Pucanje hladnjaka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    #16
    kada radis glavu pored ravnanja hidro test obavezan da ne bi dolazilo

    do toga sto se tebi desava
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      ja sam imao jednu veoma žestoku diskusiju ( i pri tome popljuvan samo tako) na forumu objašnjavuju?i da se u tehnici dogadjaju stvari kao što se tebi dogadja i shodno tome i mogu?e lekove.

      po meni, ako je glava porozna u materijalu (kažeš da je majstor detaljno pregledao i ne vidi se pukotina) jedino rešenje je zamena glave za novu.
      nikakve obrade, nikakva varenja, krpljenja, poliranja, bilo šta...
      sve to je kratkotrajnog efekta i nikada se ne zna kada ?e ponovo motor na generalno otvaranje i što sledi.

      dešava se (dovoljno ?esto da postoje metode, specijalne hemijske mešavine i procedure) da su glave loše odlivene.

      moje mišljenje je ako ti auto treba kao pouzdano prevozno sredstvo svih 365 dana godišnje, popravi kako treba po propisu.

      ako nije bitno toliko kako i koliko dugo ?e auto funkcionisati, probaj metod koji si ve? pronašao a to je da se održava sistem na atmosferskom pritisku.

      imao sam sli?an slu?aj sa VWovim motorom, nikakva intervencija niti ikakvi pokušaji majstora nisu popravili trajno stanje (tj kvar se redovno vra?ao u kratkim rokovima) sve dok nije zamenjena komplet glava za ganc novu.
      jeste da je extra skupo koštalo ali se više nikada problem nije pojavio.

      dihtung tu nije uzrok i stoga nije ni rešenje problema.

      danas, sa iskustvom koje imam takav motor/ kvar ja ne bih popravljao.
      bacio u sme?e i uzeo neki drugi polovan motor.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • zemunac72
        CBC Veteran
        • 08.12.2006
        • 154
        • zemun

        #18
        postoje razni majstori i razne radionice,neko radi bolje -neko losije,neko kvalitetno a neko samo da bi uzeo pare...neslazem se da glava nemoze da se zavari uspesno! puno automobila sam uradio i na puno sam glavu nosio na varenja,ispitivanja i sl. nije se nikada nijedan vratio . kod vw ,pogotovo kod dizela pozeljno je poravnati blok motora.neki majstori obradjuju glavu sa nozem a neki sa kamenom.kad se obradjuje sa nozem....hoce da ostane opiljak na nozu i da napravi tanku crtu {udubljenje] na glavi...kad se namontira....duva kompresiju u sistem a nije do dihtunga.....
        neko je spomenuo dotezanje glave posle 2000 km....postoje dihtunzi koji se nedotezu,imaju lepak u sebi koji se zalepi kad motor postinge odredjenu temperaturu.....veliko je pitanje sta je majstor radio i sta je ugradio u tog safrana....

        Comment

        • dexony
          CBC Veteran
          • 02.06.2007
          • 182
          • Beograd

          #19
          S obzirom da sam vrlo upoznat sa kvalitetom nasih, uvoznih jeftinih delova pa tako i dihtunga koji su skoro dzabe bez obzira na lepak pristalica sam da se na 2000 km dotegne glava motora. imao sam slucajeve gde su ljudi bas nemarni i nisu vodili racuna pa sam posao morao nanovo da radim samo zbog dihtunga sa lepkom savet ma nemora ali moje iskustvo kaze mora se dotegnuti. To je moje iskustvo
          CIVIC COUPE

          Comment

          • RANK
            CBC Senator XXL
            • 28.02.2007
            • 1635
            • Beograd
            • FIAT MAREA WEEKEND 1

            #20
            ja sam skoro menjao dihtung glave (progoreo izmedju treceg i cetvrtog cilindra), materijal je bio oko 30e, a rad oko 170e, radjeno u West Invest, ovlascenom OPEL servisu. Pitao za dotezanje i oni kazu da se to na savremenijim motorima ne radi a garancija je 6 meseci. ako za to vreme (min 10000km) ne popusti, onda ne treba dotezanje, ako popusti, njihov problem.
            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

            Comment

            • Pole
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 363
              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

