Kut paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kut paljenja

    Zanima me da li je stetno za motor ako se kut paljenja pomakne unaprjed? A nema detonacija. Auto ljepse radi i jaci je, kad je razvodnik tako okrenut (suprotno kazaljci sata). Jel to steti motoru, injektorima ili cemu?
  • No name
    CBC Veteran
    • 28.02.2005
    • 164
    • Novi Sad

    #2
    Ako si ga okrenuo u suprotnu stranu od one u koju se okrece razvodna ruka,to je ranije paljenje.Ranije paljenje nesteti nicemu,naravno ako ne preteras u pomeranju,ako preteras cuce ti se ventili ili ujutru kada je motor hladan teze ce anlaser okrecati tako da ces imati problema pri paljenju.Koji je auto i motor u pitanju

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Sem sto moze da ostavi lep trag na lezajevima radilice ako je geometrija zle naravi
      Ako je motor nejak, nema problema, ako je nesto mocnije, paznja.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment


      • #4
        Auto je civic 1.6, 125 ks, 96g. Moze se okretati maximalno 3cm lijevo i desno jer ima limit. Najljepse vuce i radi kad je skoro skroz ulijevo okrenuto. Cuo sam da mogu unistiti mashinu ako je previse naprjed paljenje (suprotno okretanju rotora pod kapom).

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Dobro si chuo
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • itza
            CBC Senator XXL
            • 28.12.2004
            • 658
            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
            • -

            #6
            Ako ne paljenje pomereno u neku stranu da li je mogutje da auto bolje vuche pri manjim obrtajima a da pri vetjim obrtajima (preko 3000) motor malo izgubi snagu ?
            Juche sam shtelovao paljenje naravno na uvo jer je kod mene nemogutje to nashtelovati na strob ... i auto vuche kao blesav do 3000 ali mi se chini da je pre shtelovanja bolje vukao preko 3 nego sad ... naravno ranije sam imao rupu izmedju 2 i 3000 i utisak da mi se na 3 upalila turbina pa je mogutje i zbog toga da sam ja istripovao da je jache vukao
            Zanima me samo da li je to teoretski mogutje ?
            "Brano sine , vozi POLAKO..."

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • itza
                CBC Senator XXL
                • 28.12.2004
                • 658
                • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                • -

                #8
                tjah .. a taman sam se ponadao da je samo lamela .... mnogo mi se svidja kako vuche do 3 ...
                "Brano sine , vozi POLAKO..."

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  da, kada si prebacio obrtni momenat na nize obrtaje tada je pretpaljenje bilo na prerano. kada si imao rupu, pretpaljenje je bilo prekasno.

                  ostaje da pogodis srednji polozaj koji je ujedno i optimalan.

                  dakle, veoma si dobro primetio promenu rada motora.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Ha.. brick >> pa **** mu u sedistu, njegovo ..
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      eh da, ali toliko njih sam upoznao sa istim tim ****tom u sedistu a koji ne uspevaju da osete razliku u ponasanju dizela i benzinca
                      a volem kada neko tako dobro upoznasvoju makinu da moze po osecaju da podesava paljenje
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Dobre senzore ima
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          #13
                          heheh .. ne senzore nego nemam pregradu izmedju kabine i motora ..
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • itza
                            CBC Senator XXL
                            • 28.12.2004
                            • 658
                            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                            • -

                            #14
                            probao sam x puta na strob da nashtelujem paljenje ali ne valja ni za kriv q ...
                            nema druge nego 13 kljuch u kola pa po malo mrdanje dok to ne bude kako treba ..

                            josh jedan chudan simptom ...
                            kada je hladan radi na 800-1000 obrtaja a kada mu dushu izvadim i zagreje se netje ispod 1500-1300 ...
                            "Brano sine , vozi POLAKO..."

                            Comment

                            Working...
                            X