U pitanju je Mercedes 124 2.0 16v 93. ozn. motora 111.940! Problem je sledeci:
Auto na leru ima blokadu na 4.100 ili 4.200 obrtaja dok u voznji puni preko 6.000. Moj mehanicar mi je rekao da je kod ovog motora to normalno. Probao sam na jos jednoj 124-ki sa istim motorom i sve je identicno.
Pre nekih dvadesetak dana sam se vracao iz CG i u toku preticanja auto nije mogao preko 4.000. Palio je blokadu isto ka da je u leru. Posto sam vozio na plin, prebacio sam na benzin i potpuno se isto ponasao. Vrlo neprijatno iznenadjenje kada se desi u toku preticanja. Nastavio sam da vozim i posle para kilometara vise nije bilo problema. Punio je do kraja.
U poslednjih nedelju dana tri puta mi se desila identicna stvar. Obzirom da ga u gradu ne vozim cesto preko 4.000, primetio sam samo ta tri puta i opet posle kilometar-dva sve normalno. Kao i prvi put, i na plinu i na benzinu se isto desavalo.
Interesuje me da li neko zna sta bi moglo da bude u pitanju ili da me bar navede na sta da sumnjam!
Auto na leru ima blokadu na 4.100 ili 4.200 obrtaja dok u voznji puni preko 6.000. Moj mehanicar mi je rekao da je kod ovog motora to normalno. Probao sam na jos jednoj 124-ki sa istim motorom i sve je identicno.
Pre nekih dvadesetak dana sam se vracao iz CG i u toku preticanja auto nije mogao preko 4.000. Palio je blokadu isto ka da je u leru. Posto sam vozio na plin, prebacio sam na benzin i potpuno se isto ponasao. Vrlo neprijatno iznenadjenje kada se desi u toku preticanja. Nastavio sam da vozim i posle para kilometara vise nije bilo problema. Punio je do kraja.
U poslednjih nedelju dana tri puta mi se desila identicna stvar. Obzirom da ga u gradu ne vozim cesto preko 4.000, primetio sam samo ta tri puta i opet posle kilometar-dva sve normalno. Kao i prvi put, i na plinu i na benzinu se isto desavalo.
Interesuje me da li neko zna sta bi moglo da bude u pitanju ili da me bar navede na sta da sumnjam!
Comment