              #21
              sve zavisi od dihtunga koji se koristi

              ovi novi silikonski se ne dotezu

              zategnes ga na kilazu i dotegnes pod uglom koliko treba i nema tu sta vise

              da popusta

              na ovom mom motoru sto sam ubacivao imam silikonski dihtung i on se

              ne doteze

              presao sam nekih 20k km i hvala bogu nema nikakvih problema a cak su

              mi ( kao sto sam vec rekao gore ) i glavu varili na tri mesta i sve je ok

              p.s. nadam se da ga necu ureci.....puj,puj,puj

              lek protiv otpustanja glave lezi i u stavljanju novih srafova glave a ne vracanje

              nekih koji su mozda skidani 2-3 puta
              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

              Comment

              • Raptor
                CBC Član
                • 11.09.2006
                • 97
                • LAS PALMAS (Jagodina)

                #22
                koji je najgori scenario u slu?aju vožnje mog auta u sadašnjem stanju?
                Ja još planiram da idem na more sa njim! Šta je za safrana 550km u jednom pravcu.
                Opet napominjem, vozim ga ve? 15 meseci u ovakvom stanju, najduže ture su bile po 150km u jednom pravcu.
                .
                http://tabane-city.myminicity.com/
                .
                .
                .
                .
                http://tabane-city.myminicity.com/

                Comment

                • Vlada_nbgd
                  CBC Senator XXL
                  • 11.09.2005
                  • 1066
                  • Novi Beograd/Topcider
                  • ford focus sport pack

                  #23
                  Najgori scenario?Pa recimo da pomesa ulje i vodu...u svakom slucaju nije naivno ici na duzi put u avgustu mesecu sa neispravnim rashladnim sistemom...
                  FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                  Comment

                  • veljko
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2006
                    • 476
                    • Backi Jarak, NS
                    • Volvo V50 DRIVe

                    #24
                    neverujem da ce da pomesa ulje i vodu, tj. nevidim razlog za tako nesto

                    jedino kontrolisi nivo vode, posto ce verovatno gubiti vodu

                    al jos im nikako nije jasno odakle mu toliki pritisak da probija

                    jel moguce da negde drugde duva
                    tj. jel ima baloncica kad skines cep
                    Bolje biti sretan nego pametan

                    Comment

                    • Raptor
                      CBC Član
                      • 11.09.2006
                      • 97
                      • LAS PALMAS (Jagodina)

                      #25
                      Nema balon?i?a. Na renault-u je malo ?udna posuda i sistem (za mene ?udno), dva creva su dnu posude, a jedno na vrhu koje ubacuje vodu u posudu dok ova dva odvode vodu u motor. Motor mi radi normalno, ne pove?ava mi temperaturu.
                      Našao sam ceo motor za 300?, još se dvoumim šta da radim, da menjam motor, glavu, da prodam auto...
                      .
                      http://tabane-city.myminicity.com/
                      .
                      .
                      .
                      .
                      http://tabane-city.myminicity.com/

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #26
                        A da posetis dobrog majstora ? To ti nije palo na pamet? Nije to jednostavan auto...
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • Raptor
                          CBC Član
                          • 11.09.2006
                          • 97
                          • LAS PALMAS (Jagodina)

                          #27
                          Posetio sam majstora. majstor je konstatovao crkla glava, dva puta menjao dihtung (drugi put gratis), preporu?io zamenu glave i naplatio 100? (60?ruka + 10?ravnanje +30?dihtung). najve?i problem je na?i radionicu koja može da proveri da li je glava otišla, a i kad je na?em, da li se isplati da je ponovo skidam (100 ?) ili odmah da zamenim ceo motor (još uvek neznam koliko za ruke).
                          Što se ti?e auta, nije komplikovaniji od bilo kog drugog benzinca. ?ak su neke stvari i jednostavnije.
                          .
                          http://tabane-city.myminicity.com/
                          .
                          .
                          .
                          .
                          http://tabane-city.myminicity.com/

                          Comment

                          • dexony
                            CBC Veteran
                            • 02.06.2007
                            • 182
                            • Beograd

                            #28
                            Masinska obrada LJUBA I BATA Vucicev prolaz kod Tabora NAJBOLJI SU idi kod njih na hidro test pa ako ti oni kazu da je riknula onda je sigurno riknula
                            CIVIC COUPE

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #29
                              Ma, covek je iz Srbije, samo iz perifernih krajeva.... daleko su mu Ljuba i Bata.
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • dexony
                                CBC Veteran
                                • 02.06.2007
                                • 182
                                • Beograd

                                #30
                                Slazem se ali moze se organizovati slanje busom pa da mu se uradi kako treba . Covek je bre poceo da sanja dihtunge glave kljucanje vode,a verovatno ce poceti i da prica sam sa sobom.
                                CIVIC COUPE

                                Comment

                                Working...
                                X