yugofanclub.com/forum/viewto ... 06&start=0

              Iskreno, mislim da nema potrebe da radis ista. Svaka karoserija se uvija i to je normalno. Drugi automobili iz tog vremena nisu nista bolji, veruj mi. Ja bih samo obratio paznju na mesta na kojima se javljaju pukotine, i to bih ojacao i posle redovno pregledao. Za voznju po ulici ti nije vazno da sprecis uvijanje karoserije, vec samo drzanje u jednom komadu (koliko god da to zvuci smesno).
              Kriticna mesta na svakim kolima su tacke gde se spajaju stubovi sa krovom i podom, tacke gde se ogibljenje spaja sa karoserijom, nosaci sedista, nosaci motora. Od svakog pojedinom modela zavisi gde ima najveci problem, odnosno gde se javljaju pukotine. Ja sam istrazivao o delti, i ona puca na spojevima stubova i krova i poda i na nosacima prednjih sedista. Ta mesta cu posebno ojacati, a ostalo cu ojacati koliko budem umeo/hteo/imao zivaca itd.


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • Laki GSi
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2006
                • 2426
                • Beograd-Vozdovac

                #52
                O.k. Urose,hvala na savetu!

                Ajde dalje da citam ko i sta zna o ojacavanju karoserije,svaka novost je dobro dosla i lepo je za procitati vise saveta nego samo jedan
                Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                Comment

                • Laki GSi
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2006
                  • 2426
                  • Beograd-Vozdovac

                  #53
                  Ebote sta sad da radim!? Zovem coveka iz Kragujevca koji je inace dobar poznavalac ojacanja skoljke za zastavina vozila i kaze mi sledece:
                  Nema potrebe za duplim varovima karoserije jer auto sluzi u civilne svrhe i prosto je bespotrebno raditi neke perverzije kad je dovoljno samo neke sanke od celika bla,bla,unakrsno vezivanje ramena i koska na kosevima. Kaze jos da ima iskustva preko 35god.i da je to najbolje resenje ukoliko ide motor do 150-160ks i kaze da je prosto ne moguce da dodje do cepanja skoljke minimum 5-6 godina voznje sa motorom od 130ks!

                  Ajde vi sad meni pomozite i kazite mi sta bi vi uradili,duple varove ili poslusali coveka koji navodno ima iskustva sa ovim stvarima i koji garantuje(usmeno)da cepanje skoljke nije moguce!? Inace covek se zove Zivan(valjda )
                  Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #54
                    Njega sam ti pomenuo, svi pricaju da je dobar u tome... A i odbio je da ti uzme pare, ne bi ti to rekao da te za****, zar ne? I plus sam ti i ja savetovao isto
                    Trke su jedno, ulica nesto sasvim drugo. Auto se ojacava da bi bolje lezao, ne da se ne bi raspao.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Laki GSi
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2006
                      • 2426
                      • Beograd-Vozdovac

                      #55
                      Jos jednom hvala Urose!
                      Inace zvao sam prijatelja koji sprema motore trkacima i kad je cuo za duple varove pao je sa stolice od takve izjave jer jednostavno to nema nikakvog smisla. Reko mi je za Zivana da je covek expert po pitanju ojacanja i da je za svoj radni vrek profesionalno pripremio preko 300 vozila(koji su ucestvovali u sampionatima...).

                      Eto svima koji nesto nameravaju da rade po pitanju ojacanja skoljke na zastavinim vozilima jedna odlicna preporuka.

                      Evo i njegov broj tel.ukoliko nekom zatreba nekad nesto 064/120-43-62
                      Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #56
                        Ne znam sta su "dupli varovi"

                        Ono sto se najcesce radi i sto je jako korisno je "seam welding". Prevod bi mogao da bude savno zavarivanje. Na kolima su svi paneli spojeni tackasim zavarivanjem (elektrootporno). Svi znate kako to izgleda. Mana je sto je zavar male povrsine pa se paneli medjusobno pomeraju jer se lim oko zavara savija. To pomeranje je neprimetno na jednom spoju, ali kada se sabere 10-20 spojeva koji se pomeraju dolazi do znacajnog uvijanja i savijanja skoljke. Seam welding je kada se mig/mag ili tig postupkom svi spojevi zavare normalno, tako da se formira sav. Time se skoljka ukrucuje dovoljno da moze da ide na reli. Ako pojedini auto ima probleme na odredjenim mestima, onda se ta mesta dodatno ojacavaju dodavanjem limenih ojacanja koja se opet skroz u krug zavare sa ostatkom karoserije.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        Working...
                        X