savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Nema ljutis, svi smo ovde isti, nema gazda ili gost

    Malo cu da prostudiram taj motor pre nego kazem nesto
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Sad sam gledao drugih motora jacih nema u toj seriji mozda moze od Aven**** 2000 ali to je vec preko 1000eu i tesko ga je naci.
      Nista vracamo se na tvoj motor.
      Za tu cifru sigurno mozes K&N, chip, i auspuh. E sad ostaje ti kusura za dve varijante.
      1. skidati glavu i preradjivati.
      2. prebaciti pare na pravljenje grane, katalizator napolje i protocan sistem.
      Sad ovaj drugi je mozda laksi i jeftiniji ali ce ti se auto cuti a ti zelis sleeper tako da ce verovatno biti prva.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Ako sam dobro shvatio da si u Parizu?

        Kako ide sa registracijom ako se ubaci jachi motor?
        Lakse je sakriti tuning .
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • divlji
          CBC Član
          • 20.02.2005
          • 48
          • ne vise Paris-samo Bataja

          #19
          ma ok boost zezanje!
          ma bojim se ja da se ne zapalim mnogo!
          nesto sad gledam kako bi bilo posle modifikacija spakovati 6-o brzinski menjac iz g-6 verujem da on ima krace prenose i da bi dobio na ubrzanju?
          i
          divljina je moja vrlina

          Comment

          • divlji
            CBC Član
            • 20.02.2005
            • 48
            • ne vise Paris-samo Bataja

            #20
            ja jesam u Parizu tj na relaciji Fr-Yu a auto je na BG table
            divljina je moja vrlina

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Dobio bi na ubrzanju ali na vremenu ubrzanja zavisi od tvoje spretnosti da shaltas jednu extra brzinu

              Kad se istreniras, sigurno
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Originally posted by divlji
                ja jesam u Parizu tj na relaciji Fr-Yu a auto je na BG table
                OK.. kapiram.. onda ti nije teshko naci sta ti treba?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • divlji
                  CBC Član
                  • 20.02.2005
                  • 48
                  • ne vise Paris-samo Bataja

                  #23
                  ha ha treniro je Milos treniro! nije to problem
                  divljina je moja vrlina

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    ako smem da primetim, rece da je motor 1600 kubika i 110KS.

                    to je prakticno vec tuniran motor i blizu granice koja se izvlaci iz atmosferskog motora te kubikaze, pri istim obrtajima.

                    rekao bih, ako ne zelis da menjas osnovne elemente motora i radis hardware (sto je iznad predvidjengo buzdeta ako nista ne radis sam vec druge placas za sve radove) da bi mogao u vise obrtaje da si limitiran na oko 115-120KS na 1600 kubika, sto znaci oko 5% ekstra snage je mozda moguce bez velikih prepravki motora.

                    pitanje je da li se isplati, i da li dobijeno zadovoljava. mislim pitanje koje treba razmotriti pre ulaska u projekat.
                    dobronamerno, pogled iz drugog ugla.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • divlji
                      CBC Član
                      • 20.02.2005
                      • 48
                      • ne vise Paris-samo Bataja

                      #25
                      da to je vvt-i motor, postoji motor 1.6 sa superchargerom ali se tesko nalazi a posto je u pitanju serija koje se proizvodila pocetkom 90-ih pitanje je na kakav bi naleteo on inace ima 160 ks,a sto se tice ovog mog ajde da probam sa usisom, izduvom i chipom pa da vidim kako ce to da izgleda!
                      hvala vam svima na savetima ako jos nesto pametno ima da doda samo napred
                      divljina je moja vrlina

                      Comment

                      Working...
                      X